30 Eylül 2015 Çarşamba

Mürdüm Ve Pembe Dudak Kalemleri


Haftalardır izleyicilerimi göremiyorum ve yeni yayın yapmak üzere bloga fotoğraf yükleyemiyorum. Başka bir bilgisayardan girdiğimdeyse sorun olmuyor. Bunun nedeni ne  acabaaaa????
Neyse, başka bir bilgisayardan kaçak göçek yaptığım yayınıma hoş geldiniz :)


Bunlar Oriflame'in Wonder Colour Lip Liner serisinden,  açılıp  kapanabilen (asansörlü) dudak kalemleri, ''Dark Plum'' ve ''Perfect Pink''


Rujları, bu kalemlere kombin yapmak amacıyla paylaşıyorum. İkisi de Avon'un farklı serilerinden. (Bunu söyler söylemez aklıma dün geceki rüyam geldi. Rüyamda tanımadığım bir kaç kıza, bundan sonra hiç Avon ürünüm olamayacağını, üyeliğimi sonlandırdığımı; artık LR'dan alacağımı anlatıyordum :) Aman ne alakaysa işte... Genelde kozmetikli rüya görmem ama hayırdır... Rüyama reklam kaçmış :) 


Dudak kalemlerinin sürümleri böyle. Bu kadar koyu bir erik rengi bulabildiğimde çok sevinmiştim. Koyu olanı harika bir dudak kalemi... Pembe olanı ise yine uygun renkteki rujlara çok yakışan, çok sevdiğim bir uçuk pembe. Sürümleri çok güzel. Yumuşaklıkları orta ayarda. Öyle çok bastırmak gerekmiyor. Sürüldüklerinde kalıcılıkları iyi...


Avon'un saten rujlarından çok kısa birsüre satışta kalmış olan, bana göre çooook güzel bir renk olan ''Plum Seduction'' la çerçeve yaptım kalbe.


Pembe kalbin çerçevesi olan ruj ise, Avon'un kalıcılığıyla ünlü ''Extra Lasting'' serisinden ''Pretty İn Pink''... Gerçekten kalıcı, hafif mat bir ruj. Buna uygun bir kalem bulamamıştım. Çok uyum sağladılar. 

15 yorum:

  1. mürdüm rengi olana bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Canım aynı sorun bende de var. Hatta diğer blogların izleyiciler kısmını da göremiyorsun. Ben yeni blogları takibe alacaktım ama izleyiciler kısmı görünmüyor. Nedenini bilmiyorum ama bilgisayarımdan Firefox'a girdiğimde hiçbir sorun yok, her şey çalışıyor. Ben de artık oradan yayın yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet Şule napıcaz, çözülmedi benim bu sorunum hala. Hatta yeni windows yazılı bile yğkledim belki işe yarar diye. Bildiğim bütün güncelleştirmeleri yaptım yok, yok... :(

      Sil
    2. Şule çok sağol, dediğin gibi Firefox yükleyerek çözdüm bu sorunu :*

      Sil
  3. Prety in Pink rengine bayıldım. Benim en çok kullandığım tonlar ondan herhalde. Bu arada selam ;) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam canım :)
      Evet pembiş çok tatlı. Çabuk bitecek :)

      Sil
  4. Merhaba sizi takip ettim ama bolggerda yeniyim yardimci olmak için sizde takip ederseniz sevinirim 😊http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyiciler kısmımda bir soru var canım. Çözer çözmez sendeyim. Ama takibe alıyorum hemen, sevgiler... :)

      Sil
  5. Ikisi de en beğendiğim renk. Iyi secimler

    YanıtlaSil
  6. mürdüm rengini tuttum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      yaaa mürdüm değil mi... :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...