14 Ocak 2015 Çarşamba

Oriflame Alışverişi

 
Neler var bir bakalım...Görüntüye aldanmamak lazım, bu fotoğrafta iki adet yüz maskesi, iki adet sürme göz kalemi, iki adet Volare parfüm ve bir de el kremi var :) Bugün geldiler ve hemen fotoğraflarını çektim. Ayrıntılı bakalım hadi... :)))


 
Yüz maskesi, Oriflame'in Essentials serisinin kış mevsimine özel çıkardığı bir ürün. Böyle her biri 6 ml'lik paketlerde olmak üzere iki tane. Essentials'ın kış mevsimine özel çıkardığı bu seri nem odaklı. Dudak balmı, yüz maskesi ve yüz kremi'nden oluşuyor. Kullanılacak çok kremim ve dudak balmım olduğu için bu ürünleri almadım. Yalnızca nem maskesine ihtiyacım vardı. Seri olarak alıp fotoğrafını çekmek isterdim açıkçası :))
 
 
 
Multi-Vitamin kompleksi ve cadı fındığı (macadamia nut) yağı içeriyormuş bu seneki kış serisi. Daha önceki senelerde, Essentials'ın kış serilerine ait kakaolu yüz kremlerini çok beğenmiştim. Yağlıydı ve hakikaten nemlendiriyordu.
 
Bunlar da sürme göz kalemleri...Yani Kajal Eye Liner'lar...Değişik serilerden olduğu için ambalajları farklı. Ruj sanmıştınız bunları değil mi :)
 
 
Pembe olanı, Oriflame'in yeni çıkardığı The One Makyaj Serisi'ne ait bir eye liner. Siyahı,grisi ve laciverti arasından gri olanı seçtim. Smoky Charcoal...
 
 
İşte sürümü de böyle...
 
 
Yumuşacık ve rahat sürülüyor. Sürdükten sonra ürünü muntazam tutan bir yapısı var. Yani hem yumuşacık ve kolay sürülüyor, hem de dağılıp bulaşmıyor. Teknolojisi harika!
 
 
Bu da Kajal Eye Liner, ama Oriflame'in önceki makyaj serisine ait. Morun en güzel tonu. Mystic Purple...
 
 
Sürüm konusunda Smoky Charcoal kadar kaliteli değil. Açıklı koyulu, homojem-n olmayan bir sürüm çıkıyor ortaya. The One serisi bu konuda daha iyi kesinlikle.
 
Gelelim Volare'lere...
 
 
Volare Edp Oriflame'in, kokusunu çok beğendiğim bir parfümü. Yıllardır aklımda, bir türlü kısmet olmamıştı. Böyle çanta boyu, 15 ml'lik küçük şişelerde görünce, o gün bugündür dedim :) Pudramsı yumuşak kokusuna bayıldım. Gül notaları ve pudranın (benim tanımımla) muhteşem uyumu...Şeftali, gül ve leylak notaları içeriyormuş (katalogdan baktım şimdi:) Bence pudramsı kokuları sevenlerin hoşlanacakları bir koku...
Tüm parfümlerin küçük şişelerde satılması taraftarıyım. Hem daha ucuz olur, hem de fazla bunaltmadan biterler. Hem kolay taşınırlar, hem de az yer kaplarlar. Hem deeee daha çok parfüm denemiş oluruz :)))
 

Bu da, bugüne kadar genelde rujlarını tanıttığım You Dazzle serisine ait bir el kremi. Hafif yapılı ve soft bir krem. Hoş, çiçekli bir parfümü var. Oriflame el kremlerini genel olarak beğeniyorum.
 
Oriflame alışverişimiz bu seferlik bu kadar. Yepyeni ürünlerle tanışmak üzere...
 

4 yorum:

  1. Klasik sürme gibi mi sürülüyo bunlar bana hacdan gelmişti zor sürdüm iki göz kapağı arasına aplikatör sıkıştırılıyo tuhaf bi uygulamaydı ama iki gün falan çıkmamıştı :D Bu da böyle bi anım :D

    YanıtlaSil
  2. O da güzelmiş gerçekten :) Yok, bunlar öyle zor sürülmüyor. Kalem gibi neredeyse. Ama kalemden çok çok daha yumuşak. Ucunu değil, yatay olarak tutup yan kısmını kullanmak gerekiyor sürerken. Böylece uç kısım daima sivri kalıyor. Kirpik diplerinden itibaren eye liner olarak uygulanıyor. Ama ben genelde kolaya kaçıp,kirpiklerimin arasına hafifçe sıkıştırıp göz içinden uyguluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Hm bi denemek lazım aslında çok merak ettim :) Sende güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...