12 Aralık 2014 Cuma

ROSSMANN ürünleri

 
 
    İşte Rossmann'ın kullandığım ürünleri, daha doğrusu kullanmakta olduğum ürünleri...
      Vücut losyonu, vücut sütü, pembe olanı yüz için tonik, deodorant, Yeşil tüp krem deodorant ve en öndeki ise diş macunu...
 
       Şimdi bu ürünleri biraz daha yakından tanıyalım :)   
  
Synergen vücut losyonu... Sizin için sürdüm, sürüştürdüm :))  En çarpıcı özelliği kafein içermesi.Bu, cilt hücrelerini canlandırıcı bir etkide bulunması içinmiş... Su bazlı hafif bir ürün. Taze, hoş bir kokusu var. Geçen sene Rossmann'dan çok çok ucuza aldığımı hatırlıyorum. Aslında yarısından çoğu bitti, son demleri...
 
 
Elimde sürecek yer kalmadı, Wellness Beauty vücut sütünü de buraya dökelim... :)) Ama süt dememe bakmayın, az önceki vücut losyonundan çok daha yoğun kıvamlı bir ürün olduğunu söylemeliyim. Neredeyse krem kıvamında bir yoğunluğu var. Vanilya kokusu da çok hoş, hafif... Bunu Rossmann'dan 2.90 tl'ye aldığımı hatırlıyorum. Hatta raftaki sonuncusuydu :)))
 
 
Bu toniği de çok seviyorum. 5.90 tl idi. Geçtiğimiz bahar aylarından birinde almıştım. Hassas ciltler için ve kokusu da çok güzel...
 
 
 
Bu da Rossmann'ın yine indirim kampanyası sayesinde tanıştığım (yanlış hatırlamıyorsam 3,5 tl falandı) bir ürünü. Neden mi aldım? Nıvea deodorantın kokusuna çok benzettiğim için... ))) Garip bir şekilde bir benzerlik buluyorum aralarında... Almanya'da bu kokuyu bir çok firma eş zamanlı olarak bulmuş demek ki :)))
 
 
 
Krem gibi sıkılıp, top başlığıyla koltuk altına roll-on gibi uygulanan bu krem deodorantı çok sevdim. İlk defa bu tarz bir ürün kullandım. Hassas ciltler için ve alkol içermiyor. Sürüldükten sonra iyi uygulanırsa kalıntı bırakıp kıyafetlere bulaşmıyor. Kokusu da yine bana caaağğnımm nivealarımı anımsattığı için çok beğeniyorum :)
 
Ve son olarak da Perlodent diş macunu...
 
 
Macunu biraz sıktım ki rengini kıvamını görün. Merak etmeyin ziyan olmayacak. Fırçama sürüp akşam kullanmak üzere saklıcam :))
 
Bu macun daha önce kullandıklarımdan farklı. Bir kere piyasadaki diğer macunlarda sıklıkla deneyimlediğimiz üzere, deterjan gibi köpürmüyor. Daha doğal bir yapısı var.  Güzel... Başarılı buldum.
 
Şimdi de sırada Rossmann'ın renkli kozmetik markası olan Rival De Loop ürünleri... Ama buraya tıklayalım lütfen :))
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...