20 Ocak 2015 Salı

FLORMAR Alışverişi

 
Uzun zamandır ihtiyacını duyduğum pek çok ürünü bir arada, Flormar'ın sitesinde indirimde bulunca ve internet alışverişi konusunda diğer blogların memnuniyetini gözlemleyince bir de ben deneyeyim dedim... Flormar'dan ilk siparişimi vermiş oldum. Paketi açar açmaz fotoğrafladım tabi :)
Neler mi var???


Fotoğraftakiler az bir kısmı. Bir hediye oje ve bir de numune kremle birlikte toplam 15 adet ürün var aslında.
 
Hepsini tek tek tanıyacağız ama önce bir bakalım kutuda neler var:
 
1.Deluxe Multiefect Powder DM02-Vanilla&Beige multic. Yanlışlık olmasın diye faturadan bakıp yazıyorum. Çok efektli pudrası Flormar'ın. Oh be biraz sadeleştirelim :)
 
2.Fusion Baked Eyeshadow FB01 Cloud in the Sky. Fırınlanmış tekli göz farı. Harika bir renk...
 
3.Lip Care-Passion Friut. Flormar'ın meyveli dudak balmlarından lila renklisi yani bunun benim açımdan anlaşılır hali :))
 
4.Crazy Look Mascara- Yellow. Evet o çılgın rimellerin cırtlak sarı olanından! Bayıldım buna!
 
5.Waterproof Lipliner-218Stylish Lilac. Nihayet lila renkli dudak kalemi buldum! Üstelik suya dayanıklı!
 
6.Passionate Dots Stylo Lipstick PD24. Dudak kalemine en çok uyum sağlayan muhteşem ruj...
 
7.Metallic Eyeshadow A001 Silver Storm. Metalik gümüş renkli tekli göz farı.
 
8.Eyebrow Pencil-401 Beige. Kaş kalemlerinden en açık renkli olanı. Bej...
 
9.Orange Code Erkek Deodorantı
 
10.Green Code Erkek Deodorantı
 
11.Red Code Erkek Deodorantı
 
12.Black Code Erkek Duş Jeli
 
13. Gray Code Erkek Duş Jeli
 
14. Advice Timeless Antwrinkle Day Cream Sachette- Gündüz Kremi Numnesi
 
15. Satin Matte Nail Enamel GS10 Curry- Saten mat görünümlü hediye oje.
 
Kargo ücreti ödemeden toplam 51,30 Tl'ye mal oldu tüm bunlar. Aldığım ürünlerin hepsi indirimdekilerden olduğu için hesaplı bir alışverişti.Üstelik kargom hiç gecikmeden ve sorunsuz geldi.Flormar'ın online alışverişinden memnun kaldım.
 
 
Deneyimlerimi paylaşacağım, takibe devam... :))
Flormar'ın sitesine göz atmak isterseniz burada.
 

11 yorum:

  1. canım alışverişin süper olmuş benimde böyle bir alışverişe ihtiyacım var valla hepsini güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler canım, senin alışverişini de bekliyor olacağım...:) Flormar alışverişimden çok memnun kaldım. En güzel yanı da koliyle eve gelmesi. Gitsem mağazadan seçsem bu ürünleri bu kadar mutlu olmazdım :)))

    YanıtlaSil
  3. Çok ciciler güle güle kullan canım, ben de siteye baktım inceledim evirdim çevirdim :D hep rengarenk şeyler kalmış indirim bölümünde hiç bana göre değil ben hep nude takılırım, bir tek Deluxe Multiefect pudra hoşuma gitti bi' onun için de sipariş vermeye değmez artık bir dahaki güzel indirimleree :)))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :))) Evet bu ay cicili bicili ürünler indirimdeydi genelde. Flormar'ın sitesini keşfim yeni sayılır. Takipteyim artık :)

    YanıtlaSil
  5. Ya nasıl bir açgözlülük bendeki daha bugün bi sürü şey aldım :D Şimdide seninkileri inceliyor garip bir haz duyuyorum :D Delirdim mi ne :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyoruz renkleri napalım :) Bu arada ayyy neler aldın!? Bu da ben :)))

      Sil
  6. :) Seviyoruz renkleri napalım :)))

    YanıtlaSil
  7. Bu arada ''Ayyy neler aldın??!'' :)))) Bu da ben...

    YanıtlaSil
  8. Aldığın ürünlere bayıldım:) ben deodorantları çok merak ediyorum en kısa zamanda senden onları yorumlamanı da bekliyorum canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deodorantlar eşimin :D Şimdi hepsini koliledik taşınıyoruz diye. Du bakalım, kullansın ben görüşleri iletirim :))) Bayan deodorantı kalmamıştı o zaman, ben alamamıştım maalesef... Çok sağol canım, cicili biçili renkli şeyler alınca mutlu oluyorum ben de :)

      Sil
    2. Deodorantla çok güzelmiş bu arada :) Ama sitede hiç kalmamış artık :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...