3 Ocak 2015 Cumartesi

Power Shine Palladium OJE-Blue Iridescence

 
 
İşte Oriflame'in en güzel oje serisi, Power Shine Palladium. Özel ayna teknolojisiyle üretilmiş. Parlayan tırnak cilası arayanların beklentilerinin de üstünde bir ürün. İçindeki mikro tanecikli aynalar o kadar küçük, o kadar küçük ki, oje homojen renkte bir pırıltıdan ibaret... Özellikle gün ışığında çok çarpıcı buluyorum.
 
 
İşte bahsettiğim o parlaklık hali... Bilmem anlatabilmiş miyim. Oriflame kataloğunun üzerine döktüm :)))
 


 
Bu da sürülmüş halimiz...
  
 
Bir de böyle...
 
Palladium serisinin başka 3 rengi daha vardı yanlış hatırlamıyorsam. Mürdüm, kırımızı ve pembe olabilir diğerleri, nedense aklımda öyle kalmış. Ama ben bu grimsi maviyi çok beğendim. Tam bir mavi denemez... Tonu hoş... Küçük bir şişesi var, 5ml. Oriflame kataloglarında kısa bir süre kaldı. Tekrar yer alır mı bilmiyorum...
 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...