1 Şubat 2015 Pazar

Taşınırken Makyaj Malzemeleri

Taşınma esnasında en kıymet verdiğimiz eşyalarımızın nasıl korunup saklanacağı çok önemli mesele...Bu kıymetliler arasında ilk sıralarda makyaj malzemeleri geliyor tabi :) Hele ki bir çantaya doldurup da yanınıza alamayacağınız kadar çoksa, nasıl taşınacağı çok önemli. Nakliyat şirketlerinin bu konudaki özenleri (!) de göz önünde bulundurulursa...
 
 
Doldurabildiğim kadarını sağlam kutulara koydum. Kutuyu maksimum doldurmak önemli, çünkü boşluk kalırsa birbirlerine çarpıp kırılma ihtimalleri var. Kutunun ağzı da sağlam kapanıyorsa, hazırladığınız kolilerden birine koymak elverişli... Yine kutunun, koli içerisinde sallanmamasını sağlamak da çok önemli. Bunun için de, koliyi en son aşamada kapatırken en üste bir kazak, gazete v.s tepiştirebilirsiniz, ben öyle yapıyorum :) Yalnız burada kazağın, makyaj malzemeleri yanındaki değersizliği hemen dikkat çekmiş olmalı! :))) Çünkü kıyafet şu bu önemli değil, makyaj malzemeleri yani oyuncaklarımız çooook kıymetli :)))) Benim için öyle...
 
 
Yaklaşık bir haftalık süreçte kullanacaklarınız da büyükçe bir makyaj çantasına koyup yanınıza alabilirsiniz. Sonuçta valizinizde daha güvende olacaklardır. Hem de oyuncaklarınız yanınızdan ayrılmamış olur :)
 

9 yorum:

  1. Allah kolaylık versin çok yorucu oluyo bu taşınma işleri :) Ama bakıyorum da sen üstesinden gelmeyi başarmışsın :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah çok zor bu iş...Posam çıktı valla... Kolileri atmadığıma sevindim. Ama daha çok gazete stoklamadığım için kendime kızdım. Her taşınmadan yeni bir ders çıkarıyorum :)

      Sil
    2. Teşekkürler canım...

      Sil
  2. Taşınmak mı? Çok yorucu hele de çok eşyanız varsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gerçekten de...Mobilya tarzı ağır eşya fazla değil ama küçük eşyamız çok...Baya zorlandım bu sefer hazırlanırken :(

      Sil
  3. Aman Tanrım bir an kendi odamın taşınacağını düşündüm de benim malzemeler çok yer kaplar herhalde :) Allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Malzeme çoksa bir kaç sağlam valiz hazır etmek lazım herhalde fazladan :))) Ben birkaç koliye dağıtıyorum, tek başına makyaj kolisi yapmadım. Çünkü o koli zarar görecek olursa hepsini birden riske atmak istemedim. Baya bir de yanıma alacağım, tamamdır :)

      Sil
  4. Taşınmak zor olmaz mı? Bir de küçük eşyalar çoğunluktaysa.. Sihirli bir el dokunsa ve anında her şey yer değiştirse . Öğrenciliğimde çok çektim taşınma işlerinden. Sağ salim atlattıysan ne mutlu.

    Bloğunuzu çok beğendim. Bu arada bana da beklerim, gelir misiniz? :))

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim İnci'ciğim hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...