13 Ocak 2015 Salı

Fairy City Lights Dudak Parlatıcı


Dudak parlatıcıları sadece ışıltılı olmasın, ruj gibi yoğun ve kalıcı da olsun diyenlerdenseniz ve doğal renklere bayılıyorsanız, Oriflame'in ''Fairy City Ligths'' koleksiyonuna özel çıkarttığı bu dudak parlatıcısından bahsetmeden geçmeyelim...
Rengi, altındaki etikette yazdığı üzere ''Nude Cream''... Çok beğendiğim bir nude tonuna sahip. Dudakta dağılıp rengini belli etmeyen parlatıcılar gibi değil, oldukça yoğun bir renk dudakta kalıyor ve tüpteki rengin aynısını dudağınızda görüyorsunuz. Yapısı yoğun, kalıcı. Uzun süre varlığını hissediyorsunuz. 
 
Dudak parlatıcılarla aram hiç yoktur, pek sevmem. Ama ben bu ürünü parlatıcıdan ziyade likit ve yoğun bir ruj olarak görüyorum. Harika kokusundan bahsetmedim bile... Çok yoğun bir vanilya-tarçın karışımı kokusu var. Çok lezzetli, tatlı mı tatlı bir kurabiye kokusu gibi.
 
 
Bence Oriflame bu formüldeki lip gloss'larını daha sık bulundurmalı.Arada bir koleksiyon ürünü olarak gösterip kaçırmamalı. 
Bu arada cicili bicili yazılar, etiketler eklemeyi öğrendim nihayet :)) Artık süslü püslü fotoğraflar göreceğiz...
 
 
 
 
 

4 yorum:

  1. :))) Bu konuda kendime biraz sansür uyguluyorum :))) Aslında sürümünü göstermeyi gerçekten çok isterim, harika duruşu olan bir lip gloss... Belki diyelim, niye olmasın :)))

    YanıtlaSil
  2. :D evet bende duruşunu merak ettim :) tamam cesaretini topladığın bi an o zaman :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...