7 Temmuz 2015 Salı

Sağlıklı saçlar için sizin sırrınız ne?

Türk kadınlarının %45’inin yıpranmış saçlara sahip olduğunu ortaya çıkaran ve onları besleyici bakımla buluşturan Dove, Türkiye’deki kadınların saçları ve saç bakımları ile ilgili farklı alışkanlıklarına dikkat çekerek çeşitli ipuçları veriyor ve her tip saç için geliştirdiği ürünlerle kadınların problemlerine çözümler getiriyor.

İşte size Türk kadınlarının saç tipleri ve bakım alışkanlıkları

Saç stilleri
Kadınların %25’i saçlarını dağınık olarak kullanmayı tercih ediyor.

%25 - Dağınık
%11 - Hacimli
%10 - Düzleştirilmiş
%4   - Uzun ve küt

Kadınların en çok dert ettiği 4 saç problemi
1. Saç dökülmesi
2. Güçsüz saçlar
3. Yıpranmış saçlar
4. Kırık Uçlar    

Kullanım şekli
Açık saç, Türk kadınları arasında en yaygın kullanım şekli.

%37 - Açık
%14 - At kuyruklu
%10 - Tepeden toplu

Isıyla şekillendirme sıklığı
10 kadından 4’ü, istediği şekli verebilmek için saçını ısıyla şekillendiriyor.

%13 - Haftada 2-3 kez
%11 - Ayda-haftada bir
%8   - Haftada 4-6 kez
%4   - Ayda birden az

Saçlarda yıpranma belirtileri
Yıpranmış saçların en dikkat çekici belirtileri arasında güçsüz ve kırılmış saçlar geliyor.

%52 - Güçsüz
%40 - Kırılmış
%37 - Dökülen

Kadınların %45’i yıpranmış saçlara sahip.

Yıpranmış saçlarla başa çıkmak için kadınların tercih ettiği 3 yöntem
1. Saçlarını düzenli kesmek
2. Saçlarının uçlarından aldırmak
3. Saçlarını daha çok toplamak

    

Çözüm

Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Bakım Kürü saç kırıklarına anında etki etmeye başlayarak, 3 kullanımda kırıkları %80’e kadar onarır*. 

Böylece saçınızı ne zaman kestireceğinize kırıklarınız değil siz karar verirsiniz.
Daha etkili sonuçlar için Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Şampuan, Saç Kremi ve Saç Bakım Kürü’nü birlikte kullanın. 

*Dove Saç Bakım Kürü uygulanmamış saçla karşılaştırıldığında...
TNS 2012 Alışkanlık ve Deneyimler (Habits & Experiences) araştırmasından alınan verilere göre düzenlenmiştir.

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

12 yorum:

  1. Bak sen ya tatilde değil misin dinlensene :D

    YanıtlaSil
  2. Ya Dilek işkolik oldum :D :D :D
    Gündüz tatil, akşam iş :)))
    Ay ne gülüyorum kendime :)))

    YanıtlaSil
  3. bana neden gelmiyo bu reklam acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylardır teklif bekledim ama tatile çıktığım gün geldi :D Neredeyse haberim olmayacaktı. Şimdi sıcaktan pişe pişe blogla irtibatımı koparmamaya çalışıyorum... :)

      Sil
  4. ooo reklamlar felan ; )bana da gonderiyolar ama kabul etmiyom etsem mi ki he :)
    caniiiim
    yeni adresim
    ladybugtr.blogspot.com
    ben de baskan deilim artik lady bug oldum kiiiiii ♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tercih meselesi... Reklam almam, yayınlamam diyen ağır abilerden değilim :)
      Tamam yaaa... Ben de diyorum silinmiş blog, üzüldüm, panikledim. Yeni adresinde buluşuyoruz öyleyse! :)
      Lady'im yeni yüzün hayırlı olsun <3 <3 <3

      Sil
    2. kizz yok yaa ağırliktan deel adimi felan vermem gerekcek hesap no filan ondan istememistim yoksa atlarim ayol ayda 50 tl kazansam yilda 600 tl eder oh catir cutur yerim ki ehehe bol kazancin olsun tatliiiim valla ağır abilik yapan yapsinbosver mucks ♥♥♥♥♥

      Sil
    3. Sen 600 tl deyince benim gözlerde dolar sembolleri yandı söndü! Ay ne tatlı geldi bir an öyle :D :D
      Kimi bloglar reklam almak istememekte haklı tabi, onlarda sırıtık durabilir. Hak veriyorum...
      Ama bak bende durmadı. Hatta ne güzel hazırlamışım diye takdir bile aldım bir arkadaştan :)
      Ah ah Lady'im (bu isme alışmam zaman alıcak:) ben sana bugüne kadar el attığım işlerdeki parasal beceriksizliğimi bir ara anlatıveriririm... Onun için hiç naz etmem, gelen tekliflere atlarım valla ki :)

      Sil
  5. Ben bu ürünü 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz mutluyum. Her saç telimden 4253 dala ayrılan çatallar bulunuyordu. Kestirmek zorunda kaldım 2 sefer. Ve yine çatallandı. En sonunda bunu kullanmaya başladım. 2 aydır kestirmeme gerek kalmadı :) Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo! Süper sonuç :)
      Güzel yorumun içi çok teşekkürler canım. Hoş geldin bu arada :)

      Sil
  6. http://benimsevimlidunyam.blogspot.com.tr/
    cnm benim blogada beklerim :) makyaj bloğunla birlikte :)

    YanıtlaSil
  7. Canım ben sana üyeyim diye biliyorum. Hemen gelip kontrol edicem :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...