28 Ağustos 2015 Cuma

Çekiliş de Kazanırmışım...


Sevgili İrem kardeşim geçtiğimiz haftalarda bir çekiliş düzenlemişti hatırlarsanız. Düz saçlar için Elidor saç şekillendirici vardı çekilişte. Kardeşime destek olsun diye kıvır kıvır dalgalı saçlarımla ben bu çekilişe katıldım ve kazandım. 


Sağolsun, kargo ücretini ben karşılayacağım için mahçup olmuş, ayıp olmasın demiş, en sevdiği ojelerden birini de kızım için göndermiş. Bir de sevimli mi sevimli bir not yazmış:



İrem Yağızel' le ''Kitap Hayatı'' blogunu mutlaka ziyaret edin...
Sevgiler...



20 yorum:

  1. Tebrikler! :D Çok sevindirmiyor mu ama çekiliş kazanmak? İlk çekilişini tekrar tebrik eder devamını dilerim Kahve'm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Gratis'in instagram çekilişini de kazanan 30 kişiden biriydim ama hala göndermediler ürünümü. Dur ben sorucam onlara fena halde... :)
      Çok teşekkür ederim tatlım... <3 <3 <3

      Sil
  2. GÜLE GÜLE KULLAN şansın bol olsun =)
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr gelmediysen beklerim bloğuma =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sık sık geliyorum sana bu aralar canımcım :)
      Çok sağol güzel dileğin için :)

      Sil
    2. ben de az unutkanlık var da :D

      Sil
    3. Olsun yine gelirim nolmuş :)

      Sil
  3. ayyyyyyy her şey çok tatlı olmuş. onun notu senin notun. şrincikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Yanı ve kızı mı şirin ve şeker, yoksa dışarda kalan ben de mi varım ? :)

      Sil
    2. önce senin notun şeker sona onlaaar :))))

      Sil
    3. Ay sonlarda yer alıyoruuuuz çok fenaaa :D

      Sil
  4. Notum için o kadar aradım çabaladım, sırf bir günde not buldum. Umarım güzel bir not olmuştur. Orada biraz mizah var, biraz kalitesiz ama sizi sevindirdiyse ne mutlu.

    Hala mahçup olduğumu belirtmek isterim... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olmuş tatlım. Artık ölümsüz de oldu blogda bak :)

      Sil
    2. Mahçuplancak bişey yok, ocemiz ince bir düşünceydi hem... :)

      Sil
    3. Bizler faniyiz, bloglar kalıcı :)
      Yani google kendi kendine ben kapatıyorum bitti bu blog işleri deyinceye kadar notun orada kalacak tatlım.

      Sil
    4. *.* Ay çok sevindim, çok teşekkürler *.*

      Size dediğim gibi kullanırsanız kremi, bana sonuçları söylerseniz sevinirim. Youtuberlar gibi siz de bitenler yazısı yazarsınız :)))

      Sil
    5. Bitirebilirsem yazarım tabi, ama büyük bir ürün, zor biter sanırım :)

      Sil
    6. Ben 3 ürün bitirdim. 2 tane vardı işte. Biri tamamen dolu biri yarısı dolu. Ben de arada kullanıyorum :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...