10 Mart 2015 Salı

Vaseline Kremler:Aloe, Yulaf

 
Bu büyük ve rengarenk kavanozlu kremler ayrı bir başlığı hak ediyordu :) Onun için buradalar...
 
Vaseline'in daha önce kakaolu kremini kullanmıştım küçük kavanozda. Beğenmemiştim...Yani kıvamı falan güzeldi ama kokusu nedense çok hoşuma gitmemişti. Bu kocaman kavanozlar 6tl olunca, kokularına ve büyük boy oluşlarına bir şans vermek istedim. Kıvam, nemlendiricilik harika...Tabi kokuları da...Ama en sevdiğim Aloe içeren Vaseline. Yulaf özlü olan da güzel ama şimdi hakkını vereyim. 350 ml'lik bu kocaman kremler uzun süre dayanacağa benziyor.
 
 Nivea kavanoz kremimin aksine Vaseline kremler sadece el ve vücut için kullanılabiliyor. Böyle yazan ürünleri yüzünüzde denemeyin. Yüzdeki cilt ve gözenek yapısı vücudumuzun geri kalanından çok farklı. 
Silikonlu el kreminden şikayetçi olan birini hatırlıyorum. Ona nedenini sorduğumda, yüzünde sivilcelenme yaptığından yakınmıştı. Yorum yok... :)))
 
Neyse Vaseline'lerin içerik bilgilerini de paylaşmak isterim:
 
 
 
        Vee....Bu da Yulaflı Vaseline krem...
 
 
 
Renkleri, kavanozları, kremleri, güzel kokuları seviyoruuuuz :)))
 
 
İşte böyle...Hoşçakalın... :)

6 yorum:

  1. Aloevera'lısını merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aloeli olanı Vaseline'in en başarılı kremi bence. Kıvamları hepsinde ortak. Ama koku ve aromaya önem veriyorsan Aloe derim... :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Onun da küçüğünü kullanmıştım seneler önce :)

      Sil
  3. bunlar ne güzel kokuyiiii diy miiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle aloelisi çok güzel kokiy Deep :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...