3 Mart 2015 Salı

DOVE Şampuan ve Saç Kremi

 
Şampuan ve saç kremi ikilisinden oluşan Dove setini alalı biraz uzun zaman olmuş sanırım... :) Dolapta görünce farkettim. Nihayet sıra geldi ve kullanıyorum. Dove'un kremi,
sıvı sabunu ve kalıp sabunlarını daha önce beğenerek kullanmıştım. Ama saç ürünlerini ilk kez kullanıyorum.
 
 
Dönem dönem şampuanları değiştirip yeni bir markayı kullanmak gerekiyor. Yıllar önce saç derimdeki problemler için gittiğim doktorum bana bu tavsiyede bulunmuştu. Her hangi bir markayı 4 hafta kullandıktan sonra başka bir taneye geçmek gerekiyormuş. Faydalı içerikteyse ve saça iyi geldiyse bile 4 haftadan sonra değişiklik iyi geliyormuş. Sanırım bu yüzden ilk kez kullandığımız şampuanlar için, ''aaa! bu bana iyi geldi'' diyoruz :)))
 
Nedeni her ne olursa olsun değişik şampuan kullanımı psikolojik olarak bile iyi geliyor bana. O nedenle Dove'lar için heyecanlıyım... :)))
 
Evettt...Kullandım ve işte yorumum:
Şampuanı güzeldi. Ya da değişiklik saçıma iyi geldi bilmiyorum ama kıvamını beğendim. Yalnızca o muhteşem kokulu Dove sabunlarındaki parfümü aradım sanırım ama o tarz bir koku alamadım.
Saç kremi ise şampuana nazaran çok çok daha güzeldi. Yoğun kıvamlı ve içindeki besleyici yağları hissettiren bir yapıdaydı. Kremden çok memnun kaldım özellikle. Şampuandan tekrar alır mıyım bilmiyorum, karar vermek için bir kaç kez daha kullanmam gerekebilir. Ama Dove saç kremi kesinlikle bittiğinde alınacak.
 
 
 

2 yorum:

  1. Dove şampuanın başka versiyonları var mı? Kullandınız mı? Görüşleriniz neler?

    YanıtlaSil
  2. Yoruuuuuuum! :) Bekliyorum...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...