5 Aralık 2014 Cuma

PASTEL Allıklar, üç renk incelemesi

 
Pastel'in bu minik allıkları çok sevimli...Her biri 5 gr. 
 
Aslında tamamı 5 renk olan allıkların, lila pembesini andıran rengini bulamadım. Beşincisiyse hepten muamma... Beşi bir yerde değil ama üçü bir arada diyelim...
 
 
 
 
Parmaklarımda kına varmış gibi oldu :)) İşte sürümleri...
 
Pembe olan, Pastel Pretty Cheeks Blush On - ROSE in matte. Evet mat, yumuşak bir pembe...
 
     Hemen altındaki, GOLDEN SAND with gold shimmer. Aslında bu da mat bir allık ama içerisinde tek tük ışıltılar var. Bu allık açık altın rengi gibi görünüyorsa yanıltmasın sakın. Sürünce oldukça koyu bir kahveye ulaşıyor.
 
 
En alttaki bronz şeftali, sanırım piyasada en çok tutulanı...Bunu ben de çok seviyorum. NATURAL with gold shimmer. Rujlarım arasında bu allığa en çok yakışanını da görün istedim.
 
Sparkling Peach- Avon
 
 
 
 
Golden Sand'e en yakışanı daa....
 
 
Aslında tüm kahve tonları ve hatta diğer renkler de (kırmızı, pembe v.s.) bu allıkla kullanılabilir, ama ben Avonun mat rujlarından olan ''CAMEL'' ile kombin ettim. Gerçekten de mat deve tüyü rengi olan bu ruju çok seviyorum.
 
 
 Gelelim pembe allığın kombin rujuna....
 
 
                              Oriflame'in , Pure Colour You Dazzle rujlarından ''Pink Petal''
                                                               Veeeee.....!!!

 
                                        Bu da hepsinin bir arada görünüşü...Nasıl ama uyumlu, değil mi? Çok farklı kombinler de yapılabilir. Benim aklıma şimdilik bunlar geldi. Gerisi size kalmış :)))

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...