16 Mart 2015 Pazartesi

Günün Bakır-Bronz Makyajı!


     Bugün makyaj yardımcılarım bunlar...Kahve yanına makyaj... )
Benim makyajım biraz terapi amaçlı olduğu için yanında kahve içmeden makyaj yapınca, makyajım en güzel kahve tadından da, tonundan da eksik kalıyor sanki. Dinlenerek ve zevk alarak makyaj yapmak tek kuralım. Yoksa aceleye gelenleri makyajdan saymıyorum...
      Bugün böyle bir bakırlar broznlar istedi canım. Hemen ürünleri tanıyalım:
Far Paletim: Şimdi ben bu işlerin katakullilerinden pek anlamadığım için paletin ismini vermeyeceğim. Çünkü sosyete pazarından 10 Tl'ye aldığım ancak dillere destan bir markanın farı. Ne fark var derseniz, sadece fiyat... Sürümü kalitesi muhteşem... Herkes kendi kararını versin :/


Flormar tekli bakır far: Aslında bu far geçenlerdeki flormar  alışverişimin bir üyesi. Ayrıca tanıtım konusu olacak. Ama bugün makyaj yaparken kullanıyorum, mecburen önceden paylaşmış olacağım. Lights of Flowers serisini bilmeyen yoktur. Onun bakır renkli terracota farlarından bakır renklisi. Harika sürümlü yumuşak bir far. Ayrıca çok hafif bir biçimde yanaklarınıza   yedirebilirsiniz!  LF23 diye bir kod vermişler, başka ismi yok. Daha önce muhteşem açık mavili olanını (tıklayın!) tanımıştık. 

Avon kalem rujumuz... Golden Glimmer serisinden ''Spicy Gold'' adlı bu ruj aslında yeni sayılmaz. Birkaç sene önce annem kendisi kullanmak için almıştı. Geçen sene makyaj çantasında hala öylece durduğunu görünce el koydum :) Harika bir ruj, onu söyleyeyim. Kalem rujları tercih etmem hiç ama bu bambaşka...Pırıltıları, dudaktaki o kusursuz, oturaklı rengi...

Bronzing Powder: Avon Glow'un bronzlaştırıcı pudralarından ışıltılı ve açık renk olan ''warm glow'u ben, hafif kahve ve bakır tonlarındaki makyajlarımda açık renkli bir allık gibi kullanmayı tercih ediyorum. Yine altın renkli ve hafif sarı tonlardaki makyajlara da yakışan bir allık oluyor. Bu ürünü beğeniyorum. Yakında dibini göreceğimi umut ettiğim, bol kullandığım ürünlerden.

Avon Ruj Gilded Velvet: Resimde turuncumsu bir görünüm vermiş ama sürüldüğünde daha çok ışıltılı kahve görünümü veriyor. Çerçevesiz kullanılamayacak kadar boğuk silik bir rengi var. O yüzden yukarıdaki kalem rujla çerçeve yapıp orta kısımlara doğru bu ruju sürüyorum. Güzel bir ikili oluyorlar.

Rengarenk günler diliyorum herkese!...


31 yorum:

  1. Olmazz,saylanmaz hani nerde makyajın uygulanmış hali :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Gizem katalım işin içine biraz... :)))

      Sil
  2. çok sevdiğim renkler cnm ne kadar bana yakışmasa da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik kombinasyonlarla yakışır aslında her tene canım. Ezber bozup farklı şekillerde kullanmak gerekiyor bazen :) Ne kadar çeşitli makyaj malzememiz olsa da aslında aynı tarz makyaj yapıyoruz genelde onu fark ettim.

      Sil
  3. Kalem rujdan ben de almıştım , bir makyaj foto.su gelecek diye bekledim yazının sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gibi olmuş dimi :) Ya çok güzel olmadı benimki :))) Ama zaten o ciciş ürünleri bir arada görüp kafamızda yarattığımız makyaj kombinlerinin ötesine geçemeyecekti oraya koyacağım hiçbir makyaj fotosu, bu da bir gerçek :)

      Sil
  4. Harikasın, kahvenin her an keyfine varabiliyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvenin en güzel hali kitabın yanındaki halidir, ikincisi de makyaj :))

      Sil
  5. Merhaba Bloğunuzu takibime aldım bende beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabi gelirim sevgiler :)

      Sil
  6. Tam benim tonlarım, bronz ve nude. Renkler süper,eminim çok güzel olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok daha güzel makyaj çalışmaları yapılabilir bu kombinasyonla. Benimki çok iyi olmadı :)))

      Sil
  7. güle güle kullan. youtube daki makyaj videolarına bakar mısın arada ? makyajla nasıl değişiyor insanlar ya. Bakır çok hoş kışa ne kadar da uygun hatta sonbahara . Aynen ben de makyajı rahat rahat yapmayı seviyorum ama hoş doğru düzgün beceremiyorum *-* Öğretsene bize makyaj yapmayı ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek izlemiyorum o videoları ama evet ya çok profesyonel yapanlar var bu işi gerçekten :) Benimki biraz boyalarıyla resim yapmaya bayılan çocuk masumiyetinde :)))

      Sil
    2. Çok iyi bilsem öğreticem de... :) Ama bak vazgeçilmez makyaj tüyom, fondötenin ve pudran pürüzsüz dursun istiyorsan bir gün önce yüzüne peeling uygulayacaksın. Çok fark ediyor. İşte de bu kadaaar :)))

      Sil
  8. Bronzer çok güzel görünüyor :) Far paletinin orijinalini biliyorum sendeki gerçeğine çok yakın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Aslında her bir farın üstünde o markanın amblemi de vardı. Kutusunun dış görünüşü de çok şık. Aşırı gerçek... Ben amblemleri silikleştirdim :)

      Sil
  9. Resmen bana yazı hatırlattı 😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De mi ama... Özledik yazı bu sefer fena halde. Artık bahar kokuları, yaz renkleri şirin görünüyor bize :)

      Sil
  10. Benim de en sevdiğim tonlardır bakır renkleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakır, toprak...Bu renkler doğayla bağımızı hatırlatıyor. Onun için vazgeçilmezimiz sanırım :)

      Sil
  11. Geldim :) Bakır tonlarına ben de bayılıyorum, hepsi çok güzel cnm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin :) Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  12. Bu tonlara hastayım işte, çok güzel ve uygun seçimler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, bu tonların bu kadar çok sevildiğini bilmiyordum, meğer benim gibi çok hastası varmış :)

      Sil
  13. uygulanmış halini merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kısmını gizemli bıraktım. Herkes hayalindeki en güzel makyaj resmini kafasında canlandırsın istedim biraz da :) Bir de benimki o kadar iyi olmadı açıkçası... :)))

      Sil
  14. Avon'un Arabian Glow serisini bende kullanmıştım bir ara.Güle güle kullanın sizde :)

    YanıtlaSil
  15. Buaralar kahve tonlarındaki rujlara takmış durumdayım ama genelde mat ve ışıltısızları tercih ediyorum o yüzden içimden ruj keşke mat olsaymış dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mat dönemimdeyim bu aralar, mat arayışındayım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...