28 Ocak 2015 Çarşamba

Bitti Gidiyor! 1

Bitenler çekmecem dolmuş, ben de hemen boşaltayım dedim. Tabi neler bitmiş, tek tek saymadan çöpe yollamayalım :) Bu blog v.s. paylaşım işleri henüz icat edilmemişken de ben biten ürünleri öyle pat diye çöpe atamazdım hiç. Kenarda köşede biriktirir, toptan atardım. Sonra da deli miyim ne!? derdim kendi kendime :)))
Halbuki delilikten falan değil. Biten ürünün deneyimini
unutmamak ve ona her baktığımızda hatırlamak için aslında bu hoşumuza gidiyor. Hem nolmuş canım, bütün delilikler böyle olsun, can kurban :)))
 
 
Bu Midsummer parfümünün roll-on deodorantı. Oriflame'in kadınlar ve erkekler için ayrı ayrı ürettiği parfüm serisi, Midsummer Woman'ın yani. Parfümünü çok beğenirim. Böyle nasıl desem taze alıç kokusu gibi. Oriflame'in İsveç klasiği olan kokularından. 15 yıldır falan kataloglarının kült ürünü sanırım. Ama özellikle roll-on'unu almak benim seçimim değildi. Parfümün hediyesiydi galiba. Parfüm evet ama roll-on'u sevmedim. Gereksiz buldum. Neyse ki bitti. Tekrar almayı düşünmem.
 
Garnier'ın kullandığım ilk kremiydi bu.
krem denemez aslında. Zaten ''24 saat günlük nemlendirici-canlandırıcı'' diyor üstünde. Bu ürün aslında tam da gün içinde yüzümüzü ıslatıp nemli tutmak için sıktığımız yüz spreylerinin etkisine sahip. Nemli, ıslak bir his...Ardından puf, uçup gidiyor. 24 saat etkili oluşuna katılmıyorum. Sık sık tazeleme ihtiyacı duyuyordum çünkü. Güzel bir ürün olabilir ama bana hitap etmiyormuş demek ki. Tekrar bu jel kremden almam.
 
Tender Care Balm'ın sade ve kokusuz olanı.Bitti ve gidiyor. Sadesini bir daha alıp kullanacağımı sanmıyorum. Kokulu olanlarının her birinin kokusu müthiş! Buram buram kokuyor... Ben de bu balmın değişik aromalara sahip dört tane, rengarenk versiyonları var artık. Neler mi??? İşte burada, bakın:)
  
Dr.Baumann'ın bu ürünü, selülit losyonu. Benim fikrimce selülitle mücadelede ne krem sürdüğünüzden çok nasıl masaj yaptığınız daha önemli. O yüzden ister pahalı, ister ucuz bir losyon olsun, krem bahane, masaj şahane :) Bu ürünün kokusunu beğenmedim hiç. Rahatsız edici. Sanki denizin dibindeki bütün yosun tutmuş deniz kabuklarını ezmiş, suyunu çıkarmışlar, ardından da losyon haline getirmişler :))) Aşamaların bu şekilde olduğunu sanmıyorum tabi ama benim algılayışımda bu koku böyle :) Aslında kötü kokuyorsa faydalıdır diye de düşünebiliriz...İlaç kullanırken bu psikolojideyizdir ya hani :)
 
Bu da arka yazıları, meraklısına...
Arkasında gözlerle temasından korumak için elleri, losyonu sürdükten sonra mutlaka yıkamak gerektiğiyle ilgili ciddi uyarılar var. Yok, yok...Güzel, kaliteli ürün bu. Ben kıymetini bilemedim :)
 
Oriflame'in Time Reversing Serisinden çıkardığı göz çevresini aydınlatıcı (eye illuminator cream) kremi. 55 yaş üstüne özel çıkardığı bir seriden olduğu için nedense bu kremin Oriflame'in en kaliteli göz kremi olacağını düşünüp aldım. (İleri yaşlara daha çok bakım yapan ürünler çıkarıyorlar diye bir ön yargıyla). 15 ml'lik bir hayal kırıklığıydı benim için... Pudralı gibi bir rengi var. Göz çevresine sürdüğünüzde beyaz bir çerçeve oluyor gerçekten de. Ama bakım yaptığını, göz çevremi beslediğini hissetmedim. bu ürün bir daha alınmayacak. En azından 55 yaşıma kadar :))
 
Avon vücut losyonlarından, deniz yosunu ve sıkılaştırıcı kompleks içereni. Kokusu çok hoştu. Ama vücut losyonu olduğunu hatırlamak ve benim gibi amacının dışında kullanmamak gerekiyor. Masama koyup, arada bir ellerimi nemlendiririm diye düşündüm. Sıvı kıvamlı bir losyon olduğu için bu şekilde kullanımı hiç pratik olmadı. Elinizde tamamen emilmesi için uzun süre ovmanız lazım...
 
Rossmann'ın ayak kremi. Bu ürün maalesef tam olarak bitirilemeden çöpe gidiyor. Çünkü kokusu değişmeye başladı.
 
Oriflame'in kış sezonuna özel çıkardığı ''weather protective'' kremiydi. Kakao içeriyordu ve çok hoş kokuyordu. Kıvamı çok yoğundu ve yağlıydı. Çok severek kullandım. Yüz ve vücut için kullanılan bu kremi yüzüme bol bol sürdüm. Olsa tekrar alırdım, ama sezonluktu bu. Her sezon yenileniyor bu seri ve bunu bir daha çıkarmadılar. 150 ml'lik kavanozu var, uzun süre dayanıyor.
 
Şöyle bir bakıyorum krem krem krem...Biten bütün ürünler krem, losyon...Biten ruj, biten far, biten allık istiyorum! Onlar hiç bitmiyor ya :)
Neyse biten bir far var nihayet :))
 
Oriflame Pure Colour Tekli Göz Farı'ndan beyaz renklisi. Bu farı sevdim. Çünkü beyaz far almaya kalktığınızda bir çoğunun sedefli olduğunu görüyorsunuz. Halbuki bu far mattı ve tam istediğim gibiydi. Benim beyaz farlar hemen biter zaten. Başka renkler bitmiyor bir türlü yaaaa :))
 
Bu da az önceki kış kreminin eşi olan bir ürün; nemlendirici yüz maskesi. Beyaz ve yoğun krem kıvamlıydı. Yüzümü duruladığımda çıkmayan ve yüzümü saran bir tabakası mutlaka kalıyordu. Güzel maskeydi gerçekten...
 
 
Bu da biten parfüm...Far Away Bella. İstisnasız herkesin seveceğini düşündüğüm bir koku. Severek kullandım. Mandalina, manolya ve Hint baklası imiş notaları. Yoğun çiçeksi bir kokusu var. ama tekrar tekrar kullanmayı düşünmüyorum. Bu parfüme özel bir kararım değil, genelde değişik kokular kullanmayı tercih ederim.
 
 
Bitti gidiyor bölümümüz burada sona eriyor :)
Yeni ürünler hakkındaki sohbetlerimizde buluşmak üzere...
 

3 yorum:

  1. Benbitirmişemiyorumkozmetiği :(

    YanıtlaSil
  2. Benbitirmişemiyorumkozmetiği :(

    YanıtlaSil
  3. Ya niye bitmiyor ki anlamıyorum. Deli gibi sürüyorum oysaki :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...