11 Ocak 2015 Pazar

Antik Mısır Teması

 
 
Kitaplar, Antik Mısır Sırları, Mısır'da Ölüm Sonrası Fikri-Wallis Budge ve Ezoterik Mısır... Mısır temalı her şeye ilgim olduğu için kitapları da, Mısır desenli objeleri de çok seviyorum. Bu kitapları tanıtacağım ama şimdi değil :))
 
 
Çizimi boyaması bana ait...
 
 
                            Antik Mısır Sırları kitabındaki bir resme bakarak çizdim ve boyadım. Tabi işin ustalığı vernikte. Pastel tonları veren o...

 
 
Bu sağlam hali. Maalesef taşınırken arkası parçalandı.
 
 
 
 
Bu da Sirius Kartalı...
 
 
                   Bu da desenin bir kısmı...

Diğer küplerimi de belki zamanla bu blogda görürüz kim bilir :)))

 

11 yorum:

  1. :) Antik Mısır tarihi ve eserleri çok renkli...Merak uyandırıcı... Ben de gelirim Mısır'a :))

    YanıtlaSil
  2. Misir'da ic yavas bitsin de, ziyarete gidelim! :) Desenler cok hos.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook istiyorum ya Piramitler ahhhh....! O yapılar ne tufanlar ne savaşlar görmüş şimdiye kadar düşünsene. Gidelim gidelim :) Teşekkürler...

      Sil
    2. Kesinlikle, bir tarih yatiyor o topraklarda. Umarim bir gun! :)

      Sil
  3. bu küp alçıdan mıydı? çok güzel olmuş. boya da akrilik boya mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seramik küp...Alçı boyaması da yaptım, hatta Kütahya'da o malzemeye bisküvi diyorlar, çok şaşırmıştım :) Ama bu seramik... Normal, peynir basılan küplerin küçüğü. Boya da sulu ve guvaj boya. Üstüne de meşe tonunda mobilya verniği attım birkaç kat. Boyama ve çizim ne kadar kötü olursa olsun, sonradan vernik sürülünce güzel duruyor. akrilik kullanmadım, aslında merak ediyorum da. Daha mı iyi durur bilmiyorum.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yok be kitaptan bakıp aynısını çiziyorum. Asıl yetenek bunu tapınak duvarlarına yapanlarınki :) Sağol Kreatifim... :)

      Sil
  5. Bunları sen çizdin ve boyadın demek. Bakalım daha başka hangi yönlerini keşfedeceğiz. Maşallah diyeyim. On parmağında on marifet senin gibilere deniyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be Şule, bir ara esivermişti, deli gibi küp boyuyordum :) Bıraktım ama... Yalnız müthiş güzel duygular, esinlenmeler getirdi bana o boyadığım dönem. Tekrar o esinti gelsin isterim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...