4 Mart 2015 Çarşamba

Beyaz Meleğim'den Hediye!

 
Beauty Baby 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel çok güzel bir hediyeleşme etkinliği düzenlemişti. Blog eşleştirme sonuçlarında Beyaz Meleğim benim eşimdi. Yolladığı harika hediye kutusu bugün elime ulaştı. İçi muhteşem hediyelerle dolu bu kutu benim için ayrıca çok önemli. Çünkü
8 Mart aynı zamanda benim doğum günüm :)))
 
 
Çok teşekkür ederim Beyaz Meleğim, kullandım bile! Ojeler kutudaki Note Oje... :) Tamam birazdan hepsini göreceksiniz. Öyleyse bakmaya devam... :))
 
 
Kutuyu açtığımda pembiş pembiş harika ürünler beni bekliyordu. Tabi ki o tatlı heyecanı doyasıya yaşadım :)
 
 
Watsons'a özel gül içerikli bir el kremi... Görüntüsü çok lüks ve insanda hemen açıp kullanma isteği uyandırıyor. Watsons'un el kremlerini çok beğeniyorum zaten ama güllü olanını daha önce ne görmüş ne de denemiştim. Benim için hoş bir sürpriz oldu :)
 
 
NYC'nin kirpikleri kıvıran rimeli, siyah ve yine NYC Expert Last Pembe ruju, 417 Flirty...NYC markasını da ne kadardır duyuyor ve merak ediyordum. Hatta daha geçen gün, ''tamam bunu da deneyeceğim öyleyse'' dedim ve Beyaz Meleğim sayesinde bu hayalim hemencecik gerçekleşti :) Secret gerçek! :))
 
 
Note Oje, 10 Dark Nude ve Flormar Silk satin Oje SS03 Lingerie...
 
Bu iki ojenin rengine de bayıldım. Dark nude'u hemen sürdüm zaten üstteki resimde biraz görünüyor. Flormar'ın bende sadece bir ojesi vardı, o da her siparişte hediye ettiği yeşilimsi altın sarısı garip renk ojesiydi :) Keşke başka bir rengi daha olsa diye düşünürkeeeen, işte Beyaz Meleğim en güzel uçuk nude pembe tonunu seçmiş ve göndermiş bana. Harika bir renk, sürer gösteririm de buradan.
 
 
Essence'den benim için çok çok güzel iki ürün seçmiş Beyaz Meleğim. Geçen gün Essence standına ürün almak için gittim Gratis mağazasında. Tamamen talan edilmişti. Bunu böyle açıklayabilirim yalnızca. Böyle bir manzarayla ilk kez karşılaşıyorum. Ruj kısmında iki ruj kalmıştı, far kısmı bomboştu. Pudralar, allıklar tek tük yıpranmış ambalajlıları kalmış. Oooo dedim, Essence çok seviliyor! Kalan rujlardan birini aldım hemen Beyaz Meleğim için, ama başka bir şey bulamadığıma üzüldüm. Derken Secret çarkları çalışmış çalışmış, Beyaz Meleğim bana stantta bulamayacağım güzellikte iki Essence ürünü göndermiş :) Uçuk pembe (benim çok sevdiğim bir tondur) sedefli bir far ve en sevdiğim ruj rengi olan açık turuncu 02 Coral Delight'ı... Hem de long lasting bir lip gloss, hemen sürdüm, kalıcı, yehuuuu! :)))
 
 
 
Veee... Kullanıp çok sevdiğim, muhteşem kokusuna bayıldığım, bittiğinde üzüldüğüm, bir gün tekrar almalıyım diye aklımın bir köşesine yazdığım duş jelimi Beyaz Meleğim benim için seçmiş, göndermiş bile :) İpek proteinli harika bir duş jelidir. Kremsi pudramsı kokusuyla hala tanışmayan varsa kesinlikle tavsiye ediyorum.
 
 
Bütün bu harika hediyeler için Beyaz Meleğim'e teşekkür ediyorum. Kendim için seçsem bu kadar özenli ve güzel tercihlerde bulunamazdım. Bu güzel organizasyon için Beauty Baby'e ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum...Yeni etkinliklerde buluşmak üzereee...
 
 
Hayatınızdan hediyeleriniz, sürprizleriniz, sevinç ve heyecanlarınız eksik olmasın....
 

6 yorum:

  1. Iyi ki katilmissin cnm bu arada hediye ker süper güzel günlerde kullan cnm doğum gününde de şimdiden kutlu olsun...♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki katılmışım çok sağol canım, vesilemiz sensiz teşekkür ediyoruz sana :) Çok teşekkürler...

      Sil
  2. Canım benim bu güzel yorumun ve tanıtımın için çok tskediyorum engüzel ve enözel günlerde kullanmanı diliyorum senin için gezip alışveriş yapmak benim için ayrıca bir zevkti bloğum sayesinde cok güzel dostluklar kuruyorum iyiki varsınız iyiki tanımışım sizleri ayrıca beauty beybi sana çok tskediyorum tatlım böyle güzel bir etkinlikle bizleri buluşturduğun için enkısa sürede tekrarlayalım bu etkinliği. Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzel oldu etkinlik, yine yapalım benzer bişeyler. Çoook öpüyorum :)

      Sil
  3. sıra sizlerde canlar ben teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığınız için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu konuda hiç becerikli değilim canım ya daha çekiliş bile organize edemedim :)))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...