15 Mart 2015 Pazar

TCHIBO Çılgın Palet :)

Daha önce açılıp kapanabilen büyük bir Tchibo paleti paylamıştım. Bu defaki ondan çok farklı. İçindeki çılgınlıklara yakından bakalım :)



Böyle her biri ayrılabilen 4 uzun paletten oluşuyor. Her bir palet, kenarda görülen siyah palet kutusuna konulup yanınızda taşınmak için hazırlanabiliyor. Her bir palette birbiriyle uyumlu renklerin seçildiği birer allık, ikişer ruj ve 10'ar tane de far var. İster üç paletli büyük kutuyu, ister tek paletli küçük kutuyu kullanıyor veya yanınızda taşıyorsunuz.


Bu güzel, tatlı kutudaki palet, kutusu açıldığında gerçekten insanın kafasını karıştıran bir çılgınlığa sahip. Bence öyle! Neyi nereye takıp çıkaracağım, baya bir düşündüm :)


Renkler çok güzel...Hangisini yanıma alsam diye epey düşündürecek anlaşılan :) Acele makyajlarda çok pratik bir çözüm sunuyor. Hani ruja hangi farı yakıştırayım, hangi allıkla makyajımı bitireyim derdine son. Çünkü hepsi bizim yerimize 4 kategoride belirlenmiş. Bayıldım... bir tane de arkadaşıma aldım. Kadınlar günü indirimi vardı 29,90 Tl'ye inmişti bu palet. Nasıl fiyatı da uygun değil mi? Normalde 70 Tl civarında satışta olduğunu hatırlıyorum.


Bu da yine kadınlar günü indirimiyle yarı fiyatına aldığım (12 Tl) pudra fırçası. Hayvan kılına alerjisi olanlar için ince plastik kıllardan üretilmiş. Yumuşak güzel fırça, beğendim. Tabi rengarenk paletlerin gölgesinde kaldı :)

Diğer büyük Tchibo paletinin yayını burada. O çoook daha büyük, bakalım beğenecek misiniz :)


31 yorum:

  1. o kadar tchiboya gidiyorum, kahvelerimi o kadar oradan alıyorum, ne iş ben bunları görmemişim *-*
    otomatik rafa gidip kahvemi alıyorum ondan herhade ..ben tchibonun amblemini görünce otomatik o paleti yemeye felan başlarım ya da direk kupama atarım ahahah :)
    güle güle kullan pek güzel paletmiş canımcım <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tchibo mağazasına gidince ben katalog alıp çıkmaktan başka şey yapamıyorum. Kahve içenler, mağaza gezenler... Bir kaos :) Genelde online alışveriş yapıyorum. Ev konforunda, kafa rahat bakıp beğeniyorum. Palet de bon bon şekerleri gibi tam yenmelik yani, haklısın :) Zaten sür sür bitmiyor bu palet milleti. biraz çaya kahveye mi atsam şeker niyetine :))))

      Sil
    2. Çok sağol canım <3 <3 <3

      Sil
  2. Çok güzel hem de uyguna almışsın epeyce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uygun değil mi, bence de... Ne kadardır indirime girmesini beklemiştim. Teşekkür ederim Dilek'ciğim... :)

      Sil
    2. Sabreden derviş muradına ermiş :)

      Sil
  3. Bu tchibo mağazasına girip boş çıkan bir ben miyim acaba :/
    Bana hiç böyle şeyler denk gelmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana denk geldiğinde İstanbul'da bir Tchibo mağazasında 70 Tl'ye gördüğüm zamandı. Amaaan...Verilmez bu kadar para buna deyip, burun kıvırıp çıktım :) Ama aylar sonra online satışta çok çok indirimli görünce aldım.

      Sil
    2. Yoksa mağazadan ben de elim boş çıkıyorum hep. İçersem bir kahve içiyorum işte, hepsi o... :)

      Sil
  4. Ay bu çok güzelmiiiiiiş ya bayıldım, baya uygun fiyata almışsın çok şanslısın : ) güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Daha iyileri, uygun fiyatlıları sizin olsun dilerim ki... :) Tchibo her sene büyük bir palet çıkarıyor. Seneye daha güzelini çıkarır merak etmeyin... :)

      Sil
  5. Merhaba davete icabet etmek gerekir, geldim şimdilik bir kahve içimlik sonrasında uzun uzun olur ziyaretlerim, sevgiyle .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman hoş geldiniz sefalar getirdiniz, hemen bir kahve yapayım, 40 yıl hatırı olsun :) Tabi yine beklerim, sevgiler...

      Sil
  6. Bloğunuz çok güzel,palete de ayrıca bayıldım sevgili Kahve Yanı!! Takipteyim,,
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalara uçtum ben! :) Çok teşekkür ederim, sevgiler kucak dolusu... :)

      Sil
  7. Ne güzelmiş. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgün Hanım... :)

      Sil
  8. Tchibo'da ne güzel şeyler varmış böyle :)) iadeyi ziyarete geleyim dedim, böyle güzel bir yazı görmüşken de yorum bırakmadan geçemedim :* Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoş geldin :) Ayyy... Sevgiler <3 <3 <3

      Sil
  9. Aa cok guzelmis bu palet bayildimm nasil dikkatimi cekmemis acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengarenk değil mi :) sağol canım...

      Sil
    2. Kesinlikle :)) en kisa zamanda tchiboya ugramaliyim ;) teşekkürler cnm paylasim icinn

      Sil
    3. Asıl ben yorumun için teşekkür ederim :))

      Sil
  10. Hayırlı olsun, çok güzeller;) Ben de epeydir bu ürünün takibindeyim. Kullananlardan yorum almak için ararken sizi buldum:)) Nasıl memnun musunuz, kalıcı mı ürün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pigmentasyonu, kalıcılığı bir mac değil tabi ki ama bence ortalama, güzel bir far kalitesinde. Renk çeşitliliği zaten süper. Ne bileyim, beğeniyorum ben :) Bazla falan sürülürse çok daha canlı bir görüntü de verir... Ay ne güzel arayan birine anlattım oh çok mutlu oldum :)))

      Sil
  11. fırça ve aplikatörleri çıkmadı bende gizli bir bölmesi varda benmi göremedim acaba???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Sahi mi? Gizli bölmesi falan yok. Hemen o şeffaf koruyucuların arasından çıkacaktı. Hemen tchibo müşteri hizmetlerini ara, mutlaka ilgileneceklerdir. Vakit kaybetme ara...

      Sil
  12. şiboda kahve içmek çok keyifli yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve değil far far... Deep alemsin :)

      Sil
    2. onu biliyom yaaaa ama ben de şiboda kahve içmeyi çok seviyom kahveyi de orda oturmayı daaaa :) farlı kahve de vardır belki onu bilmem :)

      Sil
    3. Kreatif de düşünmüştü o farları kahvenin içine atmayı :) Çok şeker ya :D Ben de seviyorum çiboda kahve içmeyi valla. Millet tişört, battaniye alırken oturup onları izliyorum :D :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...