7 Mart 2015 Cumartesi

8 Mart %50'leri-(1)



Doğum günüm diye mağazalar indirim üstüne indirim yapmışlar sağolsunlar :) Bu ürünlerin hepsini %50 indirim kampanyasından aldığım ve Dünya Kadınlar Günü'nde doğduğum için mutluyum da mutluyum :) Garnier'ın saç boyaları hariç diğer ürünlerin hepsini ilk defa kullanıyorum. Neymiş bu ürünler, biraz daha yakından tanıyalım...



Bunlar, Garnier ailesi. Garnier'in Neem özlü bir yüz yıkama jeli piyasada pek bir ünlü. Onu kullanmadım bilmiyorum ama bu pompalı 200 ml'lik Garnier indirimde hemen dikkatimi çekti. Üzerinde makyaj ve yüz temizleme jeli yazıyor. Yağlanma karşıtı ikisi birarada temizleyici diyor. Ama bunun öyle bir özelliği var ki, biraz uzun süreceği için şimdi anlatamayacağım. Ayrıca yazısını yayınlayacağım, o zaman anlatırım. Evet diğer Garnier yüz yıkama jelinden farklı...

Gelelim yüz kremine...Daha önce kullandığım turuncu renkli Garnier krem jel yapılı olduğu için yüzümü yeterince nemlendirmediğinden şikayetçi olmuştum. Bu ise Kamelya yağı içeren, besleyici ve yatıştırıcı özellikte olan, dahası beyaz krem kıvamlı bir nemlendirici. Yani tam benim aradığım gibi...Kategorisi, kuru ve çok kuru ciltler. Fiyatı 8 tl idi.

Saç boyaları 8 numara, koyu sarı. 5 tl'ye bulduğuma çok sevindim. Beyazlarımı kapatmak için 4 haftada bir boya kullanmak zorunda kalıyorum. Evettt...Daha şimdiden bir sürü beyazım var :( Bunu söylemese miydim acaba?? Neyse iş işten geçti :)


Diadermine Yüz peelingi...Söylemeliyim ki alışverişime değen en mucizevi ürün. Şimdiye kadar çok peeling denedim ama eve gelir gelmez denediğim bu Diadermine peeling bugüne kadar ki en beğendiğim. Çok çok çok beğendim. Kıvamı, içindeki ince yapılı aşındırıcılar tam istediğim gibi. Ekstra süngere, fırçaya ihtiyaç duymadan yüzü çok güzel kavrayıp hareket ediyor tanecikler. Öyle top şeklinde değiller ve yuvarlanmıyorlar. Neyse ben bu peelinge ayrı yazı hazırlayayım çünkü hak ediyor.

L'oreal üç etkili, cilt düzgünleştirici zengin temizleme sütü...İlk defa kullanıyorum. Suya dayanıklı makyajı bile temizleme iddiasında oluşu güzel. Hipoalerjenik olduğu ve alkol içermediği yazıyor ön yüzünde. Bunlar önemli özellikler. Çünkü sonrasında durulama gerektirmeden yüz sütü kullanmayı çok seviyorum. Tabi makyaj yapmadığımda...


Bunlar da Nivea'lar...9 'ar tl gibi, Nivea markalı ürünlere nazaran oldukça uygun fiyatlılardı. Mavi olan, normal ve karma ciltler için arındırıcı peeling. Pembesi de kuru ve hassas ciltler için tamizleme kremi. Yani yüz yıkama jeli ama gerçekten çok hassas. Her iki ürün de Nivea'nın o muhteşem klasik kokusuna sahip. Temizleme kremi, yüzümü aşırı geren yüz yıkama jellerinden sonra tam aradığım ürün. Meğer aradığım şifa Nivea'daymış. Peeling de başarılı ama diğer peelinglere göre öne çıkan bir özelliğini sayamayacağım. Tanecikleri, sürümü klasik peelinler gibi. Ama tabi o muhteşem Nivea kokusu yeter...

Yüzde elli indirimde olmasalar muhtemelen almayacağım ve kullanmayacağım pek çok ürünle daha tanışma imkanı bulduğum için mutluyum. 8 Mart'ları, 14 Şubat'ları, 31 Aralık'ları v.s özel günleri çooook seviyoruz :)))

5 yorum:

  1. Bu başlığımızın numarası neden 1? Çünkü aynı başlığın 2 numaralısı geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Kapak fotosundaki kahvenin kokusunu aldım misss gibi..:)))))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba... Güle güle kullanın... Geldim, gördüm, blogunuzu beğendim... Takipteyim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim...Kucak dolusu sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...