19 Nisan 2015 Pazar

Bitti Gidiyor 2

 
Bitti de gidiyor maşallah... Kullanılmış bitmişleri toptan çöpe atmak gibi ferahlatıcı bir duygu yok.
Neler var, neler... Bu sefer bitmesi çok zor olan makyaj malzemelerinden de bolca var. Ne hikmetse bittiler...Şaşırdım ben de...Bu aralar çok makyaj yapmışız demek ki :)
Bakalım neler varmış:
 
 
1) Diadermine, Deniz Yosunu Özlü Yüz Yıkama Jeli: Bununla ilgili bir de yayınımız var, buradan bakabiliriz.
 
2) Solutions, Ageless Bloom Cleansing Milk, Avon: Scarlet Wisteria ile formüle edilmiş, yaşlanma karşıtı temizleme sütü : Baya sıvı kıvamlı bir süttü. Ama güzeldi, memnun kalmıştım. Avon bunu nedense satmak istemiyor gibi bulunduruyordu kataloglarında. Kenarda köşede, görünmez bir üründü. Kampanyalara da dahil edilmedi fazla. En sonunda bulup kullanmıştım ve artık bitti. Tekrar alınmayacak. Zaten satışı da yok sanırım...
 
3) Isana, Yoğurt ve portakal çiçekli duş kremi: Kokusu çok güzel olan bir duş jeliydi. 1 lira mi, yoksa 2 lira mı idi...Öyle de bir fiyatı vardı. Rossmann'larda bulunuyor. 300 ml.
 
 
4) Perlodent diş macunu: Yine Rossmann'lara özel bir markanın diş macunuydu bu da. Aşırı fresh olmayışı ve köpürmeyişi güzel özellikleriydi.
 
5) Marks&Spencer'ın bilmem ne zaman çıkardığı bir setin içindeki banyo ürünlerinden biriydi bu tüp. Krem duş jeli. Saf bal içerikliymiş! Hadi bunlar yine makul atmışlar. Bir de saf elmas içerikli yok pırlanta içerikli diye satılan kozmetik ürünler var. Bu tür şeyler duyunca sadece gülüyorum...
 
6) Optimals Time Relax Gündüz Kremi Spf 8, Oriflame: Bu kremi çok severek kullandım. Kokusu harikaydı. Ama biraz fazla parfümlü, onu belirtmekte fayda var. Makyaj altı kremimdi. Ama krem değişikliği yaptım. Tekrar kullanmayı uzun vadede düşünmüyorum.
 
 
7) Avon'un Mega Impect farları vardı hani ikili ikili...Bu onlardan ''Nude Attitude''. Sedefli krem rengi olan kısmı bitti. Aydınlatıcı olarak kullandım. Kahverengi kısmı ise epeydir sürünüyor. Bir ara ev yapımı eyeliner yapımında bile kullandım ama bitmiyor.
 
8) Avon'un Perfect Wear serisinin eskiden kalem farları vardı hani :) Bu da onlardan  Blue  Wave...Çok hoş bir açık maviydi. Beyaza kaçan buz mavisi... İkinci kullanışımdı. Yeni bitti.
 
9)Urban Shield  Gloss: Oriflame'in, sadece iki renk olarak sattığı lip gloss serisinden Frosted Rose, uçuk pembe renkli, çoook güzel bir dudak parlatıcıydı. Görünüşü, kalıcılığı çok iyiydi. Artık oriflame'de yok sanırım.
 
 
10) Oxygen Boost, Oriflame'in en sevdiğim cilt bakım serilerindendir. Bu da o serinin göz stiği. Sürüldüğünde soğuk ve sıvı bir his veriyor. Tamamen yağsız. Ama ferahlatıcı bir nemlendiriciliği var.
 
11) Dermokil maskesini çok beğenmiştim. Burada da anlatmıştım hatta :)
 
12) Nemlendirici yüz maskesi: Oriflame'in kışa özel nemlendirici serisinden olan bu maske cadı fındığı ve multi vitamin kompleksi içeriyormuş. Yağlı ciltler için çok fazla maske çeşidi bulunuyor. Kuru ciltler için nem maskesi bulmak biraz zor. O yüzden benim için çok değerli bir üründü. Sevdim.
 
 
13) Oriflame Studio Artist serisinin 8 gr'lık, küçük ambalajlı pudrası: En açık rengi olan Light idi.Güzeldi. Yolculuk durumlarında yanıma aldığım bir üründü. Ambalajı, yeni ürün preslemesine elverişli. aynası da var...
 
14) Color Trend serisinde, kaş kemiği aydınlatmasına özel bir far çıkarmıştı Avon. Mat kemik rengi farın ismi Halo idi ve sürümü çok güzeldi. Güzel ve kullanışlı diğer bütün ürünleri gibi, bunu da satıştan kaldırdı Avon. Firmaların ürün politikalarını asla anlamayacağım....
 
15) Oriflame'in Very Me markasına ait gri bir eyeliner'dı. Fırçası kıl gibi ince olduğu için sürümü ustalık istiyordu. Bittiği için mutluyum.
 
16) Avon'dan bugüne kadar en çok aldığım ürün buydu sanırım. Açılıp kapanabilen kaş kalemi, Blonde...En çabuk da bu bitiyor.
 
Tchibo'nun kaş kalemine numara vermeyi unutmuşum :) Kocaman çantalı bir makyaj setinin içinde bulunuyordu bu kaş kalemi. Ojelerini rujlarını farlarını tükettim, en sona bu kalmış demek ki...
 
 
17) Avon yıllar önce güzel bir ruj serisi çıkarmıştı. Tek elle, hatta bir parmak hareketiyle kolayca açılan pratik sürümlü olma iddiasındaki bu rujlardan biri de işte bu, Lilac Glam'di. Şunu söyleyeyim ki kullandığım en güzel lila ve sedefli rujdu. Ama bitti :( Amaaan napalım ya, birisi gelir birisi gider, ona mı üzülcem hahaaayt! :D
 
18) Giordani Gold parfümün çanta boyu da nihayet bitti. Böyle küçük parfümleri çok seviyorum. Çünkü fazla sıkmadan, tadında bitiyorlar. 8 ml idi ama çok güçlü ve kalıcı bir şekilde parfüm yağı kullanılmış, azcık sıkınca bile yeterli oluyordu.
Biten makyaj malzemelerine toplu bakış :)
 
 
18'e kadar numaralandırdığım 19 ürünüm böyleydi işte :) Bir daha bu kadar biriktirmemem gerektiğini anlamış oldum. Buraya kadar atlamadan okuyabilen sevgili okurlarıma sabır madalyası takılacaktır :D
 
Hayatınızdan renkleriniz, kosmetikleriniz, makyaclarınız eksik olmasın :)
 

28 yorum:

  1. Gelsin yenilerrrr!!! Buarada o Diadermine yıkama jeline ben de başlayacağım merakla bekliyorum elimdekinin bitmesini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenirsin umarım canım... Gelsin yeniler :)

      Sil
  2. Oriflame pudrasından ben çok memnundum, 3 kutu bitirmiştim :) Bitenler her zaman yenileri gelecek düşüncesini verir ne hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy evet ya bitenler bi hoş oluyo niyeyse :) Toptan atıyoruz da evde yer açılıyo, ondan mı acaba :)

      Sil
  3. Neler bitirmişsin neler ! Bende iki ürün bitirsem kendimi şanslı sayıyorum, yeni ürünler denemek için fırsat doğuyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitsinler diye bol bol sürünüyorum Penthoscuğum, yeni istihdam alanları açılsın diye :)

      Sil
  4. gercektende cok seyler kullanmıssın :) gelsin yeniler

    YanıtlaSil
  5. Ooo yenileniyorsun :) Giordani Gold oriflamein mi? Parfümleri güzel mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kreatif, Oriflame... Oriflame Edp'lerinin hastasıyım. Hele bir Posess var...Yok böyle bir şey :D

      Sil
  6. Tebrik ederim, bitenler yazısında renkli kozmetik gördüğümde kendim bitirmişim gibi seviniyorum :))
    Gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ya bana da öyle oluyo, çözemedim sırrını :) Başkasının biten makyaj malzemelerini, dibi çıkmış farları allıkları görünce psikopatça bir sevinç kaplıyor içimi. Neyse bu konuda yalnız değilsem sorun yok demektir...Yani şimdilik :D Teşekkür ederim...

      Sil
  7. Huhuuuben geldim hani kahve?:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman da hoş geldin :) Kahveler çaylar... Seç beğen al :)

      Sil
  8. yeilerine sağlık. Hayatımda hiç eyeliner bitiremedim. Hep sürerim diye aldım ama beceremediğim için kuruyup kaldılar:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyeliner çok bititrdim de far bitirmek mucize oluyor :)

      Sil
  9. Offffd neler bitirmişsin öle! Şaştım kaldım desem yalan olmaz:) Eh darısı yenilerin başına diyelim;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında iki aydır falan bitip bekleyenler bunlar. Aylık olarak koymuyorum o yüzden böyle çok oldu sanırım :) Ay ben de şaşırdım ya... :)))

      Sil
  10. Ay çok güzel ya en sevdigim sey bitenleri atma kismi bayılıyorum :) suan ben de kendim bitirmis gibi sevindim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya, çok mutlu oluyorum! :) Bilim adamları bunu çözsün! :))

      Sil
    2. Dimi ya bi açıklamasi olmalı bunun ;))

      Sil
  11. Blogunuzu takibe aldım
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Ay ben niye böyle bitiremiyorum ürünlerimi:s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Baretciğim, bi sürüyorum bi sürüyorum...Hepsi bitiyo :) Ama makyaj malzemeleri çok zor bitiyor kozmetiğe göre bence de.

      Sil
  13. Bunlardan sadece dermokil maaskeyi kullanmıştım. Herkes çok beğenmişti bende de maske merakı var. Aldım ve son kullanma tarihi de geçmemişti aslında ama yüzüm sürer sürmez cayır cayır yandı. Hani açık yara olur kuruluk olur orası bolgesel acır falan ama bu öyle bir şey değildi. sürdüğüm her yer cayır cayır yandı. DAha öncce hiç böyle bir şeyle karşılaşmamıştım, hemen temizledim. Ben dirty works detox mask kullanıyorum kil maskesi olarak, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten mi çok şaşırdım. Demek ki etken maddeler ciltten cilde değişiyor. O dediğin deneyimin aynısını başka bir kil maskesiyle aynen yaşadım. Ay feci bişeydi. Kıpkırmızı oldu yüzüm ordan oraya koşuyorum yandım diye... Derken annem yoğurt sürelim dedi. Gerçekten soğuk yoğurt iyi geldi ve geçti sonra. Sağol, dirty Works de denerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...