30 Nisan 2015 Perşembe

Çikolata Dükkanı Moda

      Çikolatayı çok severim. Bugüne kadar da güzel çikolatalar yediğimi düşünmüştüm. Bu düşüncem tamamen bilgisizliğimdenmiş. Daha doğrusu ben bugüne kadar çikolata yediğimi sanmışım :) Boşa sanmışım... Çikolata Dükkanı'nın yaptıklarının yanında, benim ömrümce yediğim çikolataların hiç birinin değeri kalmadı gözümde. Ama öyle...
 

 
 
 
Geçenlerde bir arkadaşımla buluştum. Kızıma, sana çikolata getirdim dedi. Hani büyükler alır ya küçüklere çikolata, hiç aklınıza öyle bişey gelmesin :)
 
 
Çok şık bir karton kutunun içinde, daha önce görmediğim ve tatmadığım lezzette bir sürü çikolata beni bekliyorduuu! Çocuklar bu lezzetten anlamayabilir, bu çikolatalar benlik!  Banane banane! :)
 
 
 
O ne tat öyle anlatamam...Piyasadakiler çikolataysa bunlar onların yükselmiş üstadları :) İddia ediyorum ki hayatımda yediğim en güzel çikolatalardı. Bunlar dükkandaki halleri sanırım. Google'dan buldum bu resmi.
 
 
Kutuyu açtıktan bir kaç gün sonra çekim yapabildiğim için maalesef yarısı boşalmış olarak karşılıyor bizi :D
Portakallı çikolataya deli olacağımı bilemezdim. Hele yeşil limonlusu... O siyah bisküvi parçacıklı beyaz çikolatayı tarif etmeme imkan yok. Antep fıstıklı çikolata gördüğümde hiç dayanamam ben. Ama artık marketlerdekine çikolata diyebilir miyim bilmiyorum.
 
 
Fıstıklı, bademli, karamelli Roşesler... Tükendiğine bakmayın,  bunlardan da kutuda bolca vardı. 
 
 
Arasında gerçek çilek kuruları ve kremi olan tadından yenmez çeşitler... Daha bir sürü, bir sürü...
 
 
Çikolata Dükkanı Moda... Bunun için Moda'ya taşınılır :) Bizim evin yanına şube açılmayacağına göre benim Moda'ya taşınmam lazım :D
 
 
Ah Çikolata dükkanı... Beni benden aldın, napıcam şimdi ben... :)
 
 
 
Tıklayın efendim tıklayın...Bu lezzetten uzak kalmayın!

56 yorum:

  1. Çikolata ne güzel şey :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolata...Kahve Yanı'na en yakışan şey :)

      Sil
  2. Ama diyetteyken bu yazıyı görmek hiç olmadı kiii. Muhteşem görünüyorlar, mutlaka bir uğrayacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çikolatalar diyet bozdurur :) Ama değer...

      Sil
  3. Hımm, ilk fırsatta gideyim ben:-) Ya da fırsatı mı yaratıp gitmeli:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf bunlar için gidilir valla söyleyeyim. Napıyosan et git Handancığım :)

      Sil
  4. Ayyy cok güzeller yaa kendimden gectim okurken 💕 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım getirmese bu güzelliklerden haberim bile yoktu. Yok böyle bişey Selenciğim...

      Sil
    2. Coook sanslisin gerçekten ;) ama ama ben izmirdeyim ki :/ neyse sitesine bi ugrayayim hemen ;)

      Sil
    3. Ben de Ankara'da yaşıyorum canım ya. Ama araştırıcam şimdi, butik çikolata dükkanları var mı acaba diye :)

      Sil
  5. Şuan bana inanılmaz bir iyilik ama annem ve cüzdanım için oldukça büyük bir kötülük yaptın sanırım :) Ben ki herkesten çikolata dilenen, kalkıp beyoğlu çikolatası için karşıya (istiklale) giden kızım kadıköy 10 dakikalık mesafemde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya değer ama inan ki... Bu çikolatalar benim de market reyonlarındaki çikolata sevdamın sonu oldu :) Daha yiyemem ben onları. İstiklalden sonra yeni bir adresin daha oldu desene, Moda... :)))

      Sil
  6. İyi ve güzel olan,doğru yapılan her şey hak ettiği ilgiyi görüyor. Hiç çikolata sevmeyen ben bile resimlerdeki görüntüleri çok sevdim. Orayı bir yakınım da önermişti. Ambalajları, iç dekorasyonu da ne güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın Makbule Hanım. Ya çikolata seven ben napayım :)

      Sil
  7. Zalımsın şimdi oldu mu bu post? :D Afiyet, bal, şeker olsun sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç görmeyeydim, varlığını bilmeyeydim, hayat böyle iyiydi. Şimdi netcez Dilek? :) Sen daha yakınsın Moda'ya. Adapazarı-İstanbul... Ben taaa Ankara'lardan nasıl gidem :)

      Sil
  8. "Aman Allah'ım hemen dibimde bu yer ben de gitmeliyim" dedim okuyunca.
    İki kızıma da mutlu güzel sürprizlere sebep olacaksın böylece :)) teşekkürler ve sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay...Yakınsanız ne güzel...Çok sevecek kızlar, harika! :) Ben teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  9. Blog keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim :) Banada beklerim
    http://makyajligunler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi ettin de geldin :) Hemen geliyorum :)

      Sil
  10. Allah'ım çikolata hastası biri olarak görüntüler karşısında ağzımın suyu aktı.Hepsi birbirinden güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller, tatları da öyle Şeplaliiii.... Mutlaka ne et bul bunlar :)

      Sil
  11. ah modaaa ah. bayılırıım. o tükkana da. bi deee var yaaa o dondurmacıııııı ah aah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moda'nın sevdalılarındanım ben de canım...

      Sil
  12. tamam senin kitabı okurum yazarım. ama bir blogçunun olduğunu söylemem. okey :) kitap yurdu. bilemedim. idefiksten al sürekli satılıyor. nette var, kitapçılarda ise her yerde yok. sen kadıköydeysen yayınevi moda caddesinde ya, hemen kahvelerin orda, balıkçıların üstünde kitap yurdu neden öyle demiş ki anlamadım yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanımazlıktan gelir, yorum falan yaparım artık.... Eleştire debilirim benim işim belli olmaz :D Şimdi yine baktım kitapyurduna, sepete atılmıyor. Tükendi diyor satışı, anlamadım. Neyse Deepciğim, sırf senin kitaparın için bu defa kitap alışverişimi başka siteden yapacağım. İdefiks diyosun... Daha önce denemedim onu, sorup soruşturup bi bakim ben ona. Kadıköyde 7 yıl oturdum her yerini karış karış bilirim. Ama artık Ankara'dayım :(

      Sil
    2. alla alla neden öle dediler acaba. :) idefiks en büyükü ya işte doğan kitap yani d&r ile aynı işte :) ankaraaaa. ah ah neresiiiiiiii :))) baksana bi ankara şiiri var ali cengizkan ankara ankara güzel ankara. ben de ankaradan istanbula geldim yaaa. kızılırmak caddesii :) benim kitaplar dost kitabevinde de var bitmişse de getirirler he. :)

      Sil
    3. Bize en yakın dost kitabevi Çay yolu Arcadium'da. tamam ben oraya bakarım, orda bulamazsam da idefiksten alırım kesin :) Heee olmadı getirtirim de dosta!

      Sil
  13. kitap yurduna da baktım şimdi. var ki. yanlış gördün herhalde ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var canım var ama sepete atıp sipariş veremiyorum. Yoksa her türlü bilgisini ayrıntılı gösteriyor senin kitapların. Hatta iç sayfalarına göz at diyerekten ilk 10 sayfasını okudum bile :)

      Sil
    2. ilginç bilgi oldu bu. belki yayınevi ile anlaşmaları felan bitmiştir yaa :) ciddi misin ilk on sayfası var ha bilmiyodum ben de bakcaaam :)

      Sil
    3. Mutlaka anlaşmaları bitmiştir canım, yoksa piyasada olan bir kitap, mutlaka satmaları lazım. Var var 10 sayfasını okudum da çok ilgimi çekti :) Ondan düştüm peşine! :)

      Sil
  14. Oy ooy oooy bu nasıl bir posttur :D Çikolata çok severim ve marketlerde satılanların üstü üstü çikolatalarsa bunlar aman Tanrııım aklım almıyor nası bi güzellik :D :D

    YanıtlaSil
  15. Üstü üstü emin olabilirsin :)

    YanıtlaSil
  16. Resimlere bakarken ağzım sulandı yemin ediyorum :D Bunları yemeden ölürsem gözüm açık gider vallahi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa kimse bunları yemeden ölmesin. Bu tadı herkes deneyimlemeli :) En kısa zamanda tadına bakma imkanın olur ve ömrün de çok uzun olur inşallah :D

      Sil
  17. Tam benlik yer ama İstanbul çoookkkk uzak,iadeyi ziyarete geldim,
    ziyaretiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki geldin, çok teşekkür ederim :) En güzel şeyler İstanbul'da ama İstanbul'un kendisi uzakta. bu tüm Türkiye'ye haksızlık valla :D

      Sil
  18. ooo o ne güzelmiş çeşit çeşit :)
    hepsini yedin mi yaa *-*
    ee tabi afiyet olsun şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yedim kız yedim :D
      Tabi ev halkıyla küçük bir paylaşıma girmek zorunda kaldım...Ama sonuç olarak ben herkesten çok yedim emin olabilirsin :)))

      Sil
  19. harika görünüyorlar vazgeçilmez tatlarım :)

    YanıtlaSil
  20. Amanın! Valla ağzımın suyu aktı. Ben Ankara'dayım n'olcak şimdi? :) Neyse kızkardeşim, kız olan yeğenim İstanbul'dalar söylerim artık:))güzelmiş bana Çikolata filmindeki ve kitabındaki dükkanı hatırlattı. Teşekkürler tanıttığınız için.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Ankara'dayım sorma! :) Değil mi aynı o fildeki gibi sıcacık bir fikir çikolata, bayılırım! :) Sevgiler canım...

      Sil
  21. Çikolata krizine girdim sayenizde :) çok güzel yayın olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkkür ederim :) Aman krizler hep böyle tatlı olsun...

      Sil
  22. oy oy bu görseller beni benden aldı:)
    yokmu online satışı? İstanbul da yaşamayanlar avcunumu yalasın yani:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Online satışta trüfleri, top çikolataları falan gördüm sitede. Ama kalıp çikolatalar yoktu :( Halbu ki en güzelleri de onlar...

      Sil
  23. Ağzımın suyu aktı hep ama şimdi yaa :( Çikolatayı çok severim, kesin dadanırdım ben o dükkana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakınsan hepimizin yerine dadan valla. Bir de baskı yap, rahatsızlık ver, buralara da şube açsınlar :D

      Sil
    2. Sen yine semt olarak uzakmışsın, benimle arada şehirler var :D O görevi sana bahşediyorum :D

      Sil
    3. Buralar dediğim Ankara yahu :D Öyle semt memt ayrılığı olsa koşar giderim, şube açılmasını beklemem hiç. Ama olay başka... :)

      Sil
  24. Ayyy hepsi şahane gözüküyor:=)
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  25. Bu yazıyı dün görmeliydim.
    Sanırım çok yakınlarındaydım.
    Şimdi kim kocaelide bunları bulacak acabaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa tuh be :) Ama Kocaeli yakın sayılır bak Ankara'ya göre. Bu çikolatalar için gitmeye değer o iki saat bak benden söylemesi... :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...