15 Aralık 2014 Pazartesi

WATSONS Saç ve Sağlık ürünleri

 
Watsons'un el kremi, şampuanı, saç kremi, saç maskesi ve tamamen Watsons'a özel kulak çubukları...İşte sırf bunlar için Watsons'a giderim dediğim ürünler. 
 
Bitkisel içerikli şampuan çeşitlerinden, zencefilli olanını tercih ettim bu sefer. Normal saçlar için... Doğal olduğuna dair  benim için en inandırıcı kanıt iseee, fazla köpürmemesi. Kokusu da çok hoş. 700 ml'lik bu dev şişe çabuk biteceğe benziyor. Az köpürdüğü için psikolojik olarak çok döküyorum avucuma :))
 
Saç kremini tüm saç tipleri için olanından seçtim. Daha önce de Watsons'un saç kremlerini kullanmış ve memnun kalmıştım. Ambalaj değiştirmiş, böyle de güzel olmuş. Onarıcı etkisi için aldım, bakalım nasıl...
 
 
Saç maskesi, üzerinde yazdığı gibi wax, yani balmumu içerikli çok yoğun bir ürün. Ballısı, biralı yani malt içeriklisi de vardı. Ben avakadolusunu tercih ettim. Saçta 10-15 dk bekletmek gerekiyor. Dün kullandım. Saçımdaki farkı şu an hissediyorum. Saç tellerimin kalitesi artmış gibi :))
 
 
Şekli, inceliği diğer hiç bir kulak pamuğunda yok maalesef. Başka hangi ürün nereden alınır bilmem ama senede en az bir kutu bitirdiğim bu çubuklar benim için Watsons'tan alınır :))))
 
 
                   Bu el kremi gerçekten çok özel. Kolajen içerikli olduğu için sadece nemlendirmiyor, ellerin görünümünde gözle görülür bir değişim de gerçekleştiriyor. Bunun Q10 içerikli bir versiyonu da var. Annem ondan kullandı ve değişimi görünce bana da aldı. Bunda sadece kolajen... E o da yeter :)

                                                        Güle güle sürüüüün :))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...