10 Haziran 2015 Çarşamba

Blogger Dünyası...


Bütün bloggerlar, bir trene binmiş işte böyle sıkış tepiş gidiyoruz :D (Resimde herkes kendini bulsun :))) Ben, şu düşmek üzereyken arkadaşına sarılan, sağda, aşağıdayım :D :D
Bu yolculuğumuzda tanıştığımız arkadaşlarımızla sık sık iletişim de kurmak istiyoruz. Ama bu alem öyle kalabalık ki kimi arkadaşlarımıza hak ettiklerinin yarısı kadar bile değer verememiş oluyoruz. Bilbo Baggins'in veda konuşmasına benzedi mi???
Neyse... Demek istediğim,
şimdiye kadar o kadar çok blogla iletişim kurmuşum ki biraz kafam karışmış durumda... Belli periyotlarla ziyaret etmek istediğim blogger arkadaşlarıma kolaylıkla ulaşamadığımı fark ettim. Böylece bu yayının altına oluşturacağım listeyle hepsini bir araya toplamaya çalışacağım. Aslında pek çok blog bu uygulamayı blog keşif etkinliği adı altında hali hazırda yapmış durumda. Ama yok, benimkisi blog keşif etkinliği değil. Girdiğim blogların listesi olacak... Tabi isteyen herkes bakıp yararlanabilir benim bu listemden. Hatta bloğunuzu kaydettirmek için tanıtım yorumu ve link de bırakabilirsiniz... Listede varsa ziyaret de ederim :)
Çünkü artık bu listeyi takip ederek ziyaret edeceğim blogları...
Takdir edersiniz ki bu, zor ve meşakkatli bir iş, çok da zamanımı alacak. O yüzden şimdi, listelerin yapım aşamasında yayınlıyorum, buraya daha yüzlerce blog ekleyeceğim :)))
Şimdilik olmayan arkadaşlar alınmasın, eklemeye devam edeceğim. (İsimleri, yayınlarıma yapılan yorumlardan bulup eklediğim için yorumu olmayan arkadaşlar listede olmazsa kusura bakmasınlar) 

İsimlerin yazılışlarıyla ilgili harf ve boşluk hatalarını, linklere girişteki hata ve eksikleri yorum olarak aşağıya yazabilirsiniz.
Link kopayalamada  bir soru yaşıyorum. Link bağlantılarını gerçekleştiremediğim arkadaşlarım yorum olarak blog linklerini bırakırlarsa çok sevinirim. İsimi göremeyenler, çekinmeden hatırlatsınlar. Teşekkürler hepinize :)

Sihirli Yemek Kutusu
resim defterimm 
Pembe Düşler Ülkesi (pembeminikmutluluklar)
Gamze Esra Ersöz (Yaşam İzi)
audrey (benimgüzelmakyajçantam)
sosyalmedyakafe (sosyalmedyakafe)
Duygun Evrim Su Korkmazgil(Evrim'in Renkli Dünyası)
bahçe perim (BAHÇE PERİM)
Buse (Bir Film Bir Kitap Bir Kahve)
Handan (Bir)
sihirli mavi
birgaripSeyma (Bir Garip Şeyma)
Kadriye Zihni Erdem (Mavide Bir Nokta)
Makyajlı Günlerim (makyajlı günler)
Moka-shiya (Akashiya'nın Günlüğü)
Sevil Akçay Pakkan (DENİZ KOKUSU)
Necla Solen (Necla Şölen)
Oğuz Bahadır Bozkurt
MehtapveKitap(Asabi Bakire)(Kitaplarım ve ben)
elsa (elsa)
tuuba krky (hayalimdeki kütüphane)
Tigris Driver (Cafe Tigris)
Gülşah Önen (2 ÇOCUKLA HAYAT)
Cocuklu Hayat (Çocuklu Hayat)
çağlar Aslan (KALEM MERAKI)
nahide zereyak (Renkli Pasta Sepeti)
Yeşeren Yaprak
sebuş (Sebuş' un işler güçler)
Seyma Mektepli (The Anatolian Tiger)
Tehlikeli Tuval (sercan durmaz)
Bülbülün Yeri
Tuhaf Şeyler Dükkanı
biricit conus (yasemin kokulu bir hayat)
Betina Gürdal (BETTY KAFASI)
Bak Bu Harika
BEYAZ BARET
hayatın içinden (Benim Kalemimden)
Servet Arslan (Bilgieksenim.com)
Kafa Dergi (KAFADERGİ)
kedilievin tarzi (KEDİLİ EVİN TARZI)
Sema (Huzurlu Ev)
Güloanne Mutfakta Gülten
kadriye (BİZ KİMİZ KADINIZ)
yeppeunyeoja (cilt bakımı, makyaj ve hayat)
yazdan kalan
yelda ersozlu Bakirtas (Amigurumi Evreni) 
minik mini
çatlakkafe
soslu badem 
beyza aydin baser (bir dünya fikir)
pasta caddesi
pelin inceoğlu (makyajcımm)
RUHSUZ ATMACA
Lady Witch (Sadece Ben)
ıvır zıvırcı (ıvır zıvır torbası)
İrem Yagizel (Kitap Hayatı)
Drama (Bir Delinin Karaladıkları)
Kurgucuzihnim (KURGUCU ZİHNİM)
Funda Dene (Funda'nın Dünyası)
Gülden Tavsiyeler (Gül'den Tavsiyeler)
Seyhan Çalışkan (Hadi yine güzeliz!)
filmsenaryom (Sonsuza Dek Mutlu)
Nilay Senol (Life of Nil)
Meltem Zengin Ölmez (Missss Evimmmm)
Kim Je Hee- KORE MANYAKLIĞI
pembe vosvos (BİR TOSBAĞANIN GÜNCESİ)
Kozmetik Psikolojisi
Leda (Ledushca ile Makyaj ve Güzellik)
Adves (SevdanınZillisi)
Filiz Şahin (Makyaj Kelebeği)
gizem gider (Leopar Delisi)
bade (Bambade)
Meltem Kocaman (Somurtgan Şirine)
Sevimli Mi Sevimli Dünyam (My Cute Hobby World)
Gizli Özne 
Sessizkaldım (Sessiz. Kaldım)
Meryem Yıldız (Pembeli Makyaj)
Eren O. (KİTAPLIK)
Çitlembik (FATMA DENİZ)
Menfi Ebru Taş (Menfi'nin Günlükleri)
Klon Balon 
Nihal Kılıç (stil klavuzum)
Güzellik Senfonileri
Kurall Dergi











116 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hepimiz süperiz şu trendeki halimizle :D

      Sil
  2. Bu gerçekten çok güzel düşünülmüş bir durum olmuş. Sizden kopya mı çeksem ne yapsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kopya serbest canım :) ben kendimce bir liste hazırlıyorum, isteyen herkes kullanabilir...
      Beğenmene çok sevindim canım :)

      Sil
  3. Evet bu aralar çokça bloggerın başlatmış olduğu proje benim gibi yeni bir bloggerin çok işine yaradı kendimi tanıtma fırsatı buluyorum. Sen çoktan benim sayfama gelmiş yorumlar bırakmışsın bile nasıl sevindi anlatamam çok teşekkürler. Bloğum gündelik yaşamdan aklınıza gelebilecek her şek hakkında ama daha 1 haftalık bir blog olduğum için çok paylaşımım yok sizde ziyaret eder yorum ve tavsiye bırakırsanız çok sevinirim. şimdiden teşekkürler öpüldünüz beybiler.

    YanıtlaSil
  4. aaa heycandan yazmayı unuttum google hesabımdanda ulaşabilirsiniz ama burayada ekliyim:
    http://betinagurdal.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki listede de olacaksın :)

      Sil
  5. Harika bir düşünce .Listede yer verdiğiniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Resme bayıldım :D Güzel düşünmüşsün :))

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Aaa balintom sen olmadan olur mu? Biraz aksaklık oluyor, geç kalıyorum eklemekte. Yorum yorum tüm yayınlarıma baktığım için sıra gelmemiştir tatlım :)

      Sil
  8. Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim dahil ettiğin için :) Ben de mutlaka buradaki herkesi okuyacağım, zaten sıkıntım bulamamaktaydı. Toplu olarak görmek nimet benim için :)

    YanıtlaSil
  10. Çok mantıklı bi olay olmuş ya benim de takip ettiğim blog sayısı o kadar aştı ki takip etmekte zorlanıyorum zaman zaman :)
    Bi de listede olduğum için çok teşekkür ederiim :):)
    Ve resim bi harikaa :D

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Hemen koyuyorum tatlım, gecikme için kusura bakma :)

      Sil
    2. Ne kusuru zaten onlarca kişi var :D

      Sil
  12. Listede olmak çok mutlu etti beni teşekkürler :) bu tür paylaşımlar cidden iyi oluyor ama yeni birilerini bulmak ve tanışmak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi... Çoktandır ihtiyaç duyuyordum iyi oldu :) sağol canım...

      Sil
  13. uyeleriniz arasında ben de varım :) zaman zaman iki blogunuzdan birine yorum yapıyorum. benim blogumu da listeye eklerseniz sevinirim. teşekkürler. evrim
    www.evriminblogu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlattığınız için çok teşekkür ederim :) Tek tek yayınlardaki yorumlara bakarak oluşturduğum için ve daha bakacağım çok yayın olduğu için henüz ulaşmamışımdır size. Ama burada gördüğüm için hemen ekliyorum şimdi :)

      Sil
  14. ayyyyy valla süfersiiiin bak bu yazına gelip blog gezerim ben oh oh tam bana göre olmuş. çünkü üye olmadan blog geziyom yaaa bana kolaylık olmuuuş :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana kolaylık olsun maksat deepciğim :)

      Sil
  15. Teşekkür ederim canım benim, ilk göz ağrım ilk takipçim :D blog camiasına yeni katıldığım da ilk destekçim sendin, hiç unutamiyorym ben bunu. :* ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya çok tatlısın... İlk takipçi, ilk göz ağrısı... Ay ne güzel yerdeyim ben, ne güzel yere koymuşsun! Kucak dolusu sevgiler sana :) <3 <3< 3 <3 <3

      Sil
  16. Listede yer verdiğiniz için teşekkür ederim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. bi deeee iyi yolculuklar iyi tatiller bol bol güneşlen bıcı bıcı yap oh ne güzel antalyaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol... Ay sonunda gideceğim. sen de gel :)

      Sil
  18. merabaaaa:):) ay bayıldım bunlara tam benlik :):) ben hani o en tepede beyazlı zafer işareti yapıyo ya heh işte o benim :):) Şapşik nasıl incekse aşağıya artık ahahaaaaha:):) hadi görüşürüz yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Hahhahhha !
      Ben de diyorum kim o... :)
      Görüşürüüüüz... :)

      Sil
  19. ay listedeki blogların hepsine bakcam şimdi iyi olmuş eline sağlık bu arada :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Hatta eklemek istediğiniz birileri olursa bana link yazabilirsiniz buraya...

      Sil
  20. Liste baya kabarıkmış yaa :)
    İsmimi görünce mutlu oldum bu arada :))

    YanıtlaSil
  21. blog istatistiklerime baktım da 3 kişi bu sayfadan bloguma gelip gezmiş. bir de baktım ki böyle güzel bir düşünce varmış burada)) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo! Süper... Çok sevindim :)
      Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  22. Blog yazan arkadaslarimiz o kadar cok ki. Hergun yeni yeni kisilerin sayfasini ziyaret ediyorum ve onlara konuk oluyorum. Umarim yavas yavas hepimiz kaynasicagiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten öyle :)
      Gerçek yakınlaşmalar zamanla olacak, ben de öyle düşünüyorum...

      Sil
  23. Çok güzel düşünmüşsün. Beni de eklersen sevinirim.http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  24. anaaa ben de varım, beni de eklemiş ,naasil mutlu oldum anlatamam, çok mersi ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek tatlım, burdan gelicem artık :)

      Sil
  25. Ben de blog adresimi vereyim o zaman, bu etkinliğini çok beğendim. Ben de bekliyorum o zaman ^^ http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa! Tabi hemen ekliyorum canım... :)

      Sil
  26. Buldum, buldum. :D

    Ben listede yokum. :)) ve yazının fotoğrafına bayıldım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ekleyeyim o zaman Drama :)
      Ne fark ettim biliyo musun, iki blogumun da linkini eklememişim listeye :D :D
      Terzi kendi söküğünü dikemez dedikleri bu olsa gerek...

      Sil
  27. Beni de ekler misin ? :)

    Bu arada herkes blogumdaki etkinliğe davetli.

    YanıtlaSil
  28. yihuuu listede adımı görmek beni çok sevindirdi :) elinize sağlık teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  29. Emeğinize sağlık güzel düşünülmüş eksik olan arkadaşları buradan eklerim bende ama ben yokum
    2cocukluhayat.blogspot.com.tr (çocuklu hayat)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledim yukarıya, 2 çoçuklu hayatın hemen altına...
      Blogunuza da ziyaret edip takipçiniz oldum :)

      Sil
  30. Bazı arkadaşların böyle içtenlikle yola çıkıp iletişim kurmaları ne güzel.
    Yolunuz açık olsun. Çabanıza teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel düşünceniz için :)

      Sil
  31. güzel bir liste olmuş, çook teşekkür ederim :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  32. ben de varmışım ki çoook mutlu oldum , bu arada müthiş bir fikir hemen ben de mi yapsam :D üşenmesem değil mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz zahmetli ama sonrası güzel oluyo kitap eylemi...
      Alt altalar ya, pıt pıt giriyosun seri bir şekilde :)

      Sil
  33. ahaha trene koptum daha önce de görmüştüm ama şimdi kendimle ilişkilendirince daha detaylı baktım ay acaba hangisi ben olsam felan dedim :) harika olmuş.<3
    bu arada kitap mükemmel yaa. hatta ablam 120. sayfasına gözü ilişmiş kıvırmış o sayfayı beni aradı dedi orayı bi oku . yaa valla çok güzel gidiyo bu konuda özel bi dönüş yapcam yani kitapla ilgili ellerine sağlık diyiyim tekrardan kocaman öperim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berbat geçen günümün sonunda duyduğum en güzel şeyleri sen söylüyosun Kreatif... :)
      120. sayfaya hemen bir baktım şimdi ne vardı diye :D
      İş yaşamı, koşturmacaları ve bunu bize dayatan düzeni eleştirdiğim yerlermiş :)
      Beğenmişin, çoook teşekkür ederim canım benim... Kocaman kocaman öperim ben de <3 <3 <3

      Sil
  34. Bunu hazırlamak için epeyce uğraşmış olmanız lazım.
    Taktir ettim şu an! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uğraştım sahi :) Ama bitmedi, çok eksik var :)))
      Teşekkür ederim...

      Sil
  35. Listende olmaktan mutluluk duydum ,tesekkürler...

    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, ben teşekkür ederim :)
      Sevgiler...

      Sil
  36. Bazen kendimi ben de senin hissettiğin gibi hissediyorum. :)

    YanıtlaSil
  37. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum varolun :))

    YanıtlaSil
  38. Blogger dünyası benzetmenizi çok sevdik.Aslında az düşünsek ne capsler çıkar bizle ilgili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çıkar valla... Ama blogger'lık çok popüler değil maalesef. Pek kimsenin haberi yok bu işlerden. Biz bize tbir terene binmiş gidiyoruz işte :)

      Sil
  39. Çok iyi yapmışsın canım.Fikrine sağlık:)
    Ben sanırım şu tepede zafer işareti yaparak poz vermeye uğraşanım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük kolaylık oluyo arkadaşlarımı ararken :)
      Çok sağol canım, işte sen de orada bir yerdesin :)))

      Sil
  40. Yeni açacağım kişisel blogumla yer almak isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam yenisinden haberdar et mutlaka beni :)

      Sil
    2. Ve açtım blogumu daha önceden 2 yazı yazmıştım. Bu akşam da 3 yazı daha ekledim ve yayına açtım.
      Site adresim: http://zincifrefikriyat.blogspot.com
      Herkesi beklerim. :)

      Sil
  41. Merhaba çok güzel düşünülmüş fikir listende yer almak isterim şimdiden çok teşekkür ederim :)
    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/ - *Menfi'nin Günlükleri*

    YanıtlaSil
  42. ben buldumm kendimi :))) resim şahane :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah buldun mu kendini :) Şu raylarda gezinen arkadaşa da bir blog açalım :)))

      Sil
  43. Güzel düşünülmüş bir uygulama, yeni başlayanlara okuyucu, zaten başlamış olanlara farklı okuyucu kitleleri edindirecektir. Faydalı olacağını düşünüyorum ve bende trene bir bilet kesiyorum. Mümkünse cam kenarı.
    klonbalon.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klon Balon hoş geldin. Kendine boş bir yer bulup otur diyeceğim ama manzara gördüğün gibi resimde. En iyisi birinin üstüne başına asıl, tutun sen de benim gibi :D
      Cam kenarı, hatta tavan... :)
      Hemen biletiniz onaylanıyooooooooor! :)))

      Sil
  44. Aman Allah'ım bende yokumm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy resim defteriiiiim!
      Kendimi affettirmek için seni liste başına koyacağım. Nasıl olmuş yaa????
      Çok çok pardon, ay hemen telafi ediyorum :)

      Sil
  45. bu benim gözümden nasıl kaçarrrr
    ay nasıl kızdım kendime varya
    bende sık sık zorlanıyorum aynı şekildemi yapsam o zaman güzel olucak rahat olucak hem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rahat oluyo Adves, tavsiye ederim :)

      Sil
  46. Merhabalar,

    Kaliteli bir bloga sahip olduğunuz için, sizin de katılmak isteyebileceğinizi düşündük.

    https://www.creamive.com/ida-natura-otel-konaklama-cekilisi

    Çekiliş sonucunda 1 kişiye Kazdağları'nda kahvaltı dahil çift kişilik otel konaklama ve tuz odası seansı hediye ediliyor.

    Dİğer blogger arkadaşlar da katılabilirler tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi katılsın onlar da :)
      Hey millet katılııın! :)

      Sil
  47. Kahve yanı foto çok ilginç.Hindistan galiba😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hindistan evet... sıradan bir tren yolculuğu. düşünsene o trenin içi de doludur böyle :D

      Sil
  48. Çok teşekkürler canım, listede adımı gördüm.
    Bu arada ben de el sallıyorum sana fotodan gördün mü?
    Yeşil başlıklı adamın altındaki ten rengi bluzlu adamla sırt sırta vermişim :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Gördüm seni :) En klas yer de seninki olmuş ama :)))
      Ben nerdeyse yere düşüyorum :)))
      Sevgiler <3 <3 <3

      Sil
  49. Ne güzel bir etkinlik yapmışsın. Fedakarca... Çok teşekkür ediyorum. Kendimi de buldum listede. Ara ara yapmak lazım böyle etkinlikler. Birbirimize büyük destek. Tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum... Bu arada resimdeki benzetme de harika; ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün aydın
      Beğenmenize çok sevindim Nilgün hanım :) Blog hayatımın ilk gününden beri birlikteyiz, tabi ki yer alacaksınız listemde. Kucak dolusu sevgiler size... <3 <3 <3

      Sil
  50. Ben yokum muu:))))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya Süzen
      Ben eklerim hemen seni de :)))

      Sil
  51. Yeni gelebildim teşekkür için,
    Çok teşekkür ederim:))))
    Görüşmek üzere....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya Süzen
      Geç olsun güç olmasın :)
      Hoşgeldin.
      Bu arada raylarda yürüyen çılgın arkadaşı yen, fark ettim :)))

      Sil
    2. :)))))))))))) Alemsin:)))))))))))))

      Sil
  52. ben zaten yoktum sıkıntı yok yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurall kurall
      aa! hemen hallederiz :)

      Sil
    2. bazen gitmek gerekir ve gidersin. bende gittim işte

      Sil
    3. Ya tamam umut olmuşsun, o da olur :)
      Ekliyorum hemen vagonlardan birine :))

      Sil
    4. tmm teşekkürler. sağlıcakla

      Sil
  53. Çok güzel düşünülmüş bir yazı olmuş. Ben de blogları takip etmekte zorlanıyorum. Trene geç kalsamda ilk istasyonda atlamak isterim bir kıyısına bende..E hadi çuf çuf o zaman:) Paylaşmak ve yeni keşiflerde buluşmak dileğiyle..Tebessümle=)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzellik senfonileri
      Çuf çuf o zaman :)
      Çok teşekkürler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...