8 Ocak 2015 Perşembe

Luxe Far ve Ruj







Uzun zamandır morlu lilalı far paletlerinde gözüm vardı. Avon Luxe
serisindeki Sophisticated Violets'i görünce acaba o lilalar morlar burda mı dedim. Bakalım burdalar mı...
 
 
Beş renk seçeneğiyle violetin pek çok tonunu sunmasını beklediğim palet, bende biraz hayal kırıklığı oldu... Şöyle ki, iki lila tonu yani ortadaki kare far ve hemen altındaki renk hemen hemen aynı tonda. Neredeyse gözle görülür hiç bir fark yok! Sürülünce de böyle...
 
 
Ne amaçla iki bölmeye de birbirine bu kadar yakın tonlar konulmuş, ben anlamadım. Zaten diğer renklerden biri koyu gri, biri de koyu mürdüm-patlıcan karışımı. Geriye kaldı, bir tane çok açık lila... Yani lilalı morlu beklentim mahsun mahsun bakıyor :))
 
Ama far kalitesi ve renk canlılığı süper, onu söylemeliyim. Avon'un diğer farlarına göre kalitesini kesinlikle belli ediyor. Ayrıca her bir rengi ayrı ayrı değerlendirecek olursam, şu koyu gri harika bir renk. Hele patlıcana bayıldım...Sadece şu patlıcan için bu palet alınır yani :))) O kadar mı kolay sürülür, o kadar mı renk verir...
 
Ben şimdi bu palete ruj da kombin yaptım. İşte de bakın :)

 
 
 
 
Avon Perfect Kiss rujlarından Loving Lilac... Sürülünce de böyle,
 
 
 
Ama asıl ruju sona bıraktım. Yine Luxe serisinin bir ruju. yıllardır aradığım fuşya ve violet karışımı. İşte...Joie...
 
 
Sürülünce saten görünümlü. Pigmentasyonu o kadar zengin ki silinse bile geriye mat ruj görünümlü bir tonu hala kalıyor dudakta.
 

Morlar, lilalar...Bu aralar favorim...
 

3 yorum:

  1. Lila ve mor farlardan oluşmuş bir far paleti önerebilecek kimse var mı acaba??

    YanıtlaSil
  2. http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/2015/01/flormar-lilac-harmony-5li-far-paleti.html Şöyle bişey mi mesela? :)

    YanıtlaSil
  3. Aaaa! Evet yoksa bu mu aradığım palet :)) Teşekkürler :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...