28 Şubat 2015 Cumartesi

Diadermine Yüz Yıkama Jeli

 
Birkaç çeşit Diadermine yüz yıkama jeli arasından seçip aldığım bu jel, beyaz krem kıvamlı ve yeşil jel kıvamlı olanları arasında kendini hemen belli ediyordu. Mavi jel kıvamlıydı ve Deniz Mineralleri içerdiği yazıyordu üzerinde. Kapağını açıp da kokusuna da bakınca tamamdır dedim.
Kokusu gerçekten çok taze ve ferahlatıcı...
Taşınırken, kolilerin içinde çok fazla soğuğa maruz kalmış olmalı ki kullanırken jel kıvamı, avucumda pütür pütür parçalara ayrılıyor. Nolmuş bu jele anlamadım ben. Bir taşınmada kimyası, yapısı değişivermiş. Sanki artık pek köpürmüyor da. Yüzüme sürerken paramparça dağılıyor. Ben de fazla yayamadan öylesine duruluyorum gidiyor.
 
Kullanımıyla ilgili arkasındaki bilgilere göz atalım :
 
 
Bendeki tüm cilt tipleri için olan versiyonu. Yeşil olanı yağlı ciltler için, beyaz olanı da kuru ciltler için sanırım. Aslında kuru ciltler için olanını almayı tercih ederdim. Ama görüntüsü çok da hoş değildi (Bende alma isteği uyandırmadı). Deniz ve mineral kelimeleri, bir de üstüne mavi renk beni bu jelde kendine çekiverdi :)
Denemiş oldum... Bir daha almayı düşünmeyeceğim bir yüz yıkama jeli. Ama yine migrosun yüzde kampanyalarından birinde karşıma çıkarsa bilemiyorum yani :)))) 

3 yorum:

  1. Ay canım aynı durum Garnier Neemde benım basıma geldı.Başta Ispartanın havasından donmuştur dedim kalorifere koydum sonra kendine geldi :) Sıcak bi yere koy istersen bakalım düzelecek mi? Diadermine ambalajından mıdır nedir bende de alma isteği uyandırmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol önerin için canım. Deneyeyim bakalım... Evet ya ambalaj, sunum ne kadar önemliymiş meğer, resmen ambalajı yüzünden kuru cilt için olanını alamadım :)))

      Sil
  2. Dayanamadım yine aldım bugün yaaa... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...