29 Nisan 2015 Çarşamba

DUCRAY Şampuan

 
Eczanelerde satılan markalara biraz yabancıyım, isimlerini çok bilmem. Ducray'ı daha önce duymamıştım, tabi şampuanlarını da... Hatta kepek bakımının, yağlı saçlar ve kuru saçlar olarak ikiye ayrıldığından da haberim yoktu :) Ama işte piyasadaki kepek şampuanlarının tamamını geçersiz kılan bir matematiği varmış kepek olayının. Yağlı saç derisindeki kepek ve kuru saç derisindeki kepek ancak farklı  kimyasallarla tedavi edilebiliyormuş .
 
 
Yağlı kepek bakımı iki şampuanlık bu setten oluşuyor. Asıl şampuan sağdaki, Squanorm adlı olanı. Etken madde bunun içerisinde ve kepeği yok eden de bu. Birer hafta arayla, ikinci kullanımdan sonra kepeği tamamen yok etme vaadinde. Ama ilkinde bile mucizevi bir etkisi olduğunu söylemeliyim.
Kokusu keskin reçine kokusu gibi. Ama çok rahatsız edici değil.
 
 
Squanorm'un içeriği böyle...
 
Diğer şampuan, tamamlayıcı ürün olan Elution'un 75 ml'lik hediye boyu. Orjinali, squanorm gibi 200 ml'lik şişede.
 
 
Bu beyaz şampuan, sık sık saç yıkayanlar için. Yani haftada birlik Squanorm kullanımının aralarında yine saçını yıkamak isteyen olursa diye devam şampuanı. Üzerinde çinko içerdiği yazıyor. Ayrıntılı okumak için:
 
 
Hoş ve hafif bir kokusu var.
 
 
Pierre Fabre laboratuarlarında üretilen bu mucizevi üründen, saçları yağlı olup kepek sorunu yaşayan herkesi haberdar etmek isterim. Çok güzel...
Ducray'ın cilt bakım ürünleri de olduğunu, araştırmam sonucunda memnuniyetle öğrenmiş bulunuyorum :)
 
 
    Kepeksiz ve sağlıklı günler dilerim...
 
 

19 yorum:

  1. Güzel bilgilendirme. Ben de hiç duymamıştım, ilk kez duydum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ürünler olabiliyor piyasada ama hep bilindik markalar kullanılıyor işe yarasa da yaramasa da. Sağol canım, sevgiler...

      Sil
  2. Eşim için denesem bari onun da kepek problemi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç tipi yağlı ve kepekliyse çoook memnun kalacak canım. Kurtarıcı bir ürün gerçekten.

      Sil
  3. Ayip olmazsa fiyati ne kadardi acaba ogrenebilir miyim? Sürekli sampuan degistirmekten sıkıldım çünkü :/ bu da anlattiginiza göre güzel bir ürüne benziyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, ayıbı olur mu canım. Burada biz bize konuşuyoruz :) Bir eczaneden 42 tl'ye almıştık set halinde. Ama kozmelada, kepek için olan asıl şampuan tekli olarak daha uygun fiyatlıydı. Bir piyasa araştırması istiyor bu ürün. Bir de online satış yapan eczane sitelerini incelemek lazım bence. Umarım iyi gelir sana da... Sevgiler :)

      Sil
    2. Coook teşekkür ederim cnmm ilgin icin cok sekersin 💕 dedigin gibi bi arastirma yapayim o zaman benn ;)

      Sil
    3. Eğer sorununa iyi gelirse çok çok sevinirim yardımcı olabildiğim için canım, ne demek... :)

      Sil
  4. Bende senin ziyaretine geldim cnm :) Herkesi Bloğuma Beklerim :) Çoook Memnun Kalırım :)

    YanıtlaSil
  5. kepek problemi ben de yaşıyorum , şu piyasadaki meşhur kepek şampuanı ile halletmeye çalışıyorum durumu şimdilik ama bu da aklımda olsun , teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka aklında olsun canım. Kim bilir...Senin de kurtarıcın olur belki...

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim <3

      Sil
  6. ben de kepekli bi tipim :)
    sonunda şampuanımı buldum ki
    komili bebe şampuanı ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy süper bilgi! Aklımda bulunduracağım tatlım :D

      Sil
  7. Benim hiç kepek sorunum olmadı. Ama cildim sorunlu olduğu için Ducray'i daha önce duymuştum. Nemlendiricisini kullandım. Birçok eczanede var aslında. Fiyatları da birçok markaya göre uygun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ducray nemlendiricisinden memnun kaldıysan ben de bir şans vereyim canım?

      Sil
  8. İlk defa duydum n kadar da işe yaramış öyle :) Annem için bi bakacağım kocaman öpüyorum canım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok çok inan ki canım...Böyle bir sorunu olan tanıdıklarına söyle bilsinler :) Ben de kocaman öpüyorum güzelim... :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...