16 Nisan 2015 Perşembe

Naked 2& Naked 3


Bir Urban Decay dosyası da benden... Seksenli yıllarda çok sevdiğim o suluboya takımlarını andıran, ünlü Naked far paletlerinin iki ve üçü ile far dosyalarıma dosya katayım dedim. Söz konusu renkler olunca gerisi teferruattır :) Hemen bakalım...


Far manyağı olduğumu duyan bir tanıdığım sağolsun bana bu cicileri hediye etti. Ben de hemen fotoğraflarını çektim.


2 numaralı Naked...

Genelde nude tonlar içeren paletleriyle Naked'i ilk duyduğumda aklımda Nuded diye kalmıştı 

İşte bu da, Naked 3...


Renkleri biraz fazla canlı göstermişim photoshop yaparken. Halbuki oldukça yumuşak ve resimde göründüğünden daha soluk renkteler. Hemen sürümlerine bakalım...


Naked 2 sürümlerimiz... Çok yumuşak ve pigment kalitesi çok iyi. Çok beğendim. Derli toplu bir far paletim olsun, makyaj masam çok kalabalık olmasın diyenler için süper. Ben öyle diyenlerden değilim :) Kalabalık iyidir...


Tek tek far isimleri...


Gelelim Naked 3'e...


 Sürümleri yumuşak...Tam istediğim gibi.


Farların isimleri de şöyle:






                      Urban Decay dosyamızın 2 ve 3 no'lu klasörleri kapanmıştır. 
                                               
         Bol renkli bir Dünya diliyorum...


20 yorum:

  1. Vaay cok guzeller. Gule gule kullan.tablo gibi hisseder insan kendisini bu guzel paletle artistik coook ^-^ ♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreatifim ya ben küçükken suluboya ve pastel boya paletlerini de çok severdim. Ondan makyaj manyağı oldum çıktım sonunda :) Halbuki güzel sanatlar okusaydım hiç böyle psikopatlıklara bulaşmadan güzel güzel sanatımı yapacaktım. İçimde şişmiş demek ki sanat, böle böle çıkıyo! :D

      Sil
  2. süper bir görüntüüüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten var ya makyajında falan değiliz. Biz bu oyuncakları seviyoruz :)

      Sil
  3. Canım 3'den sonrasını görürsen onlar taklit ürün aklında olsun. Urban Decay henüz Naked 4'ü bile çıkartmadı :))
    Farlarını güle güle kullan, bol bol güzel makyajlar yap :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi:))) Süpermiş ya... Boynuz kulağı geçermiş derler ya. Urban Decay akıl edememiş 4'ü 5'i ama bak adamlar çıkarmış. Şimdi Urban Decay de onları taklit edip orjinalini çıkarsın madem :)
      Çoooook teşekkürler... :)

      Sil
  4. Öncelikle güzel günlerde kullan ama Urban Decay henüz 3'ten sonrasını çıkartmadı ayrıca Naked 3 bende de var ve sende ki orijinali olmayabilir çünkü bazı renkler oldukça farklı madem sana hediye gelmiş istersen Sephora'ya Urban Decay geldiği zaman gidip orijinal olup olmadığını bir kontrol ettir derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay deme yaaa! Ben canlılığını çok arttırdım photoshopta ya acaba ondan mı farklılık?
      Şimdi Sephora'ya gidersem ve bunlar orijinal değilse, tanıdıkla aramız bozulur :D Yok gitmeyeyim... Hem sürümü gayet kaliteli, ben böyle iyiyim şimdilik :)))

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan, görüp görüp iç çektiklerimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, daha güzelleri senin olsun...

      Sil
  6. Bol renkli bir gün diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileğiniz için...Hepimize bol renkli günler... :)

      Sil
  7. Çok güzeller... Güle güle kullan... Renkleri çok hoş, bayıldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Persephone :) Sevgiler...

      Sil
  8. Selaaaaam!!! Müthiş ötesi bir akım başlattım!!! Haydi seni de bekliyorum sen de katıl bu akıma!!! >>> http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2015/04/tagdudak-urunleri-yeni-akm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay neymiş ki hemen bakalım... :)

      Sil
  9. harikalarmıs bayıldım :) iyi gunlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok sağol... :)

      Sil
  10. Ya bu sıra çok moda bu far paletleri. Ben her rengim olsun ama bir sürü farım olsun diyenlerdenim. Ha çok kullanmıyorum ama yine de seviyorum kalabalık olmasını. Benim için en önemlisi topaklanma yapıyor mu? eğer yapmıyorsa hemen bir tane alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az olsun öz olsun diyenlerdensen kesin bundan al, başka da alma. Ama o da olsun bu da olsun diyenlerdensen bunu da al, çünkü bunlar tam kolleksiyon parçası :) Topaklanma yok, pigmentasyon çok güzel. Sürdüğünde kalitesini belli ediyor kesinlikle. Ama benim tek derdim yeşil tonlu hiç rengi olmaması :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...