21 Nisan 2015 Salı

Fırçalar İçin Makyaj Çantası



Ben yapmadım, annem yaptı. ''Ben yaptım''lar arasına koymakta bir sakınca yok :) Ne zamandır makyaj fırçalarımı saklayacak yer bulamıyordum. Hasır sepetlerin içinde, orda burda sürünüyorlardı resmen. Nihayet annemin örgü merakı imdadıma yetişti. Kendisine yaptığı tığ çantasını görünceeee....
 
 
İşte içi:
 
 
Bundan bana süper makyaj fırçası çantası olur dedim. En uzun fırçamın boyuna göre bir çanta ördü. Fikir benden, örmesi ondan... :)
 
 
Bu da fırçaların dizilmiş hali:
 
Fırçalarımı bu sepete dolduruyordum önceden. Ama kullanması hiç pratik olmuyordu:
 
 
Artık fırçalarımın evleri var :) Kapalıyken de böyle işte:
 

 
Sen bunlardan yap, ben blogdan satışını yaparım dedim :)
Fırçalarınız, renkleriniz eksik olmasıııın!....
 

38 yorum:

  1. Oooo ne becerikli annen var ellerine saglik:) sen de Güle güle kullan canım♥

    YanıtlaSil
  2. Annen olmasa ne yapardın? Çok şık bir çanta olmuş. Zevkli bir kadınmış.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay napcaktım valla, tam bir kaostu! :) İyi oldu böyle...Ay çok sağol canım bu iltifatı iletiyorum hemen :)

      Sil
  3. Harika. Annenizin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlı bu, renk uyumlarına tek kelimeyle ba-yıl-dımm <3

    YanıtlaSil
  5. Annenizin eline sağlık . Sevgilerimi yollayın. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler...Size de kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  6. Muhteşem olmuş çok beğendim çok değişik :) Takipteyim seni :)

    YanıtlaSil
  7. Annenizin ellerine sağlık. Tek kelimeyle muhteşem olmuş. Bayıldımmm. En güzel günlerde keyifle kullanmanız dileğiyle,
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederiz annemle ben :) Daha güzellerini siz kullanın dilerim ki...Sevgiler...

      Sil
  8. Süper bir fikirmiş. Ben de böyle hobilerle uğraşıp, onlarla dolu post yapmak istiyorum ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yapın o zaman hiç durmayın...Çok zevkli bir şey çünkü. İnsanın kendisine en keyif veren blog uğraşısı, hobilerle ilgili olanlar bence :)

      Sil
  9. merhaba :)
    ne güzel bir düşünce, çok hoş olmuş,
    ellerine sağlık annenizin :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Çok iyi fikir, ne kadar sevimli olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, teşekkür ederim :)

      Sil
  11. resim kalemi çantası var deriden onu andırıyor :) çok kayboluyon sen yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuantum parçacıkları gibiyim, bir var bir yok :) Sağol deep...Önemli olan yokken fark edilmek :D

      Sil
  12. Çok güzel bir fikir :) Derli toplu olmuş hepsi de bir arada:) Eline sağlık annenin:)
    güzel düşünmüşsün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım...Kullanışlı oldu :)

      Sil
  13. annenizin emeğine sizin fikrinize sağlık , hayat kurtaranlar ürünler gurubundan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatı kolaylaştıran şeylere bayılıyorum. Teşekkürler canım :)

      Sil
  14. Davetinize icabet ettim bende sizi izlemeye aldım annenizin ellerine sağlık sizinde fikriniz süper olmuş becerikli anne ve kızı süpersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim geldiğiniz için :) Ayrıca ince iltifatlarınız için de çok çok teşekkürler... :)

      Sil
  15. Bu çok Şirinmiş Güle Güle Kullan :) Bende deneyeceğim fakat böyle renkli örgü yapamayı beceremiyorum pek ama deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) İp renkli ipti, örgünün tekniğinden değil yani yaparsın, dene... :)

      Sil
    2. ozaman daha kolay benim için çok teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  16. Ama bu mükemmel ötesi.Ben de kendime kumaştan buna benzer bir şey yapacaktım lakin dikişle nakışla aram pek iyi değil. Güle güle kullan Kahve Yanı'm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kutular ve organizerlar daha kullanışlı oluyor canım. Ben de kartonlardan yapıştırmalı, bölmeli bişeyler yapmayı tasarlıyorum kafamda. Çok teşekkür ederim İnci'm :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...