25 Haziran 2015 Perşembe

Yaz için 3 Kalem Ruj


Oriflame'in rujlarını çok seviyorum ve kaliteli buluyorum. Daha önce kalem rujlarını kullanmamıştım. Bunlar da çok güzelmiş ya...
Hadi bakalım...


En güzel yanı, kalemtraşa ihtiyaç duymamaları... Metal kısımlarından çeviriyorsunuz, asansörlüler... :)


Hafif kahveye kaçan en üstteki renk Beige Taupe...
Ortadaki pembe, Sweat Rose...
En alttaki turuncumsu, Soft Peach...


Beige Taupe favorim... Rengi tam tonunda. Ne Nude, ne kahve, ne blush...


Sweat Rose, kıvamında bir pembe...


Soft Peach, hoş bir şeftali rengi... İsmi soft coral da olabilirmiş di mi :)


Buldum ben bunları bol bol fotoğraflarını çekerim artık :)
Bu serinin 2 rengi daha vardı. Kırmızısı ve hafif vişneye kaçan Cranberry'si...


Hafif şeffaf renkli, doğal görünümlü hoş tonlar... Ve kesinlikle yaz içinler...
E yaz gelsin artık Ankara'ya :)
Aman gelmezse gelmesin, ben yaza gidiyorum artık... :)))

37 yorum:

  1. Soft Peach favorim oldu ama artık blogunu takibi keseceğim ne vakit açıp yazını okusam bir şeyler alasım geliyor lütfen yani Kahve'cim etme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki sana hediye alacaksak adres belli, ruj standı :D

      Sil
    2. Yakında bağımsız bir oda lazım olur diye korkuyorum :D :D
      Neyse o zaman hediye olarak gayrimenkul işine gireriz :):))
      Ya bu arada firmalaaaaar! Bakın arkadaşım ihtiyacımı saptamış... Çok rujum var, bana bir makyaj standı lazım, heyy firmalaaaaaar! :D
      7 aydır sesimi duyan olmadı ki... :/

      Sil
    3. :D Firmalar bana da pas vermiyor ya! Hayır ne yapsak ki tek tek mail atıp sitem mi etsek :D Şaka tabi ki ama yayınevleri bana kitap filan yollasa ay ne sevinirim bir de kitaplık ah bak bir mobilyacı bulalım bana kitaplık sana stand yollasın ya! :D Buarada lütfen mailine bak gülmekten öldüğüm bir sahne oldu seninle de paylaştım kitap deyince :D

      Sil
    4. Yayınevleri bu konuda pek hevesli değiller sanırım :)
      Kozmetik markaları bekliyorum bakalım:D
      Aynen güldüm ben de, sonra da kızdım... Yazık işgal ettiği sıfata yaaa...

      Sil
  2. annemin yeni siparişine eklenecek o zaman ^^ Görüyodum eve kargo gelince filan ama çok hoşlarmış yahu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya asansörlü oluşları harika Aslıhan'cığım...

      Sil
  3. Oriflame'in bir kaç rujunu bende kullanmıştım ve beğenmiştim. Bunlarda güzele benziyorlar. Renkleride çok şirinmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellermiş değil mi, ben de ilk defa kalem ruj aldım Oriflame'den.
      Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. Çok yumuşak renkli duruyorlar, bana göre değil ama güzel renkleri güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ve doğal tonlara benziyolar ama keşke dudaktada görebilseydik. neyse artık biz gidip deneriz :) bir de fiyatlarını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatları katalogda yaklaşık12 Tl falandı yanılmıyorsam canım. Dudakta da aynen böyle görünüyor. Renk verişleri şeffaf...

      Sil
  6. En üsttekinin rengi hoşmuş keyifle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi... Benim de favorim o renk, teşekkürler :)

      Sil
  7. Beige taupe benimde favorim :) diğerleride çok hosmus onlarida denicem canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama beige taupe di mi... :) Bence de...

      Sil
  8. Merhaba :)
    Blogunuzu bir keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım.İlginizi çekerse bana da beklerim.Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Gelirim ki ben birazdan :)
      Çok teşekkürler, sevgiler... :)

      Sil
  9. soft peach harika :) eeee sahurda bir kahve içeyim artık kederlenip bende neden yok diye :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tonda peach' ler çokça var piyasada, kederlenmeyin lütfen Gül Hanım :)
      Ama kahve kedere de gider keyfe de değil mi :)))

      Sil
    2. Vallahi ruj bahane kahve şahanee :) Ay bana yine geldiler. Hahahah! :)

      Sil
    3. Aynen :)
      Yani kahve şahane :)))
      Yoksa size gelmeleri konusuna katılmadım ha hahaha :D

      Sil
  10. Yazını okurken hiç sıkılmadım çok beğendim canım. Artık hep takipteyim. Rujları da çok beğendim. Ben de en yakın zamanda bu rujlara bir şans vermeyi istiyorum.
    Bu arada benim bloğuma da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, beğenmene çooook sevindim :) Hemen geliyorum :)

      Sil
  11. Ay canımcım ben bunları katalogta görmüştüm baya istemiştim ama yeni ürün olduğu için hiç yazı yoktu hakkında, ne iyi olmuş yorumlaman. Nedense yeni gördüm bu yazını. Çok güzellermiş yaaa eline emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif şeffaf, hafif matlar, seviyorum :)
      Çok teşekkür ederim tatlım, beğenmene çok sevindim :* <3

      Sil
  12. Merhaba blogumda hediyeleşme etkinliği var beklerim http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Çok teşekkürler...
      Hemen geliyorum...
      Ama geç kaldım biraz sanırım...

      Sil
  13. Bu bloğunlada beklerim , bloğuma :)) Harika olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kimlikle üye olabiliyomuşum Sevimli mi Sevimli Dünyam. Blog bloga üye oluyoruz sanıyordum ben de ama tek olan goggle kimliğimle üye oluyomuşum :)
      Ama olsun burdan da gelirim ben şimdi <3

      Sil
  14. Bu ürünleri youtuberlardan da dinlemiştim, renkler sanki çok hoş ve belirgin değil ama kırmızısı olsaydı daha hoş olabilirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızısı vardı evet... Her seride bir kırmızı bulmak mümkün. O yüzden farklı renkleri deneyeyim dedim :)

      Sil
  15. Florrmarr marka kalem Ruj süper özellikle kokusu çikolata gibi. Eğer çikolata kokuları seviyorsan tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolata kokulu olması harika! :)
      Çok severim evet... Maillerden de ayrıntılı olarak gördüm, çok teşekkür ederim <3

      Sil
    2. Bişey değil sizden ufak bir isteğim olacak akşam size mail olarak söyleyeceğim. Sizi tanımak güzel oldu. Ve iyi oldu. :) kendinize iyi bakin. Görüşmek üzere.

      Sil
    3. Tabi ki, mailinizi bekliyorum, teşekkürler... :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...