21 Haziran 2015 Pazar

LR Üyesi Oldum!


Yıllar önce bir kuaförde beklerken tanıştığımız bir bayandan tesadüfen duyduğum LR markasının bazı ürünlerini kullanmış ve çok beğenmiştim. Yıllar sonra yine tesadüfen bir blogger arkadaşımın sayfasında görerek
(Bakımlı Ginepig), tamam herhalde o gün bugün dedim ve kendisiyle iletişime geçerek LR üyesi oldum. Artık ben de üye yapabiliyorum, sorularınız varsa kahveyanikitap@gmail.com 'a yazabilirsiniz. 

Kahverengi eyeliner diye dolaşıyorum bir iki haftadır. LR 'ın makyaj serileri arasında uygun fiyatlı olarak bulunuyordu, ordan aldım.


İlk siparişimi Bakımlı Ginepig aracılığıyla verdim. En az 85 Tl (size geliş fiyatıyla... Yoksa katalogdaki fiyatıyla değil), tutan ürünler seçmem gerekiyordu. %43 Aloe içeren bu bitkisel diş macunları ikili paket halinde indirimdeydi. Yıllar önce de kullanıp özlediğim için bunlardan aldım.


Normalde serumlar pahalı kozmetik ürünlerdir. Ama LR 'daki Racine Collagen serum %30 indirimliydi. 


Cildim kurumaya yatkın olduğu için şöyle adam akıllı bir nem maskesi arayışındaydım. %50 Aloe içerikli bu nem maskesini deneyeceğim, bakalım...
LR, Dünya'nın sayılı gerçek aloe üreticilerinden. Özel sertifikası var ve bu konuda meşhur.
Ama ben LR üyesi olmamın asıl nedenini söyleyeyim, parfümleri... :)))
Birbirinden harika kokuları var. Eğer yıllar önceki çizgisini bozmadıysa kullandığım en güzel parfümleri LR'dan almıştım. Onların peşindeydim uzun zamandır. 
Birçok ünlünün ismini taşıyan parfümler üretiyor aynı zamanda LR... 


Tabi ki en favori ünlüm, Bruce Willis... :) 


Süper kalitede makyaj serileri var (evet o çok çok ünlü markaların kalitesinde...)
Kesinlikle tavsiye edebilirim...

Eğer daha önce duymadıysanız LR'la mutlaka tanışın.
LR Health&Beauty, bir Alman markası...
Kendi sitesini incelemek isterseniz burada!
İstediğinizi sorabilirsiniz, bekliyorum :)

32 yorum:

  1. tebrik ederim canım yeni üyeliğin için. ben ilk kez duydum acaba alacak olsam senden sipariş verebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :)
      İlk kez duyduysan mutlaka sitesini ve kataloğunu incele bence... E-mailini yazarsan bu konuda iletişime geçelim seninle...

      Sil
  2. Merhaba,blogunuzu etkinlik sayesinde keşfettim.Bana da beklerim

    http://pembelimakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Ürünler benim de ilgimi çekti. Özellikle nem maskesi arayışı içerisinde olduğum şu günlerde. Tavsiye ederseniz bende edniyim bir tane. Bende mi abone olsam acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım e-mailden bir mesaj atıver bana, sana üye olman nasıl daha avantajlı hemen açıklayayım.
      kahveyanikitap@gmail.com :)

      Sil
    2. Tamam yeni gördüm :) sabah mail atıyorum size ;)

      Sil
  4. ilk defa duydum ama ürünleri güzel görünüyor, hayırlı olsun üyeliğiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... :)
      Üye yapalım Eren O.?

      Sil
    2. çok teşekkür ederim:))

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim, evet? :)
      Çok teşekkür ederim, hayır? :)
      Which one???

      Sil
    4. :)) zamanında oriflame üyesi olmuştum da pek bana göre olmadığını o zaman görmüştüm:) ama bu güzel ürünleri sayfanızdan takip edicem:)

      Sil
  5. yaniiii para kazanabilcen miiiiiiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyi müşterim kendimken, namümkün :)))

      Sil
  6. aa bunu ben de kuaförde görmüştüm. Hatta Bruce Willis olunca oo dedim daha mı iyi oriflamelere göre felan ama sonra dedim oriflamede de Demi Moore var eski karısı yaa :) güzel diyosun. ben kokularını merakladım şimdi. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LR baya kaliteli marka, özellikle parfümlerde...
      Ya onlar ayrıldı diye nasıl üzülmüştüm, pisler... :)
      üç de kızları var, tam hayalimdeki şey... :D

      Sil
  7. I used to be more than happy to find this web-site.I wished to thanks on your time for this glorious
    Cleanse FXlearn!! I positively having fun with each little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you weblog post.Thanks pertaining to spreading the following great content material on your site. http://www.healthsupreviews.com/is-cleanse-fx-biggest-scam-in-canada/

    YanıtlaSil
  8. Lr ürünleri Güzeldir . Ben de üyeyim özellikle sos aloe Vera serisi inanılmaz. Bir iki kokusu da var bayıldığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi... Aloe jel vardı bir tane, yüzde doksan aloe jeli içeriyordu. Harikaydı o mesela...
      Kokular evet... Zaten onun için üye oldum :)

      Sil
  9. Merak ediyorum bu markayı . Aynı zamanda acaba evde kendim aloe vera mı yetiştirsem dedirtten markadır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz annemle yetiştirmeye başladık bir aydır :D

      Sil
  10. LR ürünleri gerçekten çok kaliteli ve çok faydalı ürünler satmakta ayrıca iş ortağı olana %40 indirim yapıyor bu gerçekten çok güzel bir sistem ben çok beğendim. Favorilerimden birisi de LR Aloe Vera özlü içecek oldu. Kilomu dengeleyen tek içecek tavsiye ederim düşünenler için.

    YanıtlaSil
  11. MERHABALAR;
    Ben de (Bakımlı Ginepig)in instagram sayfasında görüp kendisiyle iletişime geçerek üye oldum :) ilk ürünlerim geldi bakalım nasıl bir deneyim olacak.
    -Racine temizleme köpüğü ve tonik
    -Aloevera yüz kremi ve peelingi ile başladım :)
    İlk izlenimim; kokuları harika, temizlik ferahlığını hissediyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keziii
      Racine serisini merak ediyorum ;)
      Aloe serisinden ben de çok memnumum :))

      Sil
  12. MERHABALAR;
    Ben de (Bakımlı Ginepig)in instagram sayfasında görüp kendisiyle iletişime geçerek üye oldum :) ilk ürünlerim geldi bakalım nasıl bir deneyim olacak.
    -Racine temizleme köpüğü ve tonik
    -Aloevera yüz kremi ve peelingi ile başladım :)
    İlk izlenimim; kokuları harika, temizlik ferahlığını hissediyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Racine temizleme köpüğünü nasıl buldunuz acaba. İyi geldi mi.

      Sil
    2. Kullanmış bi arkadaşın yayınını buldum :)
      http://www.lemanindunyasi.com/2015/12/lr-racine-yuz-temizleme-kopugu.html

      Sil
  13. mrb lar. bende bruce'un kokusunu alıp almamakta kararsız kaldım. kokusu baya ağırmı acaba?

    YanıtlaSil
  14. mrb lar. bende bruce'un kokusunu alıp almamakta kararsız kaldım. kokusu baya ağırmı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bruce'u eşim kullanıyor ve çok sevdi. Ağır bir koku değil bence :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...