15 Haziran 2015 Pazartesi

Geçmiş Kozmetik Alışverişi :)


Anneler Günü indiriminde aldığım ama bloga eklemeye fırsat bulamadığım ürünlerim işte bunlar. Bunların hepsi Migros'un meşhur yüzde elli indiriminden alındılar. Ben bu indirimden on onbeş lira gibi fiyatlarla L'oreal kremleri aldığımı bilirim de başka bişey bilmem... :) Garnier toniğini 3,5 Tl gibi bir fiyata bulmuştum hatta... 
Neutrogena'nın greyfurtlu yüz yıkama jeli ve yine aynı seriden peelingi...Yine Neutrogena'nın maskesi (yüz yıkama jeli olarak da kullanılabiliyor), onun yanında Garnier toniği ve Diadermine'nin spreyli makyaj temizleme suyu (bu süper bişey!). 
Dove'un el ve vücut kremi... Nivea'nın ballı maskesi..
L'oreal kremler; Gençlik şifresi gündüz kremi, Üç Etkili Bakım kremi ve bloglarda çok meşhur olan Skin Perfection...


Kimse benim fikrimi mühim bulmadı maalesef, gittim bu Gliss'leri Bim'den bizzat ben aldım :)))
Mat saçlar için, parlaklık veren şampuan ve saç kremi...
Işıl'ın kayısılı ve zeytinyağlı bu sabunları... İpelina'nın aseton pedlerini... Ve Arko Nem'in güneş ürünlerini... Hiçbiri daha açılıp kullanılmadı. Çok uygun fiyatlı oldukları için alıp dolaba kaldırdığım ürünler...


Yaz gelince body mist' lere bayılırım ben... H&M 'nin birkaç hafta önce sattığı bu vücut spreyinin Vanilla Twist' ini kokladım ve en çok bunu sevince hepsini aynısından aldım. (3 al 2 öde kampanyasındandı) (üçüncüsü annemde:) Çok fresh bir vanilya kokusu... Çok hoş...


Anneler Günü indiriminden sonraki hafta Watsons' tan bunları almıştım ama aradan çok zaman geçince onu da buraya sıkıştırıvereyim dedim :)
Yüz için güneş kremleri bir alana bir bedavaydı. Tanesi 8 Tl'ye gelmişti. Birini annem kullandı. Ama yoğun parfüm kokusu vardı ve yüzüne alerji yaptı. Ben kullandım, gözle görülür bir problem yaşamadım :/
Asetonsuz oje çıkarıcı da Watsons'un kendi markası.. 1,99'du fiyatı. Duru'nun minik duş jellerini de hediye olarak poşete atmışlar, evde gördüm, güzel sürpriz oldu :) 
Alix Avien'in altın renkli ojesi... Parlak, sedefli ve sürüldüğünde muhteşem görünen bir oje...


Geçenlerde yüzümü tonikle sileceğim, baktım pamuk bitmiş. Nasıl olur, inanamadım bende yedek stok vardır dedim dolapları çekmeceleri karıştırdım. Yok... Hepsi bitmiş! Selpak mendil falan derken o gün idare ettim. Ama ertesi gün Gratis'e gittiğimde Benri pamuklarda 4 al 3 öde kampanyasını görünce bu dört paket pamuğu 2,25'ten toplam 6,75 tl'ye almış oldum. Epey bir gider herhalde :)

Sonra ne kadardır aklımda olan Urban Care Natural's Keratin Saç Bakım Serumu (ismi niye bu kadar uzun ki)'nun pembe olanını yani, ''aşırı yıpranmış saçlar için hasar onarımı ve parlaklık'' isimli saç serumunu aldım. Bu da 30 tl'den 20'ye inmişti. 
Bir de Gliss'in kolay kırılan uzun saçlar için durulanmayan sıvı saç kremini aldım. Meğer 25 tl ve üzeri alışverişlerde bu saç kremi 6,90'a düşüyormuş. Biraz da öyle kasada indi fiyatı :)

Dönüp bakıyorum da bence en güzeli Gratis'ten olan alışveriş olmuş... (ihtiyaca yönelik olduğundan sanırım:)

Sizce?

22 yorum:

  1. Ne güzel bir sürü şey almışsın. Ben de alışveriş yapıp yeni ürünler almaya bayılıyorum. Hatta kozmetik dükkanlarındaki her şeyi almak istiyorum. Bir de o ürünleri düzenli kullansam daha iyi olacak ama neyse :-))

    Ben en çok Migros'tan yaptığın alışverişi sevdim. Tam benim sevdiğim tarz ürünler. Hepsini güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum... Ama neyse ki düzenli kullanıyorum da bitiyolar :)
      Migros güzeldi evet, ürün kategorisi olarak en şeker şeyler... Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ben migrosa bayılıyorum
    özellikle indiricem dediğinde bir gün önce 40tl olan kremin fiyatını 69tlye çıkartıp sonra %50 indirim yapıp indirmiyor paşalar gibi 40tlden %50 yapıyor indirimini taş gidiceği yeri biliyordur :)
    arko nemi umarım beğenirsiniz sizde ben erkek arkadaşıma alıyorum onun sizdeki 50+korumasını cildi benim gibi hassas ve onunkisi daha fazla sorunlu 2 senedir kullanıyor sürekli çok memnun gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle... İndirim zamanları yalnızca Migros'tayım :)
      Gitti taş gitti, mağazanın camları kırıldı :)))
      A evet Arko nem'i özellikle üzerinde hassas ciltler yazdığı için aldım. Ama kullanım sonrası beğenecek miyim diye bilmiyordum. Memnun kalacağımı söylediniz ya şimdi çok çok sevindim gerçekten... :)

      Sil
  3. İndirim zamanı gözüm dönüyor benim. İhtiyacım olsa da olmasa da alabiliyorum bazen. Ha ayrıca ben sizin fikirlerinizi çok mühim buluyorum :) anti-parantez belirtmek istedim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım... Çok teşekkür ederim sana, iyi ki varsın :)
      Sevgiler...

      Sil
  4. valla süper bi alışveriş iyi stok olmuş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanları yapılan stoklar iyi oluyor :)))
      Sağol canım...

      Sil
  5. gördün mü ama son yazımıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleceğim varsa göreceğim de var :)

      Sil
  6. slm buradan da takipteyim...
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum size, kucak dolusu sevgiler... :)

      Sil
  7. İndirim zamanı gözü dönen bayanlar burayaa. :D
    Ay çoooook güzel şeyler almışsın canım benim güle güle kullan. Ben şimdi dört gözle ramazan bayramı indirimini beklemeye başladım :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama dimi ama yaaa :)))
      Çok teşekkür ederim canım benim... :D

      Sil
  8. Garnier toniğini ben de kullanıyorum, fena değil çoğu kişi bayılıyor. Diadermine temizliyici de denemem için bekliyor köşede :) Yeni bir takipçinizim bu arada, bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh mis... Yeni takipçi gibisi yoktur :)))
      Hoşgeldin canım, hemen ben de geliyorum :)

      Sil
  9. H&M 'nin spreyi ni denemem lazım , ilgimi çekti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki çeşidi daha vardı, pembesi ve moru yanılmıyorsam... Çiçeli ve böğürtlenli miydi çeşitleri de... Ama bu vanilya muhteşemdi :)

      Sil
  10. Ya git ya! Senin alışveriş yazılarını okumak istemiyorum zira akabinde hemen bir alışveriş oluyor tarafımdan da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh be Dilek'im gelmiş :)
      Buradan firmalara seslenmek istiyorum: Heyyy! duyuyor musunuz? Bloguma girenler alışveriş yapma isteği duyuyor! Reklam ve promosyon vermek için neyi bekliyorsunuz???
      Hadi artık bloguma 7 ay oldu ama yaaaa!

      Sil
  11. Bloğunuza bende geldim çok güzel şeyler paylaşmışsinız çok begendim:-)takip listeme ekliyorum sizi:-)beni takip ederseniz çok sevinirim:-)
    http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...