27 Mayıs 2015 Çarşamba

Ruj Manyaklığı :) (Flormar'ın 7 Ruju Mercek Altında!)

 
Duydum ki unutmuşsun rujlarımın rengini...
Yok yok böyle duygusal başlamayacağız :) Duydum ki Flormar çıldırmış ve bütün ruj serilerine yüzde elli indirim yapmış, üstüne üstlük 50 tl üzeri alışverişe anında 10 tl indirim yapıyor, bir de üstüne hediyeler veriyor... Ooo! Birileri gitti bile...! Neyse kalanlarla incelememize devam edelim biz :)

Yine de gitmek isteyen olursa buyrun burada Flormar :)
 
 
Ya işte ben bu kampanyayı duyunca ruj diyetimi bozuverdim... Merak ettiğim bütün renkleri aldım. İki gün içinde hemencecik geldiler. Hiçbiri kötü çıkmadı, bir tane renk bile hayal kırıklığına uğratmadı. Aksine beklediğimden güzel gelenler vardı...
 
 
Mesela bu renk... Bu kadar parlak ve belirgin bir lila ruj hiç bulamadım daha önce. İşte o buymuş! :)
Deluxe Shine Gloss Stylo - Violet Space. Eskiden Bülent Ersoy sürerdi bunun daha bir morunu. 80'lerde assolist rengiydi ya ne güzel... :)))
O günlerden beri arıyorum, nihayet Flormar üretti. :D :D :D
 
 
Bu da yine Deluxe Shine serisinden, Golden Beige... Şeffaf ve parlak bu seriyle ilk karşılaşmam aslında. Ve çok sevdim. Bu altın bej rengi çok çok şeffaf... Hatları aydınlatmada kullanılabilir rahatlıkla.
 
 
Bu, Flormar'ın uzun süre kalıcı ruj serisi, Long Wearing Lipstick- Extraordinary Purple... Açıkçası bunu azıcık daha koyu düşünmüştüm, ama bu gelen renk de hoşuma gitti.
 
 
Mat serisini çok merak ediyordum. Supermatte Lipstick Peach Pastel'i deneyelim dedim. Şeftalinin her tonu güzel olur ne de olsa...
 
 
Bu, Flormar'ın en çok satan ruj serisinden Deluxe Cashmere- Starry Rose. Çok hoş pembe...
 
 
Bu da, Delicious Lip Stick serisinden, Rise Of Modern City. Evet hoş, vintage kutudaki ruj bu. Bu serinin baya çılgın renkleri vardı. Mesela civciv sarısı var, siyah var... Bu da koyu mu koyu bir kahve ama kırmızıya çalıyor. Hemen Passionate dots serisindeki koyu kahveyi hatırlayacağız. Ama bu ikisi aynı değil, ben karşılaştırdım :)
 
 
Soldaki passionate dots kahvesi. Sağdakine göre kahvesi daha yoğun. Halbuki bugüne kadar kırmızıya çalan kahvem diye  bu ruju seviyordum. Şimdi anlıyorum ki Delicious yanında bundaki kırmızının lafı bile olmaz. Delicious resmen ''Benim Adım Kırmızı'' diyor ;) :D :D Tamam, kaşınmayalım... :)))
 
 
Yaaa... Bu da hayatımda gördüğüm en güzel turuncu far. Far paletlerindeki basmakalıp renklerden sıkıldım ben. Böyle çılgın bişeyler arıyorum. Şimdi bunları duyanların gözleri, sokakta palyaçoya benzer birilerini arayacak :))) Ama yok, dozunda kullanıyoruz ve süper duruyor inanın... :)
Bundan şeftali tonlu allık bile olur...
 
 
Bunlar da toplamda 51,95 tl tutan alışverişimizin Flormar tarafından gönderilen 3 hediyesi... Yok yanlış saymadım :))) Gündüz kremi numunesi, Light Summer  oje, Grey Pearl ve alttaki Bohemian Canvas çanta. Tamam çantayı tam görelim:
 
 
İşte...
 
Renkleriniz solmasın :)
Şişşşt! Yorum da yapın, bakmaya mı geldik :D
 

55 yorum:

  1. Nezamana kadar geçerli ve bütün şubelerinde geçerlimi ? Müthiş ürünler güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  2. Canım yanılmıyorsam 31 Mayıs'a kadar... Sadece online satışta diye biliyorum. Ayrıntıları yukarıda ''Flormar'' yazan etiketime tıklayarak öğrenebilirsin. Zaten tam oracıktan yaptım alışverişimi. bu benim üçüncü flormar alışverişim. Online almak daha rahat oluyor. Geçen hafta mağazasına da baktım, çok daha pahalıydı herşey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, çok teşekkür ederim...

      Sil
  3. Ruj kokusuna bayılırım :)) Nadiren ruj kullanıyorum ama onda da şeftali tonları :) ama senin rujlarının rengi çok güzel pembe ve Mor olan özellikle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeftaliyi ben de çok severim ya... Çok teşekkür ederim, bakalım kullandıkça hangilerini seveceğim :)

      Sil
  4. Turuncu fara bayıldım. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncu far sahiden beklediğimden güzel çıktı canım çok sağol...

      Sil
  5. Ya varya bi tereddüt yaşadım birkaç saniye okuyayımmı flormaramı koşayım :D Ya harika birşeymiş bu aslında, renklere falan bayıldımm güle güle kullanın, iyiki haber verdin *-* Bi bakınıyıım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi koşasın geldi hemen :D Koş koş, yayınımı sonra da okursun, sen siteye koş canım, rica ederim. Valla kimse bunu kaçırmasın istedim, rujlar gelir gelmez koydum bloğa :)))

      Sil
  6. Ohh my God :D Canım nerelerde muhafaa ediyorsun bunları :D Aratma beni evde deli deli :D Çok güzel hepsi hele o mor harikaymış ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürüp sürüp dolanıyorum Hilal'ciğim :) Ama evet muhafaza önemli. Mesela bir kutuda pembe tonlar, bir kutuda plum tonlar, bir kutu, şeftali ve coral tonlar, bir kutu kırmızılar...v.s. o şekilde bulması kolay oluyor.
      Sıkıntı yok, sayıca yüz olmadılar. Öyle olursa doktora gitçem :)

      Sil
  7. Violet Space'e resmen bayıldım! Hepsi çok güzel güle güle kullan :) Sıkılınca bana yolla! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sevdiysen sıkılmadan da yollarım kız :) Ben de zaten biraz tereddütteyim. Bunu sürüp 80'lerin Bülent Ersoy'u olmak var işin ucunda... :))) Acaba diyorum yani :D

      Sil
    2. Ben çok severim iddialı renkleri çok sade bir göz makyajıyla bu ruju şahane kombinlersin dur bakayım deri bir mont ve yırtık bir kotla ayy yolla yolla :D

      Sil
    3. Ooo Dilek... Tamam, senden alıcaz tüyoları :)))

      Sil
    4. Dediğim gibi bir dene bakayım nasıl olacak :) Bir daha bloguna gelmeyeceğim ya sayende alışveriş yaptım ayaküstü :D

      Sil
    5. Gerçekten mi? Neler aldın ya çoook merak ettim :)))
      Flormar bilsin işte kıymetimi :D flormaaaar! Bak arkadaşlar bu post sayesinde alışveriş yaptılar, duy sesimi! :)))

      Sil
    6. :D Dur yazayım bak neler aldığımı, 1 allık aldım yanında pudrası da vardı ve yazdan beri almak istiyordum bu kampanya kaçmazdı! Yanında şu senin aldığın Golden Beige ve Deluxe Cashmire serisinden de DC 34 ve 35 numaralı olanları aldım :D Bir de outlette parlatıcı vardı onu aldım. Bir müddet görüşmeyelim "İsmi Kırmızı" olan zat! Ya ben sana ne diyeyim hem gülüyorum sinsi sinsi hem yorum yazıyorum. :D

      Sil
    7. Oh oh... :) Hayırlı olsun canım... Ben insanın aklına giriyorum di mi :D

      Sil
    8. Yeni rujlarım geldi! Ve Golden Beige cidden bayıldım ona! Yanaklarıma da sürdüm ay çok sevdim elmacık kemiklerine harika bir ışıltı veriyor :)

      Sil
    9. Değil mi... :) Piyasada onca aydınlatıcı aradım, bu ruj tam o işi görüyor, harika ! :)
      Canım ya buraya da üye olmuşsun çok sağol tatlım benim...
      Ojeyi de çok beğendim Dilek. Flormar aylardır yeşilimsi sarı bir oje gönderip duruyodu, değiştirdiği iyi oldu :D Bu defaki güzel gerçekten...

      Sil
    10. Güle güle kullan hepsini canım... :)

      Sil
    11. Sarı oje vardı ya o ilk gönderdiği, inanılmaz berbat bir seçimdi ben pek sevemedim (hiç sevemedim) şimdiki daha iyi fakat sürümü zor çok sıvı az daha katı olsaydı daha iyi olurdu.

      Tabi ki sen blog açarsın da ben takip etmem mi? Çok teşekkür ederim severek kullanacağım bu kampanyayı kaçırıyordum sayende duydum tekrarlarlarsa kesinlikle Golden Beige stoklanacak :)

      Sil
  8. Hepsi birbirinden güzel valla güle güle kullanın şu golden beige benim gönlümü çaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden Beige... Evet :) Ben de bayıldım o renge. Bir de bu tür renkleri sıkılmadan çabuk tüketirim ben. Öyle sürünüp de kalmaz diye de çok seviyorum :)

      Sil
  9. Golden Beige... Evet :) Ben de bayıldım o renge. Bir de bu tür renkleri sıkılmadan çabuk tüketirim ben. Öyle sürünüp de kalmaz diye de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Valla şekerim kırmızıdan asla vazgeçmeeeeemmm:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı kült renk ya... Ruj deyince adı kırmızı zaten, haklısınız :)

      Sil
  11. Delicious'a bayildimm canım güle güle kullan .) Yarin flormardayim bu ruj için :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf o Delicious için Flormar'a gidilir ama :) Çok teşekkür ederim canım, sen de şimdiden güle güle kullan...

      Sil
  12. ooo kampanya mı varmış*-* geçenlerde flormardaki rujlara bakmıştım pahalı gelmişti. vay be indirim var.
    o lila da çok hoş ben onu sürsem monster high gibi olurum kesin. ay hepsi çok güzel bayıldım. güle güle renklen. ya arada bi göz makyajı göstersene bize metalik tonlar. sadece gözünü görebilir miyiz yevrum ehehe :)
    ben de saçımı koyacaktım morkızıl yaptırmıştım. aktı gerçi. dedim saç sonra kaş sonra göz derken puzzle gibi tamamlanırmışım ehehe:)
    ama makyaj tekniklerini gösteren pinler var ya onlar gibi ypsan ama zor olur di mi tek gözü nasıl çekecen *-*
    öperim çook <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak falan desen tamam da Kreatif, göz beni ifşa eder. Eş, dost, akraba ne der :D
      Kapalı blog olsa mutlaka payşalıcam makyaj resimlerimi, bazen içimde patlıyo valla, ama işte herkese açık, mutlaka bir tanıyan çıkar bir yerlerden.
      Eneee! derler, şunun uğraştığı şeylere bak hele :D :D
      Saçını koy nolur ya. Ses tamam zaten... Saçı da aldık mı puzzle'ın tamamlanmasına şurda ne kalıyo :D :D
      Lila di mi... Ya ben mağazadan dünyanın parasını verip ruj alamıyorum. İlla bi çılgın kampanyalar falan olacak, öyle koşulladım. Aksi halde kazık yemişim gibi hissediyorum :)))

      Sil
  13. Dudak falan desen tamam da Kreatif, göz beni ifşa eder. Eş, dost, akraba ne der :D
    Kapalı blog olsa mutlaka payşalıcam makyaj resimlerimi, bazen içimde patlıyo valla, ama işte herkese açık, mutlaka bir tanıyan çıkar bir yerlerden.
    Eneee! derler, şunun uğraştığı şeylere bak hele :D :D
    Saçını koy nolur ya. Ses tamam zaten... Saçı da aldık mı puzzle'ın tamamlanmasına şurda ne kalıyo :D :D
    Lila di mi... Ya ben mağazadan dünyanın parasını verip ruj alamıyorum. İlla bi çılgın kampanyalar falan olacak, öyle koşulladım. Aksi halde kazık yemişim gibi hissediyorum :)))

    YanıtlaSil
  14. Hepside birbirinden güzel canım engüzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  15. Oldukça iddia renkleri seviyorsunuz siz:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri seviyorum! Hem de bütün renkleri :))) İyi ki yeşil ruj çıkarmıyolar :D

      Sil
  16. Rengarenk rujlar.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  17. Çok cesaretli gördüm seni, tebrik ediyorum ciddi anlamda. Ben süremiyorum böyle iddialı renkleri :(
    Güle güle kullan Kahve Yanı'm. Bu arada yeni serisini beğenmedim. Farları sabitlenmiyor vs ama şekilleri tarzları bir başka olmuş hani, onu inkar edemem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık başvurmasam da bazen halet-i ruhiyem allar morlar istiyor :D
      Teşekkür ederim canım... :) Ya dimi, eski seri daha iyi, daha kaliteliydi farlar marlar olarak, bence de...

      Sil
  18. Emeğine sağlık cnm çok güzel bir paylaşım olmuş renkler çok hoş bende de koyu renkli rujların yeri ayrıdır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil mi ya, koyu renk ruj tek başına konuşur makyajda... :)

      Sil
  19. ha haaa böyle tükettirirler işteeeee :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüketilecek çok şey var deep. Napıyoruz, hayatımızı renklendirenleri tüketiyoruz, grileştirip karartanları tüketmiyoruz :)
      Netcen, herkes bişey tükettirmeye çalışıyor :D

      Sil
  20. Renklere bayıldım hepsi muhteşem. Güle güle kullan canimm benim, eğer bu indirim hala devam ediyorsa sen bittiiiin :D Sayende haberim oldu böyle bir fırsat kaçmaz valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel indirimdi, uzun zamandır böylesini yapmamıştı flormar. Daha aylarca bişey almam diyodum :) Bu kararlılığımı sadece yeni bir indirime kadar devam ettirebildim.
      Devam ediyo mu bilmiyorum canım ya. Bilseydim ben sana e-mailden, facebooktan, nereden olursa haber uçururdum.

      Sil
  21. ayy kahvenin yanına çilekli bi ruj alayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çılak ben de severim, varsa alayım ben de :) Lip balmlarda oluyo da rujlara çilek aroması koymuyolar ya... İyi ki de koymuyolar, yerim ben :)

      Sil
  22. Böyle renkler zor olsa da uygulandığında kopamıyor bir daha insan, güzel günlerde kullan hepsini^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya renklerinin de sürümlerinin de hastası oldum. Flormar rujlarını çok kaliteli buluyorum. Çok teşekkür ederim canım... :)

      Sil
  23. Ay ne kadar renkli ve güzel bir tanıtım yazısı olmuş! Flormar ı son zamanlarda çok takdir ediyorum zaten :) koyu rujların rengine bayıldım, turuncu far da hiç tarzım değil ancak pigmentasyonu harikaymış gerçekten :) güle güle kullanın sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncu fardan hafifçe yanaklara sürünce hem aydınlatıcı hem allık gibi oluyo :)
      Koyu rujları süper gerçekten... Çok teşekkür ediyorum canım, sevgiler... :)

      Sil
  24. Rujlarının rengine baktım da o kadar farklı ve canlı renkler ki. Bende bir kırmızı bir pembe var. Cesaretini takdir ettim. Bütün bu renkleri kullanıyor musun merak ettim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Eflatun ve mor olanı kullanma ortamım hiç olmadı henüz ya :)
      Ama onun da yeri gelir belki... Hani mor bir abiye, süslü bir gece de bu renkleri temin etmek zor olabiliyor. Bulunsun bir köşede :)
      Renk olarak bayılıyorum ben bunlara. Daha çok şeftali ve pembe tonları ruj tüketmeme rağmen en çok bu cırtlaklara bayılıyorum :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...