2 Aralık 2014 Salı

Perceive Soleil

             Tanıtımını yapana kadar epeyce sıktığım için dolu bir şişeyle     
                                                   karşılaşamıyoruz :)

   Klasik Avon Perceive şişesinde ama ondan çok çok farklı bir parfüm Soleil...

 
Gelelim kokusuna...
Perceive'deki taze çiçekli ve şipremsi kokudan eser yok. Soleil'in kokusu çok farklı bir kategoride. Belki çok şaşıracaksınız ama unisex bir koku! Evet!... Spor, taze ve hoş bir koku. Aldığıma pişman olmadım. severek kullanıyorum. Hatta çalışma masamda, el kremimin yanında sürekli bana eşlik ediyor. Düşüncelerim tazelensin ve canlı hissedeyim dediğim anlarda elim kristal kesme cam şişesine kayıveriyor.
 

kahve yanı
 
 Kuvars kristalinin yanına çok yakışan şık şişesini bir de böyle görün istedim :)
 
 
Yaz kokusu olarak daha samimi bulacağınız Soleil, kışın soğuk günlerine de yakışıyor...
 

9 yorum:

  1. Yok yok, bu kristal beraberinde verilmiyor :)))))

    YanıtlaSil
  2. Bence Perceive ağır bir koku. Esmer tenlilerde bir derece iyi duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mavi perceive kokusundan farklı. Çok hafif bir koku... O klasik perceive, bu ise Perceive Soleil... Evet bilindik perceive ağır bir kokuydu. Yıllar öncesinden hatırlıyorum onu

      Sil
  3. Ayyy caniiim bana da ozel haber vermisin cook teşekkür ederiiim . Tam benlik hihihi ^-^ ohh mis gibi geldi burnuma. Ne gzlmis. Kristal siseye uygun kristal de var evde he ? Super .:) ametist mi o quartz mi ?
    Yaa senin evi cok mrk ettim yaa :) cok enteresan geliyo bana biblolar kristaller kitaplar kokular cicekler mumlar ruc oce ^-^
    Bugun bvlgari omnia crystalline kullandim bak kristalli olmusum ben deee ;) operim kocaman sekerliik♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuları seviyorum dedin ya başkan :)
      Dumanlı kuvars bu...
      Bizim ev Hare Krishna dükkanı gibi :D :D :D
      Oooo...! Başkanım sen ağır takılıyosun, pağlıdır kız onlar :)))
      Ben de seni öptüm, oh kalpler kalpler! :) <3 <3 <3

      Sil
  4. perceive i severim bu serisini görmemiştim :) bloğunu takibe aldım bende beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu seriyi hiç görmemiştim.

    YanıtlaSil
  6. Avon serileri çok sık değişiyor, takip etmek, haberdar olmak zor gerçekten...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...