2 Nisan 2015 Perşembe

ECOTOOLS Fırçaları


Yıllardır sünger aplikatörlerle yaptığım makyaja beni pişman eden Ecotools göz farı fırçalarına nihayet kavuşmuş bulunuyorum.  Pişmanlığım, fırçalarla yaptığım ilk göz makyajından hemen sonra ortaya çıktı. 


Fırçalara yakından bakalım...Soldaki, tekli göz farı fırçasını Gratis'ten aldım. Yalnız, dikkatli olmak lazım. Reyonda hemen yanındaki kapatıcı fırçasıyla neredeyse aynı görünüme sahiptiler. Üstlerindeki minik yeşil yazıları okuyuncaya kadar sepetimde yanlış fırçayla dolaştım :) Kapatıcı fırçasının üstünde tabi ki''concealer'' yazıyordu. Benim almam gereken fırçanın üstündeyse, doğal olarak  ''full eyeshadow'' yazıyor.
Farlar bir arkadaşımın sosyete pazarından benim için aldığı JU-DI marka terracotalar.Yeşilli sarılı olan, ecotools için özel üretilmiş gibi sanki. Renk uyumu harika! Aşağıda yakından göreceğiz, merak yok! :)
5 parçalık göz farı fırçası setini ise kozmela 'nın %40 indiriminden buldum. Gratis'te yoktu... Bu fırça takımını Rossman'da gördüm geçenlerde. 37.90 tl idi. Gerçi kargo ücretiyle,  Kozmela'dan da yaklaşık aynı fiyatı buluyor.


Ecotools fırçaların özelliği bambudan ve geri dönüşebilir materyalden yapılması. Yani doğa dostu ürün kategorisinde...
Tekli far fırçası kaş altı aydınlatması ve açık renk farları dağıtmada kullanmak için ideal. Ben göz çukuru boyamalarında çok kullanışlı olduğunu keşfettim, öyle kullanıyorum. 5'lı fırça seti, küçük seyahat çantasında satılıyor. Her bir fırçanın işlevi farklı.


Sağ baştan en küçük fırça, dumanlı göz makyajı için (smokey eyes) alt kirpik diplerine uygulama yapma imkanı sağlayan fırça. Ben bununla koyu renk farın, göz kapağı bitimindeki (kaz ayağı) gölgelendirmesinde kullanıyorum. 

Yanındaki biraz daha geniş olan fırça da göz çukuru gölgelendirmesinde çok kullanışlı. Ortadaki, karıştırıcı fırça. Renkleri karıştırıp dağıtmada kullanılıyor. Eğimli fırça, renkler arasında kontür yapıp hatları belirginleştirmede kullanılıyor. Yüz kontürlemede de kullanılabilir bence. İri tombul fırça da kaş altı aydınlatması için açık renk far uygulamasında kullanılmak üzere.

Renkleriniz eksik olmasın...

35 yorum:

  1. amaninn her fırçanın görevi var *-* yemek düzeninde bi sürü çatal hangisinden başlayalım onu zar zor öğrendik şimdi de fırçalar çıktı :)
    sen epey profesyonel yapıyosun demek ki. Mesela ben de bu dumanlı gözü yapabilmeyi çok istiyorum. Youtubedan bakıyorum ama olmuyor. benim gözümden duman çıkmıyor :( yani gözlerim iri ondan mıdır bilemedim ki *-*
    güle güle kullan canım beniiim
    sen de hep renkli kal kocaman sevgiler <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kreatifim, göz makyajı deyip geçme. Tam 6 fırça kullanarak bir makyaj çıkarıyorum ben :))) Ama öyle çok bi bişey değil yani, zaten mükemmel olsa dayanamaz paylaşırdım resimleri çekip di mi :) zaten sonuç kimin umrunda... renklerle boyalarla oynamak bütün zevk... Benim gözler hafif çekik, kedi makyajı yapıyorum hep :D

      Sil
  2. Harika :) Bende bir fırça arayışındaydım çok beğendim... güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecotool'u önerebilirim rahatlıkla, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. The Balm Give Crease A Chance fırçasıda harikadır %50 indirimden kesin edinmelisin :) Bende de sadece 2 göz fırcası var :D 1 sene oldu tek bir kıl dökmedi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet ona baktım da 49.90 tl gibi bir fiyat görünce hiç yaklaşmadım :) %50 yi takip etmek lazım evet haklısın... Şimdi bu ecotools'lar güzel çıkınca diğer fırçaları merak etmiyor değilim...:)

      Sil
    2. Aa o kadar olmuş mu ya.. Ben %50den 12-15 TL gibi bi fiyata aldım diye hatırlıyorum.. Asla vermem bir fırcaya 50 tl :D

      Sil
  4. Tekli far fircasini ben de çok beğeniyorum cnm hepsini.guzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  5. Ben hala sünger kullananlardanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 gün kadar önce ben de sünger avcısıydım :)

      Sil
  6. Amanın üstelik hepsinin de ayrı ayrı görevleri var, bunları nasıl aklımda tutucem ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be, akılda tutmana gerek yok...İhtiyaca göre elin gidiyor zaten en uygun fırçaya :)

      Sil
  7. Bayıldım! Hatta öyle bayıldımki almayı düşünnüyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya...Piyasaları canlandırdığımı bu firmalar neden görmüyor anlamadım :D

      Sil
    2. Sanatın Saklı Sırları diye kulaklarını çınlattım aşağı mim'de, gördün mü? Ödevimi de sen vermiştin hatta :)

      Sil
  8. ben bu fırça olayını bir türlü beceremedim ama yaa:D aslında kullanabilenlere çok fena halde imreniyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, ben de imrenirdim ve çok denemem de oldu.Beceremedim,:) geri döndüm sünger aplikatörlere. Ama marifet fırçanın kalitesindeymiş. Her fırçayla olmuyormuş onu anladım nihayet. :)

      Sil
  9. Fırçaları ilk gördüğümde hemen Ebru fırçası sandım. Makyaj kültürümün cahilliği de böylece gün yüzüne çıkmış oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Algıda seçicilik... :) Aslında bizim kızın eline geçse hemen suluboyaya batırır, resimler yapar... :))) Ama neden olmasın ki zaten... :)

      Sil
  10. bende çok beğeniyorum bu fırçaları :) nazik davetin için teşekkür ederim takipteyim :)

    http://shoeeobsessionn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Resim yapma hastası olsaydım keşke, onda sınır yok. Sürer bitirirdim bütün boyaları. Ama far olunca, göz kapağı bu, sürüyosun azcık bir alan...:)))

    YanıtlaSil
  12. Dur şu Kozmela ta ben de bi ugruyayim. Bayilirim makyaja.
    Sağol canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah makyaj... Sorma :) Her gün yeni bişey duyuyorum görüyorum makyajla ilgili. Bloglar sağolsun. Sen de sağol :)

      Sil
  13. SEN MAKYAJ YAP BEN SENİ SEYREDEYİM:))GÜZELLİK KAHVENİN YANINDA AFYON LOKUMU GETİRDİM YERİZ BERABER:) MEVLA YOLUNU AÇIK EYLESİN SAĞLIKLA GEÇSİN GÜNLERİN...SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne güzel sözler onlar öyle ne güzel ne güzel...! :))) Kahvenin yanına lokum iyi gider, teşekkürler :)

      Sil
  14. mavili farlara bayıldımmm,en tercih ettiğim renkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi mavi masmavi... :) Ben de maviden vazgeçemiyorum... :)

      Sil
  15. güle güle kullan :) ben de almayı düşünüyorum ama real techniques fırçaları ve ecotools arasında kaldım.. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far fırçası seti olarak ecotools'tan memnunum ama diğer kategorilerde real tec. daha iyi olabilir...Daha pahalı da... :)

      Sil
  16. Merhabalar :)) blogun çok güzel çok güzel anlatmışsın fırçalar ayrı bir güzel ben en kısa sürede almayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy... Ne güzel sözler söylüyosun, ne tatlısın ya :) Çok teşekkür ederim canım... Sen de beğenirsin umarım bu fırçaları :)

      Sil
  17. Bende de Ecotools'un farklı bir fırça seti var. Gerçekten severek kullanıyorum. Çok işlevseller hemde nerdeyse 3 yıldır kullanıyorum ve tek bir kıl dökülmedi!! :))

    YanıtlaSil
  18. Ooo! Harika...Demek ki en az 3 yıl garantim var :) Çok kaliteli buldum ben de sahiden...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...