12 Mart 2015 Perşembe

Tekli Far Vert Paon-YVES ROCHER


 
Yves Rocher tekli farımız
vaaar! Hadi yakından bakalım :)
 
Değişik bloglarda Yves Rocher farlarını yakından tanıma fırsatı bulmuştum daha önce. Ama bir renk vardı ki, görmek duymak yetmeyecekti. Yves Rocher sitesinde görüp beğendiğim ama tam olarak emin olmak istediğim için,
Deniz yeşili (sitedeki ismi) adlı tekli farı (52-Vert Paon) görmeye mağazaya gittim :) Evet, bu küçücük şey için...

 
Gittiğime değmiş. Denizin en güzel tonu beni bekliyormuş bu güne kadar. Mavi mi desem, yeşil mi...Petrol mavisi mi deniz yeşili mi...
 
 
Yıllardır far paletlerinin tüm renklerini tek tek tarayıp da görmeyi umduğum rengi, 2,5 gr'lık bu tekli far kutusunda buluverdim. Normalde klasik renkler için dünyanın parasını vermeye karşıyım. Ama tam da bu tonu arıyorsanız, bir de bulmuşsanız, benim %30 indirimdeyken bulup aldığım gibi 19,50 tl fena sayılmaz. Çünkü Yves Rocher 'in diğer ürünlerinde olduğu gibi bitkisel ve doğal içerik garantisi sunuyor, pirinç ekstreleri içeriyor bu far.
Bundan sonraki alışverişlerde kullanılabilecek bir de kart çıkardılar bana. Bakalım bir faydasını görürüz belki :)
 
Yves Rocher'in üretim tekniğini yakından tanımak için broşürden bir kesit paylaşıyorum, daha ayrıntılı bilgiyi benim zaman zaman ziyaret edip kampanyaları takip ettiğim Yves Rocher sitesinden  de edinebilirsiniz.
 
 
Bitkisel deyince, doğal deyince akan sular duruyor. Sanki yüzümüze gözümüze yararlı bişeyler sürüyormuşuz da bakım yapıyormuşuz gibi oluyor. Ben her makyajı bu hisle yapıyorum zaten :)))
 
 
Kazandığım bu kupon sayesinde, iki ay içinde tekrar Yves Rocher mağazasını ziyaret etmem halinde bu göz makyajı temizleyicisini hediye edecekler.
 
 
Yakın zamanda tekrar ziyaret eder miyim bilmiyorum. Ama far çok tatlı değil mi???
Görüşlerinizi bekliyorum :))
 

28 yorum:

  1. Ben rengine bayıldım cnm güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canlı, cici bişey değil mi? Sağol canım :) Aslında grili olanlar da çok güzeldi...Işıltılı pırıltılı harika tonlardı. Ama bu renkten başkasını görmedi gözüm...:)))

      Sil
  2. Çook güzel rengi... Güle güle kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim :) Sevgiler...

      Sil
  3. Çok hoş bir renk. Mutlu günlerde kullan. Yves Rocher sevdiğim ve alabildiğim markalardan. doğum günlerinde indirimler falan oluyor mağazalarında ama burada yok. Ben hep internetten alıyorum. Çift fazlı makyaj temizzleyici seviyorsan bence Yves Rocher 'inki en güzellerinden, duş jellerini de çok seviyorum. Hele kahvelisi mis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahveliyi duyduğum iyi oldu, peşine düşeceğim :) Kartımı doğum günümden birkaç gün önce çıkarttım tüh, doğum günü kampanyasını bilmiyordum. Birşey de demediler bana ya, üzüldüm şimdi :( Çok bilgilendirici oldu yazdıkların, çok sağol canım... :)

      Sil
  4. iadei ziyarete geldim hemen:)
    an itibarıyla ojeye bayılmış bulunmaktayım :) farını güle güle kullan, fiyatı iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oje Avon'un. İsmi de ''Teal'' mıydı acaba...Etiketi sökülmüş altından :) Çok teşekkür ederim, hoş geldiniz :)))

      Sil
  5. Çok güzel rengi güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  6. Sizi blog keşiflerinde buldum :) Ben de beklerim ayrıca güzel bir çekilişm var. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy süper! Hemen geliyorum. Sevgiler... :)

      Sil
  7. Bu rengi çok seviyorum, bir adı vardı bildiğim geçmişten kalan ama bir türlü aklıma gelmiyor, her gördüğümde bu rengi düşünürüm yok yok :) Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne ki rengin adı, merak ettim :) Çok sağol canım... :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Yves Rocher kaliteli ürünler çıkarıyor gerçekten

      Sil
  9. Allahım sana geliyorum :) renk nasıl bir renk öyle. Güle güle kullanın. Aynısından alcem banane :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk yıllardır aradığım ton :) Al sen de, başka bir yerde görmedim bu tonu. Sen de güle güle kulan tatlım :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Paletlerde kolay bulunmayan, orijinal bir renk değil mi canım :)

      Sil
  11. ilk işim bunu almak olacak. o ne güzel renktir öyle. incelemen için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk çok hoş değil mi tatlım, yıllar boyunca makyaj yardımcım olarak kalacak :) Teşekkür ederim... :)

      Sil
  12. Çok güzel bir renk. Baktıkça insanın içi açılıyor. Güle güle kullan Kahve Yanı'm.:)
    Ben geç görmüşüm yahu bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim bu tonu İnci'ciğim... yıllardır aradım, ama içime sinen bir versiyonunu bulamadım. Bunu sevdim :) Çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  13. Ama ben buna bayıldım. Renk çok güzel. Nasıl da uyumlu ojelerle Güle güle kullanın. Yves Rocher çok kaliteli bi de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kaliteli evet...

      Sil
  14. Farın rengi çok hoş.Oje'ye ise ayrıca bayıldım :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...