18 Haziran 2015 Perşembe

2 Dudak Kalemi, 2 Ruj...

Very Me'nin toplam üç renk olan dudak kalemlerinden ikisi; Coral ve Pink bende  mevcut. Bloga da kaydetmek ve sonrasında rahat rahat kullanmak istedim... :)

 Nude maalesef stokta yoktu...

Very Me, Oriflame'in çok kaliteli bulduğum gençlere yönelik bir alt markası. 


   Kalemlerin sürümü şöyle:

İki rengini de çok beğendim... Fakat sürümlerinde fark var.


Pembe olan baya sert. Bu nedenle de zor sürülüyor. Dudağa renk verişini beğenmedim.
Coral yani mercan rengi olanı ise çok yumuşak, harika sürümlü ve capcanlı bir renk veriyor. 
Very Me'den dudak kalemi alacaksanız bu bilgi çok önemli bence. Pink'i tavsiye etmiyorum...


Bunlar da bu dudak kalemleriyle kombinlediğim Oriflame Giordani Gold, Canary Diamond Lipstick serisinden iki ruj (bu isimleri uzuuun uzun yapıyolar :).

Morumsu olanı, Precious Mauve...
Diğeri de Champagne Nude...


Bayıldığım nude tonu; hafif sarımsı bir ten rengi...


Bu da sürümü yumuşak ve duruşu da şeffaf olan hafif pırıltılı erik tonu.

Giordani Gold rujları, Oriflame'in en lüks, en kaliteli rujlarıdır. bunu ayrıca belirtmek lazım... 

Sizce???


16 yorum:

  1. Ben de Coral kalemini çok beğendim.Champagne Nude da senki birazcık Kinda Sexy'i andırıyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Sürümünü gösterirken şekiller çizmen çok tatlı :) Paylaştığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. o renkler nasıl o kadar yogun pigmentli bayıldımm valla dekkelse hemen alırım harikaymış canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama coral al canım pembesinin sürümü iyi değil :)

      Sil
  4. Renkler çok güzel. Keyifli günlerde kullanmanız dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sevgiler... :)

      Sil
  5. Son fotodaki Ruj harika, favori rengi m olur 😊

    YanıtlaSil
  6. Özellikle rujların rengi beni benden aldı. O dudak şekilleri ise ayrı bir şirinlik katmış yazınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruj renkleri, evet çok severim...Dudak şekillerini sevdin mi canım, çok tatlısın, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. ruj isimleri çok ekzotikmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Şampanya rengine bayıldım bulursam kaçırmam;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampanya ama değil mi... Bunun tonu harika gerçekten. Böyle hafif sarımsı çoook açık mı açık bir renk... Oriflame'in ruj tonlamasına bayılıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...