7 Haziran 2015 Pazar

Oriflame Parfüm ve Edt'leri...

 
Dolapları, çekmeceleri biraz karıştırdım ve Oriflame'in ne kadar edt'si, parfümü varsa bulup çıkardım. Çünkü Kreatif Başkan, ''Sen Oriflame'in bütün kokularını biliyor musun? Ben koku hastasıyım'' demişti. Ben de onun bu sorusu üzerine bir parfüm yayını yapmaya karar verdim.

 
Hemen hemen çıkardığı bütün kokularını sevdiğim Oriflame'in  kullanıp bitirdiğim, sevmeme rağmen başka çeşitlerini de deneyebilmek adına bir daha almadığım kokuları da oldu.
 
Şimdi bakalım tek tek, neler var...
 
 
Lucia Edt : Oriflame'in Dünya çapında en çok satılan kokusu buymuş. Gerçekten de hafif ve pek çok tenle uyum sağlayabilecek nitelikte bir koku. Taze, çiçeksi ve çok hafif şipre... Hemen bir parfüme ihtiyaç duyduğumda ve kararsızlık yaşadığımda genelde bunu kullanıyorum.
 
 
Çanta Boy Volare Edp: Pudramsı kokusuna bayıldığım Oriflame parfümlerinden Volare'nin 15 ml'lik spreyli çanta boyu. Edp, yani parfüm olduğu için kalıcılığı güzel ve koku kategorisinde de, parfüm gibi parfüm...
 
Voyager Woman Edt : Zaten yeşil olan şişesiyle koku tarzı bakımından kimliğini açık ediyor :) Hoş baharsı, çimensi, çiçeksi bir koku. Edt olduğu için kalıcılığı orta düzeyde. Ot kokulu, bahar kokulu ürünlerim başlığında bu Edt'yi incelemiştik. O yayına bakmak isteyebilirsiniz, ne diyebilirim ki :)))
 
 
Oasis Edt Warm Sunset: Oriflame'in, sınırlı üretim serilerinden birine ait 30 ml'lik bir kokuydu bu. Hatta çok taze ve spor bir kokusu olan mavi şişesini çok severek kullanmıştım. Bu ise sıcak ve baharatlı olan versiyonu. Edt olmasına rağmen kalıcılığı çok iyi. Ama çok çok beğendiğim kokular kategorisine girmiyor.
 
 
Eclat Woman Edt: Yıllardır ünlenmiş Oriflame kokularından... Daha önce çanta boyunu da kullandığım bu koku hafif kayısımsı ve tam kıvamında bir ağırlığa sahip. Çok sevildiği şişenin durumundan belli :)
 
 
Precious Edp: Efsaneleri sonlara bıraktım :) Bu parfümü sanırım artık bulundurmuyor Oriflame. Ağırlığı ve kalıcılığıyla tam bir gece kokusu. Abiye, hoş, şipreli, fresh... Şişesi avuç büyüklüğünde bir kristal gibi, çok tatlı. Kokusu kalıcı. Ertesii gün bile kokmaya devam ediyor bileğinizden.
 
 
Amber Elixir Night Edp: Adından da anlaşılacağı gibi tam bir gece kokusu. Aşırı ağır değil. Sabunsu, şipremsi bir amber kokusu. Aslında bir arkadaşıma Yılbaşı hediyesi olarak almıştım. Bize geleceklerdi eşiyle. Gelmediler ve zaten bir daha da göremedim kendisini, koku bana kaldı. Böyle de bir anısı var, o yüzden içime sine sine kullanamadım...  (Şişenin yarısı bitti ama naber! :D )
 
 
Love Potion Edp: Çikolata, hindistan cevizi, zencefil... Afrodizyak bir çikolata kokusu. Ve çooook kalıcı. Aynı zamanda akıllarda kalıcı :) Zaten bu parfümün ülkemizde satışa sunulmayan devam ürünlerini yabancı Oriflame sitelerinde görünce hmmm tamam, demek ki... demiştim :) Masaj yağı v.s  bişiler vardı, ayrıntılara girmeyelim :D
 
 
Possess Edp: Offff.... İşte hastası olduğum, tek geçerim dediğim bir Oriflame parfümü varsa, budur... Kleopatra Efsanesi'nden esinlenmişler :) Öyleyse benim için tamamdır zaten :) Ama koku gerçekten güzel bir şipre... Kalıcılık üst düzeyde. Bileklerime sıktığımda bir kazağımın koluna bulaşmıştı ve aylar sonra kazağı dolaptan çıkardığımda hala müthiş kokuyordu.
 
Bileklik de parfümün yanında hediyeydi. Kleopatra'nın... :)
 
Hoşçakalın....

33 yorum:

  1. Oriflame hastasıyıım been! ^^ Şimdi annemle indirim katalogundan Smarty Susie yi aldıık! ^^ Müthiş bi şeyy

    YanıtlaSil
  2. Oh ne güzel bir yazı olmuş bu böyle, güzel kokular burnuma gelmeye başladı sanırım :)) Amber elixir'in hikayesine koptum :D Ben normal amberi hiç sevmiyorum bana çok ağır geliyor, bu gece olanı daha agirmis gibi geldi hep gözüme. Çok merak ettim şimdi. Eclatin weekend olanına bayılıyorum bana çiçeksi parfümü sevdiren parfüm, bitmesine çok az kaldı :( Love potion bir türlü sevemedim umarim severim bir gün, zencefili çok baskın geldi. Bu arada ben de oriflame yapiyorum ama baya bilmediğim oriflame parfümü varmış en sondakinin şişesini bile görmedim katalogta :D Luciayi da bilmiyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya... Öyle de bir hikayesi var :(
      :D:D:D
      Aslında bu amber olanı öyle hafif ki, ben gündüzleri de kullanıyorum :) Eclat weekendi hep merak attim, bir fırsat olmadı denemeye... Güzel diyorsun... Ben de öyle tahmin etmiştim ama indirime girerse öncelik vereyim :)
      Love potion'u gidip gelip şişesinden koklamayı daha çok seviyorum. Bana pek yakışmıyor ama kokuyu seviyorum. Böyle bir arada derede kalma durumları... :)
      Ay en sondaki süper...

      Sil
  3. en sonki hakkaten merak ettim ama sen diyorsan kesin güzeldir bende bloğa bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bir dene fırsat bulursan. Belki yıllardır aradığın koku budur. Yani ben bu duyguyu yaşadım :)
      Hemen geliyorum canım...

      Sil
  4. Migren sorunu yüzünden ben kokulara biraz uzağımdır. Hafif cidden hafif şeyler kullanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendim sıkmadan ziyade, başkasının üzerindeki kokuyu beğenirim. Bazen unuturum bile kullanmayı. Makyaj kadar, cilt bakımı kadar öncelikli değildir benim için :)

      Sil
  5. Ayy supersiiiin yaaa ♥♥♥♥ harika yorumlamissin. Ben de oasisin mavisi vardi ama kokuyu kimse duymuyodu kendi kendime duyuyodum :) vip te guzel di mi.
    Hepsini alasim geldi yaa.♥♥♥♥
    Hic zaten detayli yorumlari yok bu oriflamein cok iyi oldu bu post sekercim ♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mavisi kalıcı değildi ama çoook güzeldi diğil mi kreatif :)
      Vip'i kullanmadım ya... Merak ediyorum ama... Nasıl ki? şipreli mi, oryantal mi? Evet çok ayrıntılı yazmıyor kataloglarda. Halbuki ben kokuların böyle yazınsal bilgilerini çok merak ederim, okumak isterim.
      Ayyy umarım işine yaramıştır postum başkanım, senin için yaptım :)
      <3 <3 <3 Nasıl yapıyoz senin kalplerden? seninkiler siyah şeker şeker oluyo. Benimkiler içi boş bişiler... :D

      Sil
    2. Ben sana nerden cevap yazıcam ama??? Nasıl iletişim kurucam seninle?? İnstagramı da kapamışsın :(

      Sil
  6. Oo ne güzel parfümler. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir paylaşım olmuş ben oriflame ın hiçbir parfümünü kullanmadım ama kullansam iyi olacak bu yazıdan sonra:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame'in kokuları güzeldir, mutlaka birkaçını deneyin derim :)

      Sil
  8. Oriflame markasının parfümlerini hiç kullanmadım.Bu yazı bana iyi rehber oldu.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  9. Bende de Oriflame'in bir parfümü var ama ismini bilmiyorum. Senin yayınlarının arasında da göremedim. Kokusu fena değil ama başka parfümler denemek istiyorum. Güzel bir yazı olmuş. Eline sağlık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisi acaba çok merak ettim :)
      Değişik parfümleri oluyor Oriflame'in. Çok zengin çeşitleri var, genel olarak beğeniyorum...
      Yazıyı beğenmene çok sevindim Şule'ciğim teşekkür ederim... <3 <3 <3

      Sil
  10. Possess parfümü ilk kez gördüm ve çok merak ettim.Benim favorim de Enigma'dır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo Enigma da süperdir yalnız...
      Onu da seviyorum.
      Deneme boyunu kullanmıştım yıllar önce.
      Harikaydı gerçekten :)

      Sil
  11. elvive cok hafif ve güzel love potionun vut kremını kullanmıstım oda cok güzel genel olarak oriflame güzel=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elvie' nin başka, morlu bir özel üretimini kullanmıştım, orjinalini kullanamadım henüz :)

      Sil
  12. elvive cok hafif ve güzel love potionun vut kremını kullanmıstım oda cok güzel genel olarak oriflame güzel=)

    YanıtlaSil
  13. Siz de benim gibi parfümlerin kutularını saklıyorsunuz sanırım :) Şişelerini saklamam yetmez gibi kutularını da saklıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün ışığı alıp bozulmasınlar ve kokularını kaybetmesinler diye mümkün olduğunca kutularında muhafaza ediyorum :)

      Sil
    2. Ben hiç o açıdan düşünmemiştim, mantıklı aslında..

      Sil
  14. Midnight pearl neden satıştan kalktı acaba çok güzel bir kokuydu kullandınız mı hiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmadım. Ama şimdi duyunca çok merak ettim :)

      Sil
  15. Mrb bu parfüm vardı orifamenin sarı şişe kapağında altın suyuna batirilmisti hangi parfümü ı bilen varmi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...