4 Ocak 2015 Pazar

Essence Aydınlatıcı Pudra



Essence'in denediğim ilk ürünü bu aydınlatıcı pudra oldu. Birkaç çeşidi arasında seçim yapmakta zorlandım ve en sonunda Love Letters'ı seçtim. Diğerlerine göre daha açık renkli idi ve içindeki pırıltılar rahatsız edici görünmüyordu. Ürün kodu, ''01 Love Poem''.
 
Ben fırçayla görüntüsünü bozmadan önce harika bir mektup metni bulunuyordu yüzeyinde. Bu da ondan kalanlar :))
 
 
Yüz hatlarını belirginleştirmek için elmacık kemiklerinin üstüne ve belki biraz da buruna uzunlamasına sürülebilir. Ben bu amaçla kullanıyorum. Beğendim, güzel... Allığın tamamlayıcısı  olarak gördüğüm bir ürün.
 
İnce pırıltıları fotoğrafa yansımamış, üzgünüm :(
 
Bu da içeriği...
  
 
               Evet, bitince tekrar alıyoruz... :)))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...