26 Şubat 2015 Perşembe

Maybelline Lipgloss, Stellar Berry


 
Maybelline New York, Color sensational Cream Gloss, Stellar Berry... Sürdüğümde en doğal duran ve bana en yakıştığını düşündüğüm lip gloss bu gerçekten de. Bir arkadaşımın hediye ettiği bu rujun devam renklerini çok merak ediyorum. Belki de en güzeli budur, kim bilir :)

 
Sürümü bu şekilde işte. dudakta çok daha doğal duruyor. Lip gloss olmasına bakmayın, çok dayanıklı. Bu fotoğrafı çektikten sonra elimi yıkamaya gittim. Sabunlayıp duruladıktan sonra, neden bu kadar çok sevdiğimi anladım. İşte sonuç!
 
 
Resmen elimde dövme izi gibi kalmış. Demek ki dudakta duruşunu da aynı nedenle beğeniyorum. Kalıcılıkta rengi çok iyi.
 
 
 
Bu rujla ilgili görüşlerinizi bekliyorum. Kullandınız mı, beğendiniz mi?
 

4 yorum:

  1. Güle güle kullan kuzum maybeliine stick ruju var bende de bende çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline rujlarına sardırıcam galiba :)

      Sil
  2. ooo şahane duruyor kalıcılığı fln çok başarılı almak lazım en kısa zamanda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı ön planda gerçekten. Başta çok önemsememiştim ama şu an itibariyle maybelline rujları bende acayip saygın bir konumda :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...