24 Ağustos 2015 Pazartesi

Essence 3D Farlar...


Kanun zoruyla yaptığım ilk yayınıma hoş geldiniz... 
Beni blog isteksizliği ve moralsizliği sarmış durumda. Özellikle iki aydır Kahve Yanı Makyaj'a tek bir satır bile yazmamış, baya ihmal etmişim... Ağustos bitmeden arşive girecek bişeyler koymanın zamanı geçiyor bile...

Kışın ortalarında Bilkent Real'de  tanesi iki buçuk liradan aldığım bu Essence farlarımı nihayet bloga koyuyorum. Real'de renk seçeneği çok yoktu. Ortada bir sepete yığmışlardı farları. Gerçi her zaman tüm rafları bom boş olan Gratis 'deki Essence reyonlarını düşündüğümde çok çok fazlaydı...


Mavi olanın ismi Mermaid Kiss, Yeşil olan Green Dream. Ve Metallic seriden Metalic Glam... Kaliteli sürümleri, neden makyaj malzemelerine çok para vermem gerekmediğini bana bir kez daha hatırlatıyor.


Yeşil ve mavi olan ayrı ayrı bakıldığında neredeyse ayırt edilemeyecek kadar birbirlerine benziyorlar. Ama yan yana sürümlerinde görüleceği üzere her biri değişik ve güzel sürümlüler. 


Metal Glam ten regine çok yakın, harika bir renge sahip.  Hafif fırça darbeleriyle aydınlatıcı olarak kullanımı çok daha güzel oluyor, tavsiye ederim...

Hayatımızdan renkler eksik olmasın... 

28 yorum:

  1. Dağıtırken rengi kaybolmuyorsa fiyatına göre çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bade
      Rengi kaybolmuyor, pigmentasyonu gerçekten iyi. Fiyat zaten müthiş :)

      Sil
  2. Hoşgeldin canım Kahve'm! :D

    Kanun seni sık sık zorlasın özlüyoruz yani. O Metal Glam tam benlikmiş! Resmen aşık oldum renge iyi etmişsin alarak. İyi günlerde kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hoşbuldum Dilek'im... Çok soğumuşum ya, ısınma turlarına başlayacağım artık yavaştan :)

      Sil
  3. Yeşil olanından bende de var ve renk pigmentasyonu müthiş..Essence dediğin gibi fiyat olarak da çok uygun.Güle güle kulan şekerim.Umarım bu sıkıntıları üzerimizden hemen atarız.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten pigmantasyon süper Leda...
      Çok sağol, ya atar mıyız üzerimizden sahiden, niye böyle ki anlamadım :(
      Sevgiler canım...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Evet cıvıl cıvıl yaz renkleri depil mi :)

      Sil
  5. maviyi çok sevdim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. sıcaklardan mı bilmem o isteksizlik bende de var :)

    YanıtlaSil
  7. essenceye ayrı bir sempatim vardı görünce dahada bir sevdim :)
    ama beni çok üzdüler aşık olduğum kapatıcılarını kaldırıyorlar piyasadan napıcam hiç bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sahi mi? Kaldırmasalardı keşke, ben güzel bir kapatıcı arıyorum. Madem siz beğeniyosunuz, bir denerdim ben de...
      Essence gerçekten iyi, ben de çok beğeniyorum <3 :)

      Sil
    2. 4,95 fiyata çokta güzeldi 2 tane almayı planlıyorum gittiği yere kadar dicem mecburen bende kullanmaya kıyamıyorum şu anda bile evdekini. Minnacık parmağıma sıkıyorum inanın anında görüntü değişiyordu ciddi üzüntü içindeyim illa pahalı ürünleremi yönelmek lazım ki onlardan emin olun bin kat daha güzel sonuç aldım

      Sil
    3. Ona kesinlikle eminim Adves. Pahalı olunca daha kaliteli olduğuna asla inanmıyorum. Bazen çok para verip aldığımız ürünleri beğenmiyoruz çünkü. Aksine gayet uygun fiyatlı ve acaba kötü müdür dediğimiz ürün acayip güzel çıkabiliyor. Piyasa aldatmacası hepsi...
      En güzeli tecrübelerimizle birbirimize yol gösterecek ve en uygun fiyatlı en kaliteli ürünleri bulacağız...
      Çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için... <3 <3 <3

      Sil
  8. niye isteksizlik oldu tatlım yaaa :( havalardandır hepimiz aynıyız ;)
    metal glami ben de çok beğendim <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki Lady Bug :(
      Geçer ama di mi... <3 <3 <3
      Ben metal glam'in bu kadar güzel olduğunu bilseydim alırdım 3-5 tane daha, arkidişlerime hediye ederdim ya... Zaten senin bir kitap postan var, unutmadım onu aklımdaaaa! :)

      Sil
  9. Bronz olanın rengini çok sevdim.Güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim o, teşekkürler :)

      Sil
  10. Renklere bayıldım :) Tam tarzım

    YanıtlaSil
  11. Renkleri çok güzelmiş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Essencenin bu 3D farlarının hastasıyımmmm...
    Fakat Gratislerde Maalesef satılmıyor artık ihtiyacım olursa internetten alım yapacağım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok güzeller sahiden de Hobi Dünyam ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...