22 Ekim 2015 Perşembe

5 Göz Makyajı Temizleyicisi Karşılaştırması

 
Uni ve Diadermine'i tamamen bitirdim. Diğerlerini kullanıyorum şu an. Kanaatlerimi dile getirebilecek kadar tecrübe sahibi olduğumu düşünüyorum. Hadi inceleyelim :)
 
Piyasadaki pek çok ürün, dış görünüş olarak (özellikle çift fazlı göz makyajı temizleyiciler) her ne kadar birbirlerine benzeseler de, bir kaç tanesini aynı anda kullandığınızda aralarındaki farkı çok net görür hale geliyorsunuz.
Evet maalesef aralarında dağlar kadar fark var...


Diadermenine Çift Fazlı Kirpik Koruyucu Göz Makyajı Temizleyici: En ilk kullanmaya başladığım göz makyajı temizleyicim buydu. Daha öncesinde göz ve kirpiğe yönelik özel bir ürün kullanmıyor, normal makyaj temizleyiciler veya bebe losyonlarıyla idare ediyordum. Bu ürünü kullanmaya başlayınca, göz çevresi bakımı konusunda da bilinçlendim ve hassas göz çevresinin neden ayrı bir makyaj temizleyiciye ihtiyacı olduğunu anladım. 

İlk kullanmaya başladığım dönemde, hakkında ayrıca bir de yazı hazırlamıştım. İşte o ilk yayınlardan biri ve Canon fotoğraflarına nostaljik bir bakış :) Buraya!

Neden bu ürünü almıştım? Çünkü Migros'un yüzde elli indirim günlerinden birinde 3,5 Tl'ye bulmuştum ve denemek için tam zamanı demiştim. 
Tekrar alacak mıyım? 
 
Hayır. Çünkü diğer ürünleri daha başarılı buldum. Diadermine'in bu ürünü, kullandıktan sonra gözlerimde buğulu ve rahatsız edici bir his bırakıyor :(


Oriflame Waterproof Eyemake-up Remover: Diadermine'i aldığım günlerde Oriflame katalogunda bu ürünü uygun fiyatlı görmüş ve almıştım. Ne de olsa artık çift fazlı göz makyajı temizleyici kullanımına adım atmıştım... 
O dönemin kataloğunda 100 ml için fiyatı, yanılmıyorsam 7,5 Tl gibiydi (indirimdeyken).  Kalite olarak Diadermine'inkinden daha kaliteli bulduğumu söyleyebilirim. İçeriğine göz atalım:




Uni Care Eye Disc Apricot : Uni'nin iki versiyonundan birini, bir mağazada kasada teklif ediyorlardı. Fiyatı da 5 Tl idi. Kayısılı olanı seçmiştim. Rimelsiz ve çok koyu renkler içermeyen, hafif göz makyajlarını çıkarmakta başarılı olabilecek bir ürün. Diskler biraz küçük ve ince olduğu için bir tanesi yeterli gelmeyebilir. (Bana yetmiyordu). Çok yağ içerikli değil, su hissini fazlaca veriyor ve bu yüzden de göz çevremi koruduğu kanaati oluşturmuyor bende.  Pamuk gerektirmediği için yolculuklarda çok kullanışlı olabileceğini düşündüğüm bir ürün. Kullan - at sonuçta... 
Evet çift fazlılarla karşılaştırmam çok uygun olmaz ama temizleyiciğinden çok memnun kalmadığım için tekrar almayı düşünmüyorum. 

Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyici: Kampanya gereği ilk mağaza alışverişimde kartıma bedava olarak tanımlanmıştı ve böylece 30 Tl olan bu ürünü hediye olarak almıştım. Kalitesini güzel buldum. Ve az sonra, bu kaliteli bulma kriterimi neyin belirlediğini, keşfettiğim bir sır olarak sizinle paylaşacağım :)
İçerik şöyle:

Nivea Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyici : En büyük aşkımı en sona bıraktım. Kalite olarak Yves Rocher'le hemen hemen aynı bulduğum bu ürün göz çevremi en rahatlatıcı, bakım yapıcı hisle bırakanı... Ayrıca gözümde buğulanma hissi de oluşturmadı. İçeriği böyle:
 Nivea'yı da yüzde elli kampanyasından almıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 5 veya 6 Tl idi...
Bir daha göz makyajı temizleyicisi alacak olursam, bu kesinlikle Nivea olacak.

Şimdi gelelim neden bu çift fazlı ürünlerin bazılarını sevmiş, bazılarını sevmemişim:


Bu fotoğraf her şeyi anlatıyor aslında. Her bir ürünü kendi fazıyla değerlendirerek bakın lütfen. Ben homojen olarak çalkalamadan kullanmadım hiçbirini. O yüzden azalan ürünlerde bile kendi yağ ve su oranları aynı kaldı. 

Yani demek istediğim şu ki, Diadermine'i tek başına değerlendirecek olursak, yağı su kısmından az. Nivea'da tam tersi. Yağlı faz, sulu fazdan fazla. Orifme'de neredeyse yağ ve su fazı eşit. Yves Rocher' da da yağ fazının az da olsa su fazından fazla olduğunu gözlemledim. Öyleyse acaba yağı fazla olanlar mı daha kaliteli oluyor diye sormadan edemedim. Çünkü ben kimyadan, kimyasallardan çok anlamam. Paraben olayını v.s. biliyorum yalnızca :)

Kendi kanatimce göz makyajı temizleyicileri arasında beğeni sıralamam şöyle:
1)Nivea
2)Yves Rocher
3)Oriflame
4)Diadermine
5)Uni

Tavsiye edebileceğiniz başka markalar var mı bu arada?

22 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir yazı olmus :) Ben ilk defa nivea nın bir ürününü hiç beğenmedim açıkcası tahriş etti temizlemedi. buyuzden kullanamadan yeni bir ürün almak zorunda kaldım ama niveanın krem şeklinde olanı daha başarılı geldi bana favorim oldu hatta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaca Dodi
      Bu ürünler meselesi kişisel bir konu biraz da değil mi ya. Kimi iyi geliyor, kimi sorun oluyor. Denemek yanılmak ve doğrusunu bulmak lazım :)
      Krem şeklinde olanı da deneyeyim bir ara...

      Sil
  2. Bende Yves Rocher'in göz makyajı temizleyicisini kullanıyorum ve gerçekten oldukça memnunum.. Fiyat olarak diğerlerine göre yüksek olsa da indirim zamanları kaçırılmayacaklardan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe Vosvos
      Evet indirimdeyken almak lazım. Çünkü piyasada 3 lira 5 liraya olanı da varken tutup 30 lira vermek gelmiyor insanın içinden :)
      Sık sık da kampanya yapıyolar sanırım...

      Sil
  3. Nivea'nın ürünlerini beğeniyorum bende :)
    bu şekilde karşılaştırmalar yaparak anlatman çok hoşuma gitti, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviye İz Süren
      Nivea da nivea... Çok seviyorum ben de sahi :)
      Beğenmene çok sevindim canım... <3

      Sil
  4. Ben öyle çok makyaj yapan biri değilim ama Loreal'in göz makyaj temizleyicisini almış ve kullanmıştım. Başka hiçbir markanın ürününü kullanmadığım için diğer markalarla kıyaslayamam ama Loreal'i bayağı beğenmiştim. Hem iyi temizliyor hem de gözü hiç yakmıyor. Sen de Loreal'e bir şans verebilirsin bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      L'oreal'in makyaj temizleme suyunu almıştım yanılmıyorsam ama kullanmaya sıra gelmedi.
      L'oreal ürünlerinden de memnun kalıyorum gerçekten de haklısın, onu seveceğime de eminim, çok sağol canım...

      Sil
  5. yves rocher ismi güzel. fransız film yönetmeni ismi gibi. benim fav bu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl okunuyodu bu deep?
      İv roşe diye mi???
      Ben yiv roşe deyince annem düzeltiyor yiv değil iv olacak diye. Hangisi doğru ki acaba?? Sende var fransızca öyle biliyorum ben hı? Anam da fransız filolojisi okudu ama öğretmemiş bana beee :(

      Sil
    2. doğru sölemiş annen :) yok yok ives roker okunuyooo :)

      Sil
  6. ben de aynen senin gibi düşünüyorum ama maybelline i de dene derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa... Tamam o zaman :)
      Çok sağol tavsiyen için :)

      Sil
  7. ben de yves rocheri kullanıyordum, çok memnundum ama sizin tavsiyenizle nivea'yı da denemeliyim sanırım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay niyeyse çok sevdim onu ya :)
      Benden de sevgiler <3 <3 <3

      Sil
  8. Blogunuzu Blog keşif etkinliğinde gördüm :) takibe aldım :)
    Bloguma da beklerim :)
    http://balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal'ın Kokusu
      Geldim tatlım ben, bol bol görüşmek dileğimle <3

      Sil
  9. yoğunluktan makyaja kozmetike zamanın olmuyooo herhaldee bugünlerdeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet deep ya... Makyaj bloguma içerik giremedim ne kadardır :)

      Sil
  10. Bu ürünleri kullanmayı bir türlü beceremediğim için göz ve yüz temizleyici jeller ile şipşak çözüyorum işi :D Mesela neutrogena'nın yüz temizleme jeli var ve göz makyajını da iyi çıkarıyor. Hem pratik hem daha temiz oluyor :D
    Bu arada iyi ki Uni'yi almamışım indirimden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci
      Gençlikten o kız :) Hele biraz cilt tipin olguna dönsün, kurusun falan yağlı yağlı ürünlere yöneliyorsun :)
      Uni yetersiz evet canım...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...