24 Haziran 2015 Çarşamba

Mısır Temalı Başlık Fotoğrafım!


Kahve Yanı Makyaj'a başlık fotoğrafı koydum ya aşkolsun bir hayırlı olsun demediniz :)

Hadi deyin, bekliyorum...
Nasıl olmuş?
Bir de onu deyin...

Beni yüzümle de tanıyanlar bu fotoğrafı görünce ''Aaa! Ama bu sana ne kadar benziyor!'' deyiveriyorlar... Açıkcası ben de her gördüğümde, altın suyuna batırılmış ve gözlerine mavi lens geçirilmiş (ki orjinali kahvedir) ikiz kardeşime bakıyormuş hissine kapılmıyor değilim :)))

Hep reenkarnasyondan oluyor bunlar heeeep... :) Bir ara herkes geçmiş yaşamında Kleopatra'ydı ya efendim, işte bu da benim. Bu kim bilmiyorum... :)
Neyse çok karıştırmayalım ortalığı...
Hoşçakalın :)

28 yorum:

  1. Aaa cok guzelsin caniiim:)
    Hayirli olsun. ♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım :)
      Teşekkür ederim... <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ay he kızzzz... Hele diyorum nerden tanıdık geliyo :))
      Tamam Hathor bilgileri diye hatta Tom Kenyon'un kitabı var, onu okumuştum geçen yıl. Sivri kulaklı oluyo bu Hathorlar. Antik Mısır'da yaşamışlar dimi...
      Var ya Kreatif sen hiç de az değilsin...Bak biliyon sen bu işleri mistik misti haaa :)))

      Sil
  3. Vayyy çok güzel! Bu sensin tabi değil mi? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim :)
      Bana en çok benzeyen suratı koyayım da blogger arkadaşlarım meraktan çatlamasınlar dedim :D
      Sevdin mi Dilek? Hem mistik oldu, hem makyajlı :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun demeye geldim :) otantik de olmuş aynı zamanda. Güle güle kullanın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiin Şeplaliii :)
      Otantik dimi... Teşekkür ederim canım... :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş... Hayırlı olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık böyle mistik mistikim Persephone :)
      Beğenmene sevindi, sevgiler... :)

      Sil
  6. Hayırlı olsun. Çok dikkat çekici olduğu kesin..:) Şans getirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat çekici olmuşsa çok sevindim :)

      Sil
  7. Güzel olmuş.Kendimi meditasyonda gibi hissettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antik Mısır ve uzak doğu bağlantısı diyosun... Bununla ilgili tezler var zaten, yerinde olmuş :)

      Sil
  8. ha haaaaa işteee aynı seeen çok yakışmış çok havalısın çok kuuul :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bi kötü kötü bakıyo ya, hoşuma gitti :)
      İcabında makyajımı yaparım, icabında dağıtırım uleyyyn! mesajını güzel veriyor :D :D :D

      Sil
  9. Merhabalar. Normalde kişisel bloglar tercihimdir ama sizin blogunuz kozmetik ürün tanıtmasına rağmen diğerlerine göre daha samimi geldii :).
    Çok asil görünüyorsunuz o halde diyorum, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için çok teşekkür ederim.
      Mısır Kraliçesi Hathor'un asaletinden faydalandım :)
      Aslında kahve yanı kitap blogum daha hoşunuza gider diye düşünüyorum, asıl oraya beklerim. Şubelerim çok :)))
      Sevgiler... <3 <3 <3

      Sil
  10. Bildiğin güzelmişsin :)
    Hayırlı olsun, güle güle eskit :)

    YanıtlaSil
  11. hayırlı uğurlu olsun :) güzel olmuş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...