6 Ocak 2015 Salı

H&M Oje Seti

 
 
 
Dışarıda lapa lapa kar yağarken rengarenk ojelerle dolu bu seti paylaşmak istedim :) Böyle minik ojeli bir set almak hiç tarzım değildir. Bu hediye geldiği için sorun yok... :))
  
 
Üçü saten görünümlü oje, üçü de glitter oje olmak üzere tam 6 taneler. Hiçbirinin bir diğeriyle alakası yokmuş gibi görünen bu minikler çok şeker...
 
 
Aslında çok da minik değillermiş. Çünkü şimdi bilgilerini okudum ve her birinin 6.5 ml olduğunu gördüm.
  
  
İsimleri sırayla, Peacock Glitter ve Scyscraper...
  
  
Golden Days ve Poppy Red...
 
              
Petrol Sky ve Scarlet Purple... Petrolü sürdüm ama sürümünü çok beğenmedim. Tam kapatıcılığı yok. Yer yer açık, yer yer koyu tonlar kalıyor tırnakta ve ikinci kat ikinci kaaaat! diye bağırıyor :)))
  
 
     Bu da fiyatımız... Çocuk coşkusunda bir set, ne diyeyim... Dediğim gibi çok tarzım değil. Kutudaki görünümleri çok şeker, cici cici... Ama işte o kadar.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...