16 Ocak 2015 Cuma

Adidas Duş Jelleri

 
Bir kampanyadan aldığım ve nihayet kullanma sırası gelen Adidas duş jellerini yakından tanıyalım :) Çok çeşitli duş jeli markası var malum... Her birinin değişik özellikleri...

Adidas'ın bu konuda benim için yeri ayrı açıkçası. Benzersiz ve kalıcı kokularıyla favorim...
 
 
Sol baştaki şeffaf pembe görünümlü olan duş jelinin sloganı ''Relax'' :) Çiçek buketi kokusu  ile rahatlatıcı özelliğe sahip. Üzerinde meditasyon yapan bir bayanın resmi var. 
Ortadaki ''Smooth''... İçerisindeki mikro tanecikleri ile hassas peeling özelliğine sahip bir duş jeli. bunun kokusu, çiçek buketlinin aksine yok denecek kadar az...Hatta ne kokusu olduğunu söyleyemiyorum bile bu nedenle. Duş jelinde yoğun parfüm kokusu istemeyenler için iyi bir seçim olabilir.
Açık mavi olan ise ''Fresh''. Çok hoş fresh ve insanda spor yapma isteği uyandıran sportif bir kokusu var :))) Spor yapma isteği uyandıran duş jeli :)
 
 
Benim favorim ise işte bu! Meditasyon yapma isteği uyandıran duş jeli :)))
 

4 yorum:

  1. Bende freshi var kedimi yıkıyorum kokusunu sevmedim :(

    YanıtlaSil
  2. Aslında önceki serisinde ''cotton'' diye beyaz bir duş jeli vardı Adidas'ın, açık mavi kapağı vardı. Onun kokusunu hiç unutamıyorum. Kalıcıydı. Bu seride o mükemmelliği yakalamadıklarını fark ettim ben de canım. Kediş mutlu oluyodur fresh fresh :)

    YanıtlaSil
  3. :D ay ne mutlusu kız çok fena ağlıyo ama eve giriyo diye yıkıyorum :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...