9 Ocak 2015 Cuma

L'OREAL Paris'lerim...


L'oreal Paris'in bendeki ürünleri bunlar. Extraordinary oil saç serumu ve Perfect Clean Yüz peelingi. İkisinden de memnunum ama peelinge bakınca alırken başıma gelenler aklıma geliyor ve gülmeden edemiyorum :))

 Şimdi L'oreal'in peelinglerini bilmeyen yoktur. Yanılmıyorsam 3 çeşidi var bunun. Pembesi, turuncusu beyazı falan... İçinde mikro tanecikleri en yoğun ve sert olan, yani en aşındırıcı özelliklisi bu turuncu olan. Ben de okudum araştırdım, bunu alıcam;
 
Ama çalışan bayan benimle bir çekişmedir tutturdu. İlla diyo pembesini alın. yok diyorum, çok aşındırıcı özelliklisini istiyorum. Yok diyo, yüzünüzü tahriş eder bu pembesini alın. Bu böyle epey sürdü. Yok bunu, hayır bunu!
 
Pembe olan tamamen krem kıvamında halbuki. Benim aradığım soyma işlemini yapamayacak kadar hassas bir ürün ve ihtiyacımı karşılamayacağının da farkındayım. Bakıyorum ikisi de aynı kampanyanın fiyatındalar. Israrın nedenini anlayamasam da ben de çetin çıktım ve istediğimi aldım sonunda. Ölü deri tabakasını soyacak ve kırışıkların yerleşmesini engelleyecek güçlü bir ürüne ihtiyacım var benim, bunu almak istiyorum o nedenle dedim :)


 Tanecikleri tam istediğim gibi. Aldığıma pişman olmadım kesinlikle. Üstelik kendi silikon peeling fırçasına sahip. Böylece ürünü kullanmam kolaylaşıyor. Şişesinin üstünde her yere de taşınabiliyor.Fırça dediysem öyle sert değil. Yumuşacık, esnek bişey...
 
 
 
 
 
Saç serumundan da  memnunum. Piyasada bu aralar çok saç serumu var. Diğerlerini kullanmadım, denemedim, hiç bir fikrim yok. L'oreal saç serumunu kampanya ürünü olarak teklif etmişlerdi, o şekilde aldım ve çok memnun kaldım. Kokusu da, sürümü de kaliteli. Argan yağlı saç serumları çok ünlü bu aralar. Ama bunda, çiçek özlü olduğu yazıyor, argan yok yani. Tüm saç tipleri için saç dokusunu kusursuzlaştırıcı bakım diyor. Gerçekten saçımda yağlı bir his bırakmadan onardığını hissediyorum.
 L'oreal'lerim hakkında düşüncelerim bunlar...
 
 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...