24 Mart 2015 Salı

Flormar Kutusu!


 
Yıllanacak artık, paylaşayım bari dedim. Bu kutudan renkli renkli şeyler çıkacak, hazır mıyız :)

 
Flormar'ın şu meşhur %70 indiriminin bazı üyeleri... Hangilerini sevmişiz, hangilerini o kadar da sevmemişiz hemen bakalım...
 
 
Geçenlerde paylaştığım kahve bronz makyaj yardımcılarından olan bakır renkli Flormar farının sürümü işte böyle. Yanındaki altın renkli olanı da Flormar'ın 3 TL'lik metalik serisinden. Sürümü de işte böyle, yani gerçekten de metalik...
 
 
Soldaki mavi, yine metalik serisinden. Ama sağdaki, Azzuro adlı bir mavi ve mat seriden. Sürümü gösterilen metalik olanı...Diğerinin desenini bozmayacağız :)
 
 
Bu da Passionate Dots serisinden son kalan yüzde yetmiş ruju. Koyu bir kahve ama bordo-kahve bitişleri olan harika bir renk. Sürümü de işte böyle :)
 
 
Bu ruju buldum size, işte de rujun linki :)
Kapatıcıların en açığı olan Fairy Lights da yarı fiyatına inmişti.
 
 
Hoş, şık bir ruj görünümünde. Kremsi, yumuşak sürümlü. İşte böyle:
 
 
Hemen arkasındaki da shimmering baked powder. Pırıltılı, terrakota pudra, silver light. Ben bunu daha çok aydınlatıcı olarak hayal edip aldım ama adı üstünde pırıltılı. İşte sürümü:
 
 
Aklınızda bulunsun, shimmer diyorsa içinde yaldızlar, parıltılar var demektir. Disko topuna dönüşmenizi gerektiren bir gece makyajı düşünmüyorsanız uzak durun :))) Highlighter denilen aydınlatıcılı ürünlerden arıyorsanız yani, ayna parlaklığı veren mica'lı ürünler; içerisinde ''illuminate '' kelimesi geçmek zorunda. Benim aradığım parlaklık, aydınlık bu kelimede mevcutmuş meğer :)
Bu pudrayı napıcam, nerde kullanıcam bilmiyorum...Çok abiye! Beğenmedim:(
 
Size keyifli makyajlar...
 
 

31 yorum:

  1. Waoow göz kamaştırıcı!! nasıl 3 tl oluyo yaa *-* 3 tl di mi ? alıyım 10 tane o zaman ne güzel ucuzmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3,25 tl mi ne, güzeller valla. Metalik farları seviyorsan kaçırma. Yeşili, grisi falan da var...:)

      Sil
  2. O rujdan ben de aldım AŞIĞIM ona ben aşık!! Ya kahve değil bordo değil ne desen değil ama bir o kadar da güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de Dilek, kalıcı bir de o harika renk ya, bayılıyorum. Ben de kategoriye sokamadım. Bordo diyemiyorum, kahve diyemiyorum :)

      Sil
  3. Ne indirimi ki bu? cahil kaldım :D ruj harika görünüyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ruj muhteşem, onu kaçırma, 6 tl idi hem de. Kaldıysa mutlaka al. Bak işte link de vereyim : www.flormar.com.tr
      Burda ana sayfada, sanırım üstte bir yerde küçücük bir outlet yazısı göreceksin. Ordaki ürünler %70 indirimli. Ruj da onların içinde.

      Sil
  4. Tagledim senieeee =)Beklerim kisacasihersyeburada.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. merhaba tatlım çok güzel bunlar güzel günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  6. son yazıma baksan ya amaaaa taam mıııı :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullan, şu tekli farları bir alamadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekli farların, Flower Lights serisindekiler harika bence. Hani şu 5.5 gr'lık, büyük olanlar... Çok teşekkür ederim canım... :)

      Sil
    2. Ay pardon lights of flowers'tı doğrusu sanırım :)

      Sil
  8. İyi günlerde kullanan fiyatı da oldukça iyiymiş denemesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı iyi gerçekten. Ben renkli kozmetikte Flormar'ı uygun fiyatlı ve kaliteli buluyorum gerçekten...

      Sil
  9. Rujun rengine bayıldımm güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruj harikaaa...! :) Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  10. Hepsi birbirinden güzel :) Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  11. Ufff, ben de flormarın deluxe cashmere rujlarına taktım kafayı. İndirime girse de stokları çökertsem :)

    YanıtlaSil
  12. Sahi mi diyosun? Denemedim...! Bak çok güzel de kaçırıyosam üzülürüm :) Ay çok sağol haberim oldu hiç değilse... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bitanem ben de ilk kez dun kesfettim ve dunden beri aklim bu rujda. Adi gibi kasmir bir yapisi var, mat bir ruj ama dudagi kurutmadan nemlendiriyor tarifi yok bu rujun

      Sil
    2. Huuu! .Tamamdır... Ruj ve far hastasıyım yaaa.... :)

      Sil
    3. Aynen bitanem ben de rujlara bayılırım her ne kadar çoğu zaman sürmeyi unutsam da !!

      Sil
    4. Çantaya at bi tane çok işe yarıyor. Hani makyajda en sona ruj kalıyo ya unutman çok doğal :) Ben ertesi günün makyajına ait ruju bir gece önceden çantaya atıyorum, ne olur ne olmaz :D

      Sil
  13. Güle güle kullan hepsini de.
    Farları çok güzel Flormar'ın. Bir de gramaj olarak çok fazlalar, kullan kullan bitmiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gramaj olayı harika gerçekten canım. Hele uygun renkliyse highlighter olarak da kullanılabiliyor, bitmemesi güzel :)

      Sil
  14. O indirimden bende pek çok ürün almıştım ve özellikle bir rujunu hala çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim süper ya, yine başka bir serilerine daha uygulasın bu indirimi Flormar! :) Bitti çünkü indirimde bişey kalmadı doğru dürüst.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...