21 Ocak 2015 Çarşamba

Safranbolu Kahve Takımı

 
Son yıllarda moda olan bu döküm kahve takımlarına bayılıyordum. Pek çok yerde satılmasına rağmen kimileri orijinal olmuyor maalesef. Kaliteli bir takım almak istiyorsanız biraz araştırma yapmalısınız. Çok hafif ve kalaylanmış bakırdan yapılanları tercih etmenizi önermem. Biraz ağır ve döküm olmalı.
Çünkü bakırlar
kahvenin sıcağıyla aşırı ısınıp kulpundan tutulamayacak kadar sıcak oluyor. Döküm ve ağır olanlar ise hem gerçek işlevi olan, kahveyi soğutmama işini çok iyi yerine getiriyorlar hem de kulpları tutulamayacak kadar ısınmıyor. Zaten görünümleri bile çok daha asil oluyor.
 
Ben nihayet bir Safranbolu gezisinde aradığım mükemmellikteki takımı, pek çok seçenek arasından seçip alma imkanını yakaladım. Çok yerde var evet ama benim aldığım mağaza sadece bu kahve takımları üzerine çalışan bir mağazaydı ve sayamayacağım kadar çok çeşidi vardı.
 
 
 
Bu takımların, 6'lısı veya 2'lisi olmak üzere pek çok çeşidi bulunuyor. Renk seçenekleri ise altın sarısından, gümüşüne, bronz görünümlüsünden platin görünümlüsüne... Modeller, desenler o kadar çok ki seçmek için epeyce düşünmeniz gerekiyor.  Hatta kapaklı döküm takımların, genellikle Türk kahvesi için olanlarını görmeye alışmışızdır, burada nescafe için olanları da vardı. İşim çok zordu :))
Ben bunları seçtim...
 
Bir de geçenlerde bir arkadaşımız Şanlıurfa'dan hediye olarak bu döküm takımların bir başka modelini yollamıştı. Onu da burada paylaşacağım...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...