3 Aralık 2014 Çarşamba

TCHIBO Cicisi Makyaj Paleti

 
 
                           Günün cicisi bu palet... Tchibo'nun 2014 Yılbaşı temasında yer almıştı ve tüm cazibesiyle beni etkilemişti. Kapalı haliyle çok şık ve kolay taşınıyor. Kalın bir kitap görüntüsünde.
 
 

İşte kapağını açtım :) Ama hala gizemini koruyor... Çünkü açılacak daha çoook kısmı var :)))
 
 

            Far renklerini daha net görebilmeniz için şeffaf korumasını kaldırıyorum ve yakınlaşıyorum... Her sıra, belli bir renge ait tonlamaları içerdiği için kullanım kolaylığı sağlıyor. Renkleri karışık olan paletlerde kombin etme konusunda hep kafa karışıklığı yaşamışımdır. Bu paletteki düzgün sıralamayı çok beğendim onun için...
                                        

                            Veeee.... Far paleti iki yana açar kapaklarını...Çıkar ortaya rujlar sınıfı...değişik bir sürü fırçanın arasında bir adet dudak kalemi ve siyah göz kalemi dikkatinizi çekmiş olmalı

 
                                         
 
Bütün renkler bir arada, süper! Bu paleti yanıma aldığım zaman, makyaj çantama ektra far ya da allık koymama gerek kalmıyor. Yalnızca bir kaç çeşit ruj daha alıyorum o kadar :)) Rujda sınır yok...
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...