28 Ağustos 2015 Cuma

Trnd Bepanthol Projesi


Trnd'nin Bepanthol El ve Yüz Kremi projesini duymayan kalmamıştır. Bu proje kapsamında ben de bu güzel kremi deneme fırsatını yakaladım. Kitapçıkları sayesinde ürün hakkında ö'NEMLİ bilgiler edindim :)


Parfümsüz ve koruyucu paraben maddesi içermemesi ile hassas ciltlere hitap eden bir nemlendirici krem olan Bepanthol 2012'de piyasaya sürülmüş. Provitamin B-5 içerikli ve yağsız sürümlü. Benim cildim de hassas ve kuru olduğu için tam bana göre bir krem olduğunu söyleyebilirim. Haftalardır severek kullanıyorum.


Bunlar da Bepanthol'ün bebeklere özel pişik kremi ve değişik cilt tiplerine özel çeşitlilikte hazırlanmış vücut losyonları...


Bu 3,5 g'lık deneme boyları, 100 g'lık dev tüpten çok daha kullanışlı ve şekerler. Bence öyle... :)
Fiyat, 100 g'lık tüp için 24,90 tl,
30 g'lık tüp için 9,90 tl olarak belirlenmiş. 

İçeriğine güvenebileceğimiz bir ürün olduğu için bu fiyata değebileceğini düşünüyorum. Sizce?

21 yorum:

  1. Bizim evde genelde olur mutlaka. Her eve lazım kremlerden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllardır kullandığımız bir marka evet...

      Sil
  2. Minyon ambalajlara ben de bayıldım ama Kahve'm :D Şahaneymiş ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet minyonlar favorim oldu, çok şekerler... :)

      Sil
  3. Tatilde olduğum için bu projeye katilamadim. Ama ben tam bir bepanthen ciyim

    YanıtlaSil
  4. instagramda da görmüştüm,
    küçük tüp alıp denemekte fayda var, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük tüplerden satmaları konusunda ısrarcıyım :)

      Sil
  5. evde sürekli bulunuyor:))
    ama küçük tüptekiler daha kullanışlı sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, her şeyin küçüğü tatlı :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Yok ilaç olan değil bu. El ve yüz kremi :)

      Sil
    2. ilaç gibi kirem diyosoooon :)

      Sil
  7. Küçük olanları gerçekten çok güzelmiş, bir de tam çantaya atıp taşımalık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe vosvos, ben de onları sevdim :)

      Sil
  8. harika bir şey , kuru cilt sahibi biri olarak sıklıkla elim gidiyor kendisine , ne ki artık kabulleniyorum bu tip dışarıdan takviyeler çok ta etkili değil ciltte , genetik faktörler sağolsun okuyor canıma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyleyim ya... Kuruluk hassasiyet hep var. Kremsiz dolaşamıyorum. Genetik değil mi :)

      Sil
  9. merhaba blog keşif etkinliğinde gördüm bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum bloğuma ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...