18 Mart 2015 Çarşamba

DERMOKİL...

 

Yıllardır her yerde duyup gördüğüm Dermokil maskeleri, kullanmak üzere aklımın bir köşesinde bekler dururdu. Kullanmak bugüne kısmetmiş...:)
     Sağolsun Dermokil beni de unutmamış ve denemem için çok tatlı bir paket göndermiş. Bu sayede Dermokil markasının, dillere destan kil maskelerinden başka da pek çok ürün kategorisine yer verdiğini öğrenmiş oldum. Neler yok ki, gelin inceleyelim... :)
 
 
İlk defa tanıştığım ürünlerden biri özel besleyici kremdi. E vitamini ve Provitamin B5 içerikli krem, yumuşak bir sürüme sahip. Kokusu çok hafif ve güzel. Normal ciltler için üretilmiş. Tabi ki hemencecik yüzüme sürdüm :) Makyaj altı kullanımı için böyle soft sürümlü ve E vitaminli bir krem tasarlıyordum kafamda. Dermokil çoktan üretmiş :) Gelen ürünlerin yıldızıydı, bu kesin...Gramajı, 50g.
 
,
 
25 yaş üstü yağlı ciltlere özel üretilmiş ve bal özü içerikli kil maskesi çok hoşuma gitti. İlk defa kullandığım maskeyi az önce duruladım. Yağlı bir cildim olmamasına rağmen yüzümde kuruluk ve gerginlik oluşturmadı. bugüne kadar kullandığım kil maskelerinin hoşlanmadığım bir özelliği, kolay durulanmamalarıydı. Ne kadar ovalasam yıkasam da yüzümün olmadık yerlerinde hala kalıntıları kalır, maskeyi yaptığıma yapacağıma pişman ederlerdi beni. Bu maske kesinlikle çok kolay durulandı. Hoş bir koku ve cildimde yumuşak bir hisle bıraktı beni. Üstelik bolca sürmeme rağmen ürünün yarısı hala ambalajında. Bir kez daha kullanabileceğim :)
 
 
25'er ml'lik bu şeker el kremlerinin sürümleri besleyici kreminkinden biraz daha soft. Kokuları ve el üzerinde bıraktıkları yumuşaklık çok güzel. Birini hemen çantam için ayırıyorum. Diğeri de artık çekilişte hediye edilmek üzere sahibini bekleyecek :)
 
 
Bana gelen ürünler böyle işte...Ama Dermokil'in diğer ürünlerine de mini katalogdan bir göz atalım:
Yağlı cilde sahip erkekler için olan ürünleri:
 
Yine 15 yaş üstü yağlı cilt problemine karşı, bayanlara özel ürünleri:
 
25 yaş üstü ciltler için, bal özlü(yağlı ciltler için), argan yağlı(kuru-hassas ciltler için) ve hamamelis özlü (normal-karma ciltler için) kil maskesi çeşitleri ve 35 yaş üstü için (Yine kuru,yağlı, normal cilt ayrımlarıyla) kil maskesi çeşitleri:
 
45 yaş üstü için vitamin kompleksli kırışık karşıtı kil maskesi çeşitleri:
 
Fotoğrafını atlamışım sanırım ama sonraki sayfada şık kavanozlarda, 500 gr'lık, demir, magnezyum,kalsiyum, bakır ve fosfor mineralleri karışımlarından oluşan, yüz için bakım maskesi çeşitleri vardı üç tane.
 
En baştaki bendekinin aynı olan nemlendiricinin, bundan başka 3 çeşidi daha var, hamamelis özlüsü (karma cilt için), Shea yağı içeriklisi( kuru ciltler için), ve yağlı ciltler için parlamayı önleyen nemlendiriciler...
 
Yine Dermokil'in daha önceden haberdar olmadığım diğer ürünlerinden, tonikleri :
 
Yüz temizleme jeli, yüz ve göz temizleme sütü, çok şık kavanozlarda anti-aging gündüz ve gece kremleri... (ne kadar uğraştıysam fotoğraflarını yükleyemedim)...
Vitaminli göz çevresi bakım ürünü:
 
Vücut losyonu, tüpte va kavanozda el kremi çeşitleri, 500 gr'lık bir kavanozda sıkılaştırıcı vücut maskesi...
Duş jeli çeşitleri ve koca bir kavanoz banyo tuzu... En renkli ürünler bunlar sanırım :)
 
Bu ürün çeşitliliği beni çok şaşırttı gerçekten. Dermokil 'i kil maskeleriyle tanıdığım için katalog sayfalarını çevirirken baya şaşırdım. Ama bitmedi, daha şampuanları, saç kremi var. Üstelik kil ve keratinle dökülmelere karşı saç bakım maskesi de var:
 
''Kil'den gelen güzellik'' sloganıyla büyüyen Dermokil 'in online satışı da varmış! bunu da öğrenmiş oldum, süper :))) İşte online satış sitesi: www.dermokilshop.com 
 
Bu kadar vitamin, bitkisel öz ve doğal kil yanı başımızdaymış meğer :))) 
 
 

18 yorum:

  1. Dermokili kınıyorum hani bana maske :D Güle güle kullan şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske de krem de güzelmiş gerçekten, sağol canım :)

      Sil
  2. Dermokil bana da bir paket göndermiş ürünleri henüz deneyemedim ama sadece el kremini deneyeceğim çünkü kuru ciltler için maske göndermiş benim cildim yağlı anneme denettireceğim :) Güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de tam tersi, cildim kuru, yağlı cilt maskesi vardı :) Ama hiç kurutma yapmadı, çok sevdim...

      Sil
    2. Teşekkür ederim canım, sen de güle güle kullan :)

      Sil
    3. Teşekkürler canım ben de kuru ciltler için olanı denesem mi acaba :) Ya iyi gelirse :) Bu arada blog tasarımı için info@yenibilge.biz adresine mail atarsan Sinan yardımcı olacaktır mutlaka.

      Sil
  3. Bu kış iş seyahatim dolayısıyla Kütahya'ya gittiğimde kremimi unutmuş olmam üzerine alel acele almıştım. (kremsiz hiç bir şeye dokunamam) Normalde sabit bir markanın sabit bir türünü kullanmama rağmen dermokil de gerçekten fena değildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk defa sürmüş oldum, beğendim. Aynen ya, el yıka krem sür, el yıka krem sür... Yatana kadar hayatım bu :)

      Sil
  4. Merhaba bloğunu keşif etkinliğinden buldum, iyiki bulmuşum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, iyi ki bulmuşsun :))

      Sil
  5. Hemencik geldiiimm. :) Ama takipçi bölümün yok? Nasıl takibe alıcass? :/
    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa! Siteye katıl bölümünden siteye katılcaz, ardından onun üstünde Kahve Yanı ; çevrelerime ekle diyor ya, ordan takip ettiklerim'e tıklayacağız, işte bu kadar :) Sonra da bol kahveli bol kitaplı ve renkli bir dünyaya merhaba diyeceğiz :))) Sevgiler...

      Sil
  6. ben geldiiimm=)) zaten takipteymişim kız evet burdan dermokileeee sesleniyorummmmmmm....
    lütfen çağrıma kulak verin =))))

    YanıtlaSil
  7. Şu an evde 5 farklı çeşit el kremim var ama içlerinde en beğendiğim Dermokil. elimdeki kremleri bitireyim bundan sonra Dermokil'den şaşmayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, ben de çok sevdim. Saf bir krem...Öyle yapışıp kalmıyor, saf, doğal...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...