19 Mayıs 2015 Salı

Bitti Gidiyor 3 ve El Yapımı Far Paleti

 
 
İşte bunlar da bitti gitti... Yine bol bol makyaj malzemesi var aralarında. Ama bunun da hayırlı bir nedeni var :) Ayyy... Çok merak konusu oldu şimdi değil mi! :))) Neyse bu ,sonlara doğru bir sürprizimiz olsun da biz şimdi bir bakalım neler bitmiş...
 
 
1- Synergen vücut losyonu: Kafein içeriyordu. Hafif, hoş bir kokusu vardı. Neredeyse süt kıvamlıydı. Bitti... Bir daha alınmayacak, başka başka ürünler denenecek... Bu üç ürün de Rossmann' a ait ürünler.
 
2- Helene D'arcy vücut spreyi: Çok ucuza almıştım. Yazısı var, burdan bakalım. Çok sevmiştim. Bulursam yine alırım bunu.
 
3.Synergen Tonik: Bunları hep aynı alışverişte almıştım. Nasıl da aynı anda bittiler anlamadım gerçekten :) Bu tonik de çok ucuzdu. Aynı yazıda bu üç ürünü de okuyabilirsiniz. O zaman fotoğraflarımı Canon'la çekiyordum tabi, çekimleri de çok güzeldi...:)
 
 
4-Oriflame Loves Me El kremi: Aşırı derecede hafif bir kremdi. Var mı yok mu belli değil sürünce. Hiç beğenmedim. Zaten Oriflame'in, el bakımına özel markalarının el kremlerinden başka, bu tematik el kremlerinden alıp kullanmamak lazım. Öyle karar verdim artık...
 
5-Avon naturals pamuk çiçeği kokulu saç maskesi: Bozulmuş anına rast geldim. Ne ara olmuş bitmiş bilmiyorum, kokusu dönmüş bozulmuştu. Çabuk çabuk, bol bol sürüp bitirdim hemen. Hiç beğenmeden, sevmeden, attım gitti...
 
 
6- Color Trend Eyeliner: Kahverengi olanını çok kullanmıştım. Ve işte de bitti. Diğer 5 rengi ve hepsinin birden sürülmüş halini görmek için şu post'a dönüş yapıyoruz. İşte burayaaa! :)
 
7-Color Trend Dudak Balmı: Ananaslı ve şeffaf sarı görünümlü bu ürün aşırı yapışkan bir şeydi. Sevmedim ama bitirmeden de atmadım. Rossmann'ın Altapharma vazelin kremi üzerine dudak balmı tanımam artık. Dudaklarıma ondan başka iyi gelen bir ürün yok. Yazısı buralarda bir yerdeydi. Hah işte burada! :)
 
8-Aaaa! Ayarlamadım ama şimdi fark ediyorum bu da Color Trend :) Color Trend mini göz kalemi: Siyah, asansörlü, minicik bir kalemdi. Çooook sevdim. Tam çanta boyuydu...
 
 
Ta taaaaaam!... İşte bitmiş, atılan bir sürü far :) Nasıl mı... İşte sürprizimiz bu. Ambalajları eskimiş, kapakları kırılmış ve çok yer kaplayan (e biraz da gözden çıkardığım) farlarımı yerlerinden çıkardım. Sevimli Hobi Dünyası bloğunda görmüştüm bu yöntemi ve hemen uyguladım :)
 
9-Carmina tekli far: Mat, koyu gri, sevdiğim bir fardı. Ama kapağı kırılmıştı.
 
10- AvonTrue Color Dörtlü Göz Farı Paleti MUSE: İki rengini çok kullanıp, diğer ikisini pek kullanmadığım bir fardı. Böyle değerlendireyim dedim.
 
11-Tchibo tekli far: Taaaaa ne zaman aldığım, çantalı bir setin içinden kalan son fardı. Koyu yeşil, siyah bir görünümü vardı.
 
12-Arabian Gold İkili far paleti BRONZE SANDS: Avon'un eskiden böyle bir markası vardı. Adı artık Avon Glow oldu. Çok kaliteli farları olurdu bu markanın. Artık bitti gitti. Son olarak bir kahverengi farı kalmıştı, onu değerlendirdim.
 
13- Arabian Gold tekli göz farı RICH CREAM: Bu da o Avon serisinin bir farıydı. Işıltılı açık krem rengi bir far... Kapağı kırılınca ona da bir ev bulmak gerekti.
 
 
 
Mum ateşine tutacakmışız farları. Yapışkanları eriyip kolayca çıkıyorlarmış bu şekilde. Öyle de oldu :)
 
 
Aynı işlemi hepsine uyguladım. Ama bu paletin farları biraz zor çıktı, niye bilmem... Biraz parçalanmalar oldu.
 
Çıkardığımız bu farları nereye yapıştırdık değil mi?... Sevimli Hobi Dünyası CD kutusuna yapıştırmıştı. Ben de şunları akıl ettim :)
 
 
Starbucks şeker kutularını bilmeyen yoktur. Sevimli teneke kutular...
 
 
İşte de yapıştırılmış halleri. Naked gibi, Mac gibi muntazam değil tamam kabul ediyorum :) E napıyım evde de bu kadar oluyor :))))
 
 
Ama kapladıkları yer bakımından kıyaslayınca sonuç süper. Soldaki  gereksiz kutu yığınını çöpe atıp, kurtuldum. Geriye sağdaki şeker mi şeker teneke kutu kaldı , fena mı :)
 
Bitti Gidiyor 4 Dosyamızda görüşmek üzere... Sevgiler!
 

45 yorum:

  1. Yaaa hayırrrrrrrrr 10 numaranın kutusunu attın mı bana yolla diyecektim :((( Epey ürün bitmiş gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınla ilgili olarak herhangi bir bilgiye ihtiyaç duyarım falan diye hemen atmadım canım. Ama altına mum tuttum ya baya eridi, şekli şemali değişti :))) Canım feda olsun yoksa sana, çok sağol...

      Sil
    2. Eminim ona canım benim :) Çok rahatsız olduğum bir huyum var istifçiyim ben :( Hadi şimdi neyse de yaşlanınca ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Şu yaptığın o kadar mantıklı ki o kapları azaltmak, yer açmak.. İşte ben de becerebilsem ne kadar süper olacak :((

      Sil
    3. Sorma sorma, aslında bende de var :( Şimdilik rahatsız edici boyutlarda değil ama belli de olmaz :)

      Sil
  2. ohh ohhh süper :) yer açılmış yenilere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi oldu Beauty'ciğim ya... Bir yıl olmuş mesela bu toniğe, losyona falan. Bitti de gitti aman :)

      Sil
  3. Yayınla ilgili olarak herhangi bir bilgiye ihtiyaç duyarım falan diye hemen atmadım canım. Ama altına mum tuttum ya baya eridi, şekli şemali değişti :))) Canım feda olsun yoksa sana, çok sağol...

    YanıtlaSil
  4. Çok pratik ve iyi bir fikir. Gerçi ben far kullanmıyorum ama bu bilgiyi hafızama aldım. İhtiyacı olan arkadaşlara anlatırım artık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yer kaplamasın, seyahatlerde kolaylık olsun diyen arkadaşlar için süper çözüm :)

      Sil
  5. Hhahah ay ne güzel olmuş o aklınızla bin yaşayın emi :) Ohh gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi kız, sağol :) Gelsin gelsin...! :)

      Sil
  6. evet güzel bir fikir olmuş tek tek yer kaplamasından sa tek kutuda halletmişsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah çakma paletim elimden düştü. Koyu gri ve yeşil olan darmaduman :)

      Sil
  7. ahaha kendime koptum:D yaa ne yapmışsın diye anlayana kadar canım çıktı , diğer bloga da baktım sonra onun diğer linkine baktım , sonra buraya geri geldim:) mum için özel aparat mı o ızgara felan. ay bu sabah pek bi şapşiğim ben ya . Tatil sonrası reset atmadım daha beynime :)
    el yapımı diyon ya ben de komple far yaptın sandım :) halbuki başlıkta da demişsin far paleti diye. :)
    ellerine sağlık . far paleti yaptın ya ciddi ciddi *-* vuuuuu mucks <3<3<3 güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatifim bunlar makyajın ileri halleri. Biz artık makyaj yapmaktan sürüp sürüştürmekten biraz öteye geçip üretim aşamasına vardık :) Yakında Kahve Yanı markasına ait farları rucları, oceleri de görürüz belki raflarda :D Hahahaa!... Kız fena olmaz hani. tuh! Sermaye olsa yaparım da yaaa...
      Far değil de fardan eyeliner yapmışlığım var :)
      Benim yaptığım da bu kadar olur işte, bu sabah elimden düştü ve iki renk paramparça oldu :D Kelebeğin ömrü bir günmüş napalım... :)))
      Sağol tatlım <3 <3 <3

      Sil
  8. benim de bu hale gelmiş farlarım çok, kırılmış falan,
    ne güzel bir fikir en uygun zamanda ben de yapacağım :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya zaten bu far milleti sürmeyle bitecek gibi değil. Bir süre sonra insan sıkılıyor ama atsan atılmıyor satsan satılmıyor :) El uğraşı olsun elimize hiç değilse, bir hobi, bir emek vermişlik... Yap mutlaka :) Sevgiler...

      Sil
  9. Canım benim çok mutlu oldum ve sana da ayrıca çok çok teşekkür ederim. Şeker kutularıda iyi bir fikir ve ayrıca cd kutusu kadar büyük değil uzak bir yere seyahate gittiğinde at çantana küçük ve çok pratik olmuş cnm iyi günlerde kullan ellerine sağlık. Avonun o dörtlü far paletinin kolayca çıkmamasının sebebi siyah tabakası 2 kattan oluşuyor yani diğelerine göre daha kalın resimde gördüğüm kadarıyla.Diğelerine göre daha fazla ısıtılması gerekir diye tahmin ediyorum resme bakarak. Avonda tester deneme gibi bir uygulaması olmadığı için falarından almadım pigmentleri nasıldır bilemiyorum , 1 adet almıştım oda fazlasıyla küçük pek anlaşılmıyor sevimli olduğu için kullanmaya kıyamadım büyük ihtimal hediye veririm...
    Çoook güzel olmuş yayınladığın paylaşım ellerine sağlık :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek güzelim, sende gördüğüm bu harika fikri hemen uygulayıverdim, senin kulaklarını da çın çın çınlattım :)
      Evet o far paletleri çift kat sanırım. ambalaj eridi, yamuk yumuk oldu da yine yapışkanlar yumuşamadı.
      Pigmentasyonu kireçten hallice... Beğenmediğim bir paletti. Dağılıp toz oluyor. Sürdüğün kısmı da kireç gibi yapışıp kalıyor.
      Yayını beğenmene de çooook sevindim inan ki, çok teşekkür ederim :)))

      Sil
    2. Ozaman iyiki almamışım o far paletinden diyebilirim . Tekrar tekrar teşekkür ederim canım benim :))

      Sil
    3. Hiç değmez, iyi ki almamışsın... Ben teşekkür ederim canım :) Kocaman kocaman öpüyorum <3

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Değil mi nursalkımı, çok teşekkür ederim... :)

      Sil
  11. canım çok güzel bir yazı olmuş bende demir sigara koymaya sigaralıklar olurya kapaklı onlara yapıştırıyorum oda aklında bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Evet bak o da süper fikir. Biraz daha kaliteli farları öyle yapmak lazım... Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Elime krem sürdüğüme şükrediyorum ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya zaten var ya ben bu makyaj falan işlerine, boyalara, renklere hasta olmasam tamamen sadeliği seçerdim. Yani krem falan sürmezdim. Doğal yağlar, bakımlar...oh mis... En temizi :)

      Sil
  13. bir kahvenizi içmeye geldim, güzel bir fikirle karşılaştım. gerçekten de o kadar kutudan kurtulmak iyi olmuş. sevgiler

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo...Buyrun kahveye :) Evet fazlalıktan kurtulmak çok iyi oldu teşekkür ederim...

      Sil
  14. far yöntemi süper olmuş.

    Bak Bu Harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu harika,
      Sen de harikasın :)

      Sil
  15. Geldim kahveni içmeye bende :) Haha bende bende kullanıyorum starbucks kutusunu palet niyetine :) Mumla değil ama saç düzleştiricisinin üzerine bir peçete serip, onun üzerine paleti koyuncada yapışkanı eriyip, çıkıyor farların filan aklında bulunsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel canım gel :) Starbucks kutularını atmaya kıyamıyordum bir işe yaradı, iyi oldu... Aa..! Saç düzleştirici de güzel fikirmiş. Bir dahakine onu da deneyeyim, teşekkür ederim... :)

      Sil
  16. Bu teneke kutuları atmaya kıyamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay atılır mı kız o kutular! :)

      Sil
  17. Tatlım çok süper bir fikir bu diğer türlü aşırı yer kaplıyorlar.böylelikle kolay yer bulabiliriz dolabımda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, biriktikçe yer bulmak zorlaşıyor, pratik çözümlere ihtiyaç var :))

      Sil
  18. en zor bitirdiklerimden farlar, ama fikir çok iyi tesekkurler, yazdim bi kenara

    YanıtlaSil
  19. Baktın farlar bitmiyor, atmaya da kıyamazsın, e bunlar bitmeden yenisini de almak istemiyosun, işte çözüm. böyle rezil et bırak zaten gönlün geçiyor :D
    Çok sağol yorumun için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  20. Vay vay neler neler bitmiş öyle, maşallah. Ürün bitirmek çok keyif veriyor ha bir de yenilerini almak :))

    YanıtlaSil
  21. avonun saç maskesi çok çabuk bozuluyor malesef :/ hemen katılaşıyor bir benim başıma geliyor sanıyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya di mi :) Kokusu da bir fenaydı ama ya... Almam bir daha. Nice nice saç ürünü var piyasada, onlara şans vericem...

      Sil
  22. ben bayıldımmm bu far fikrineee
    paletlerde çok fazla kullandığım toplasan 2-3 renk oluyor onları ateşin üstünde ısıtim ben hemen hem bi yere giderkende istediğim renklerden oluşan minişleri attımmı çantama yerdende tasarruf teşekkürler bu güze fikir için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh süper, atarsınız çantaya :) Ben teşekkür ederim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...